*** UKE 3 ***

Da kom tanta på besøk. Enda godt hun kom litt for tidlig :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da kom tanta på besøk. Enda godt hun kom litt for tidlig :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ånei:( Lykke til videre! håper neste pp e din;)

Enda ikke fått tr, magen rumler og styrer på, og negativ test i dag 12 dpo. Nå har jeg ikke muligvet til å teste før lørdag, ikm dagen, så får vi se :-P merkelig å bare få rosa på papiret en gang, og så boff ingenting, har aldri opplevd det før :-P

Fortsatt ikke mens her, men tempen er ikke optimist...

Skriver fra mobilen. Bvapp.

3 dager over IKM, spørs om jeg er for stresset nå, så hun tanta tør å komme :p
suns jeg kunne skimte en strek på BT idag, mn var svak at jeg er usikker på om den er grå eller rosa. (gir meg selv så alt for store forhåpninger :/ )

Har noen av dere testa negativt 13 dpo og så positivt senere? Eller burde man forvente positiv test om man er gravid og 13dpo? Vet jo egentlig at det ikke finnes noe fasitsvar da. :S
Med første testet jeg ikke positiv før 17 dpo, så alt er mulig =)

her har jeg endel begynt å få litt farget utflot, så er i rute til ny pp og forsøk for oss! :D

Heisann alle dere her inne, og MASSE GRATULERER til alle gravide og bedre lykke til alle oss som fikk et kjedelig besøk denne uka.
Jeg vil bare fortelle noe som kanskje kan være til hjelp for andre her inne, som sliter med å bli gravide som ikke har blitt utredet enda.
Jeg og mannen var igår hos Klinikk Hausken og har nå startet opp med IVF behandling, lang protokoll. Jeg visste at mannen hadde veldig redusert sædkvalitet,men trodde nå at jeg var helt tipp topp. Det viste seg å ikke stemme. Jeg hadde 5cm*4cm store cyster på den eggstokken, noe som bla. har resultert i at jeg kun har hatt eggløsning annenhver mnd, og ikke hver mnd. Dette i tillegg til mannens sæd kunne gjøre at vi kunne strevd i LANG LANG tid om vi ikke hadde fjernet cysten og fått hjelp nå med IVF.

Så en tankevekker er at viss det går over 6pp så ta en utredning både på deg og mannen din, og se hva som kan gjøres! Når noe så "lite" som en cyste kan hindre graviditet, så er det viktig å få fjerne plagene and make some BABIES <3

Ønsker igjen alle gravide her masse lykke til videre, og håper på positive tester hos dere andre også snart :-)

Normalt får man ikke utredning før man hat prøvd et år, for6 mnd er gjennomsnittet, inntil et år er vanlig. Om man går privat og betaler dyrt selv kanskje, men med henvisning og offentlige egenandeler får man ikke utredning etter seks mnd, det er det ikke grunnlag for med mindre man er over 35.

Normalt får man ikke utredning før man hat prøvd et år, for6 mnd er gjennomsnittet, inntil et år er vanlig. Om man går privat og betaler dyrt selv kanskje, men med henvisning og offentlige egenandeler får man ikke utredning etter seks mnd, det er det ikke grunnlag for med mindre man er over 35.

Nei, det er sant.Det er jo ikke snakk om at alle som tar en sjekk bør ha IVF f.eks for å lykkes. Men det å ta f.eks en UL nedentil koster ikke allverdens, og mye er gjort bare ved å gjøre det. Vi som er her inne bruker nok det samme på solvipect,grapefruktjuice og alle slags tester. Var bare et tips, VEL brukte penger for min del! :-)

Fortsatt ikke blod her.

Har du testa noe mer? Jeg testa i morges, negativ.. IKM i morgen, så håpet er ikke ute da. Men burde vel kanskje ha blitt positiv test på morgenurin 13 dpo om jeg hadde vært gravid? Hm..[/quotevenner

Nei, jeg har ikke gjort det! venter bare til helga, og har foresten legetime på mandag og tenkte å spørre om å få ta en test eller blodprøve der! Er det bare hcg stigningen de ser på blodprøve også? Aldri tatt det før jeg?

hm.. Tror kanskje dag 13 kan være for tidlig også ja, siden de skriver tydelig at det er bPST å ta test etter ikm uteblir? Og har hørt om flere som testa positivt først mange dager etter ikm!

Det gir meg litt håp! Selv om jeg har mest tro på at mensen kommer i morgen.. Lykke til på mandag da! Tror det er bare HCG de måler i blodet også. Eller tar jeg feil? Det er det jeg har hørt iallefall, men skal ikke si det sikkert.

Back
Topp