ønske_om_2
Elsker forumet
Tr kom i går gjør oss klar til nok enn pp... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enda ikke fått tr, magen rumler og styrer på, og negativ test i dag 12 dpo. Nå har jeg ikke muligvet til å teste før lørdag, ikm dagen, så får vi semerkelig å bare få rosa på papiret en gang, og så boff ingenting, har aldri opplevd det før
![]()
Du er helt lik meg. ingen positiv test i dag. Men fortsatt ingen tegn til TL. Hadde også en liten rosa "blødning" på mandagen.![]()
ÅneeeiTr kom i går gjør oss klar til nok enn pp...![]()
da kom endelig tanta hit og
har gått til inkjøp av CBFM nå, så får kartlegge litt![]()
vor lenge prøvde du for å få IVF behandling...jeg har prøvd i 28 ppNei, det er sant.Det er jo ikke snakk om at alle som tar en sjekk bør ha IVF f.eks for å lykkes. Men det å ta f.eks en UL nedentil koster ikke allverdens, og mye er gjort bare ved å gjøre det. Vi som er her inne bruker nok det samme på solvipect,grapefruktjuice og alle slags tester. Var bare et tips, VEL brukte penger for min del!![]()
Oi, spennendehåper på positiv test hos oss begge snaaart
Har ikke fått mensn enda, og heller ikke mer rosa på papiret, ute å reiser så ingen mulighet til å teste, men tester i morra om tanta ikke har kommet![]()