*** UKE 3 ***

Håper at dere som venter får svar snart :) Skjønner godt det er frustrerende!

Håper jeg og :(
tar en test til helgen hvis mensen fortsatt ikke har kommet. Da er det en uken siden ikm. (2-3 dager på overtid i dag). Hvis testen fortsatt er negativ finner turen til legen.
Skjønner lite. Har mensenmurringer, vondt i korsryggen og kjempeømme pupper om hverandre. Puppene er verst. Øm på hele puppen og ikke bare litt øm på f.eks. brystvortene like før mensen.

Tempfall. Murringer.

Aner ikke hvor mange dpo, men mistenker at det ikke blir testing til helga, slik planen er om ikke mensen kommer.

Men ikke sett blod enda.

Skriver fra mobilen. Bvapp.

2 dager over IKM idag, negativ test og en smule frustert her i gården. Men har en liten mistanke om at EL var litt forsinket denne mnd. Men årrh, dumme dumme TR, kan den ikke bare komme så vi kan begynne på nytt igjen? Eller ikke komme og at de teite testene viser positiv. Om TR ikke er dukket opp til mandag neste uke, så blir det legetime på meg jah. Ikke at jeg vet hva hun skal kunne gjøre. men men.

Her er det ømme pupper som fanden. Igår begynte det å klø litt rundt brystvortene også. Og så har jeg en meget uregelmessig tarm. MYE luft og skikkelig oppblåst. Det er liksom veldig ømme pupper også, ikke sånn det har vært tidligere, men viss eggløsning har vært forsinket så kan det jo hende jeg fremdeles er gravid.

Blir å vente til i alle fall mandag med å teste på nytt igjen. Er jo dyrt med alle disse testene. Så jah.

Gratulerer til alle dere som er gravide :D

Og til dere som har fått TR, lykke til i neste PP, fattig trøst I know, men hold motet oppe :D

Ser ut som tanta kommer i dag :-( litt lyserosa på papiret i går og i dag. Har merkelig nok ingen murringer. :-S Bruker alltid å ha veldig kraftige smerter. Men kjenner den vanlige mens cravingen :-P salt potetgull :-P

Her har kerringa kommet. For fullt med sterke smerter! Håper hun holder seg unna pinnedyret og idamariejensen :)

Tok en g-test i dag som er negativ. Så nå venter vi bare på mens, eller håper at hcg ikke er steget nok enda :-)

Får håpe til mens eller positiv test ja :-)

Ingen mens enda.

Jeg vet jo ikke når den skal komme heller.

Venter bare på den. Kjedelig.

Skriver fra mobilen. Bvapp.

Og nå trur jeg tr melder seg.. Typisk mensen "smerter" "tegn" som kommer på løpende bånd...men det kom ikke som en overraskelse denne mnd heller.. Så får bare smøre meg med tålmodighet.. En vakker dag blir det vel min og typen sin dag også..
Lykke til videre til dere som er gravide og dere som fortsatt venter i spenning :

Og nå trur jeg tr melder seg.. Typisk mensen "smerter" "tegn" som kommer på løpende bånd...men det kom ikke som en overraskelse denne mnd heller.. Så får bare smøre meg med tålmodighet.. En vakker dag blir det vel min og typen sin dag også..
Lykke til videre til dere som er gravide og dere som fortsatt venter i spenning :

Ånei :( Lykke til videre :D

Dag 34 idag, 2 dager over IKM, bare venter og venter på den. hvorfor dryge den slik da?
Er sikkelig støl i magen idag :scratch, ikke slik som når TR kommer, men negativ test idag og....hrmf.... :confused013

Da kom tanta hit. I allefall rosa/rødt i trusa nå

Så synd at tanta har kommet til så mange:( Men da blir det en ny sjanse i ny pp, stå på jenter, det ordner seg til slutt! :) Blir vel testing rundt valentinsdagen for noen da
smiley-love017.gif
Lykke til!

Her føler jeg meg heldig i dag. Ikm dagen i dag og alt føles vel, så tror jeg skal våge meg inn på septemberforumet i morgen, selv om det ennå ikke har gått helt opp for meg at jeg er gravid, hadde nesten innstilt meg på valentins-testing og da klaffa det gitt :) Har blitt litt svimmel i dag og litt uvell om jeg er sulten + utflod noen dager nå. Godt med noen tegn på at noe foregår der inne
love7.gif

Følger med på dere her inne uansett ut uka ;) Spennende!

Gratulerer til alle dere som ble gravide :thumleft og masse lykke til til dere andre... Håper neste pp er deres!!! :love017

Back
Topp