*** UKE 3 ***

Funka vist bra med solvipect og grapefruktjuice for meg, krysser fingrene for at det hjelper deg også
angel4.gif

Dette skal prøves neste pp !!! Håper bare tr kommer snart (om jeg ik er gravid).

Kjipt med mens!

Jeg er.... høyst usikker på syklusen, jeg trodde jo først at jeg hadde hatt EL slik at jeg hadde ikm i helga, men det kom ingen mens og testen var negativ, så jeg vurderte tempingen på nytt og kom til mulig mens nå til helgen i stedet, men søren om jeg vet. Jeg bare... venter. Det er dørgende kjedelig, egentlig.

Satser på at det hjelper meg og :) gratulerer såå masse! :-D

Tusen takk! :D

Fikk liksom litt psykisk støtte denne mnd når vi prøvde dette, hadde skikkelig trua på det og følte at jeg hadde "støttehjul" på veien mot befruktning :) Brukte i tillegg el-tester for første gang og det roet meg faktisk. Jeg trodde at alle soldatene(sorry detaljer)rannt ut igjen grunnet stillingene:oops:, men så feil tok jeg ;) Tipper vi bruker samme framgangsmåte om vi ønsker et 4 barn en gang :)

Lykke til!

Ikm idag. Ingen tante, men heller ikke testet. Drøyer så lenge som mulig.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Fikk liksom litt psykisk støtte denne mnd når vi prøvde dette, hadde skikkelig trua på det og følte at jeg hadde "støttehjul" på veien mot befruktning :) Brukte i tillegg el-tester for første gang og det roet meg faktisk. Jeg trodde at alle soldatene(sorry detaljer)rannt ut igjen grunnet stillingene:oops:, men så feil tok jeg ;) Tipper vi bruker samme framgangsmåte om vi ønsker et 4 barn en gang :)

Lykke til!

Hvordan psykisk støtte? Psykolog? :)

Lykke til!

Så bra at du klarte å slappe av! Tydelig at det er det som skal til for at det klaffer :-D

Takk :-)

Tror tanta bare lurte meg i går, hadde litt rosa på papiret et par ganger, og så ikke noe mer :rolleyes: 11DPO i dag, så tanta kan jo være rett rundt hjørnet :-P

Back
Topp