*** UKE 3 ***

Tr kom i går gjør oss klar til nok enn pp... ;)

Enda ikke fått tr, magen rumler og styrer på, og negativ test i dag 12 dpo. Nå har jeg ikke muligvet til å teste før lørdag, ikm dagen, så får vi se :p merkelig å bare få rosa på papiret en gang, og så boff ingenting, har aldri opplevd det før :p

Du er helt lik meg. ingen positiv test i dag. Men fortsatt ingen tegn til TL. Hadde også en liten rosa "blødning" på mandagen. :)

Null blod, null tro, men ikke helt null "symptomer" akkurat.

Altså, dersom angitt EL dag på grafen min stemmer er jeg 11 dpo eller deromkring. Så blod er sånnsett ikke ventet. Bare at jeg vet jo ikke om jeg hadde EL da eller ei. OM jeg hadde EL da er det nesten ikke mulig at jeg er gravid grunnet elendig timing på sex, jeg fikk en soppinfeksjon som gjorde at den planlagte kveldsrunden ble avlyst...

Men jeg er trøtt. Svimmel. Kvalm. Sulten.

Mest trolig dog fordi jeg sover for lite og jobber for mye, da blir man trøtt. ER jeg trøtt blir jeg svimmel og kvalm. Er jeg sulten blir jeg kvalm. Og sulten, vel, ja, jeg sover for lite, jobber for mye, og spiser vel ikke optimalt...

Vi får vente og se, rett og slett.

Siden jeg er enig med meg selv i at jeg sover for lite, hvorfor er jeg våken enda da? Jeg jobbet til åtte, var hjemme ni. Men hvorfor sover jeg ikke nå? I morgen skal jeg bare jobbe vanlig arbeidsdag, 8 timer på kontoret i stedet for 12. 12 timer tre dager i uka er.... heftig. (Selv om det er inkludert en halvtimes lunsjpause og en halvtimes middagspause)

Ikke så rart jeg er trøtt egentlig.

Du er helt lik meg. ingen positiv test i dag. Men fortsatt ingen tegn til TL. Hadde også en liten rosa "blødning" på mandagen. :)

Oi, spennende :p håper på positiv test hos oss begge snaaart ;)

Har ikke fått mensn enda, og heller ikke mer rosa på papiret, ute å reiser så ingen mulighet til å teste, men tester i morra om tanta ikke har kommet :)

Nei, det er sant.Det er jo ikke snakk om at alle som tar en sjekk bør ha IVF f.eks for å lykkes. Men det å ta f.eks en UL nedentil koster ikke allverdens, og mye er gjort bare ved å gjøre det. Vi som er her inne bruker nok det samme på solvipect,grapefruktjuice og alle slags tester. Var bare et tips, VEL brukte penger for min del! :)
vor lenge prøvde du for å få IVF behandling...jeg har prøvd i 28 pp

Fortsatt ikke noe her. Jeg vet jo ikke helt når jeg har ikm da, muligens rundt 12 dpo nå. Vet ikke. Lei.

Skriver fra mobilen. Bvapp.

Antydning til spotting her i dag, så tror håpet er ute! får vel tanta på besøk som ho har planlagt! Dumme tanta! :(

Torsdag som forvent kom tr.. Så da er det på'n igjen. Ny mnd med nye muligheter ..

Venter enda, men tror det jeg kjenner er TR som er på tur. Neg test,så må vente og se :-)

Har ennå ikke gitt opp håpet helt! Men.. Tenker også videre! Lurer på å prøve ut solvipect neste pp kanskje! Hvordan bruker dere den? Kan den kombineres med babyklisteret?

Det blir ny på på oss, mens nå i helga. Brunt på papiret i morges, og vondt i magen, det kommer nå. Videre til pp3.

Skriver fra mobilen. Bvapp.

Da kom mensen, vi går over til neste pp. Og dobbel pergokur denne gangen:-)
Juice skal drikkes (likte den) og kanskje solvipect :-)

Back
Topp