*** UKE 3 ***

Tusen takk :)
Da er du nok gravid ja!
hello2.gif
Gratulerer så mye!
smiley-love017.gif
Ja det må testes vettu, skjønner jeg veldig godt. Skal bruke opp den siste strimmelen min på onsdag eller torsdag og så ta enda en digital jeg har liggende på søndag eller neste uke. Vi får håpe på sterke streker og gravid 2-3 framover
angel5.gif
Men jeg har trua på at dette går bra.
Spennende å følge med deg og testene!

Takk! jaaa! skal teste noen dager til fremover, også kjøper jeg vel digital også. Skal holde deg oppdatert fremover, gjør det samme du og! Skal følge med på deg og.
:dance008 Jeg har trua nå også! Tvi tvi! Spennende!

10 dpo.. Jeg blir snart gal!! Tok en test på lørdag som var negativ, så tenkte å vente til helga igjen før jeg evt. tar en ny test! Men det føles veldig som den hersens tanta kommer! Pms ut av en annen verden Jo!! Men samtlige er jeg veldig trøtt ogkvalm i innimellom! Så dette blir som rein flaks.. 50/50 her jo!! Kjenner jeg virkelig ikke trives i dpoland!

Skjønner deg godt, dagene går tregt å tankene gror.. Det er ett H******e..
Krysser fingrene for den positive 50% :smiley-angelic001

Gratulerer så mye! :D Har du noen symptomer?

Jeg har nesten ingenting, så dette er skummelt syns jeg, men testene lyver vel ikkeo_O

Hat hatt en del, som murringer, ømme pupper, rar følelse i magen, oppblåst, mye luft, ekstem luktesans :)
skal kjøpe en test til etter jobb, er så redd den er feil selv om jeg veit den ikke er det :)

Er 13 dpo nå. tok en test på fredag, men den var negativ. Ser ikke ut til å gå veien for oss denne mnd. heller gitt :-( Vil så gjerne se to streker lyse opp mot meg. Det hadde vært den beste bursdagsgaven jeg kunne fått. Tror dere fortsatt at det er en sjanse for at spira sitter????

Gratulerer så mye! :D Har du noen symptomer?

Jeg har nesten ingenting, så dette er skummelt syns jeg, men testene lyver vel ikkeo_O
Samme her, syns det er litt ekkelt å ha så lite, hadde roet med kraftig om jeg var kvalm å skikkelig øm.. Men vi får se positivt på det, at vi foreløbig er heldig som ikke plages ;) dette er våres mnd, å denne gang sitter spirene våre godt!!:)

Jeg har symptomer!! Men vent ... Jeg er jo ikke gravid i følge graviditetstestene! :p
Samme her, syns det er litt ekkelt å ha så lite, hadde roet med kraftig om jeg var kvalm å skikkelig øm.. Men vi får se positivt på det, at vi foreløbig er heldig som ikke plages ;) dette er våres mnd, å denne gang sitter spirene våre godt!!:)

Er 13 dpo nå. tok en test på fredag, men den var negativ. Ser ikke ut til å gå veien for oss denne mnd. heller gitt :-( Vil så gjerne se to streker lyse opp mot meg. Det hadde vært den beste bursdagsgaven jeg kunne fått. Tror dere fortsatt at det er en sjanse for at spira sitter????
Om du tok sist test på fredag så er det nok en sjanse ja :D venter du til ikmdagen før du tester nestegang? skal krysse fingrene for deg! :angel7

Jeg har symptomer!! Men vent ... Jeg er jo ikke gravid i følge graviditetstestene! :p
Hoff, må være grusomt å gå å vente.. *blåseoverlittbabystøv* :happy2

Hoff, må være grusomt å gå å vente.. *blåseoverlittbabystøv* :happy2

Nå vil jeg bare ha tr jeg .. Hvis den likevel skal komme. Er jo en dag ovr ikm bare og det finnes jo de som har testet negativ på ikm Men fått positiv noen dager senere. Så klamrer meg til håpet med både tenner og klør :p

Klarte ikke vente å vente lenger og endte med å teste 9 dpo.. negativ som fornuften min egentlig forventet, men har litt tro allikevel. Det er jo litt for tidlig.. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp