Ja, jeg tar den som positiv! Så hvis den er negativ i morgen er jeg dpo eller?Jeg sitter ute i sola, så litt vanskelig å se. Men jeg synes da den ser positiv ut?![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg tar den som positiv! Så hvis den er negativ i morgen er jeg dpo eller?Jeg sitter ute i sola, så litt vanskelig å se. Men jeg synes da den ser positiv ut?![]()
Ja, kjempe spennendeKanskje nesten? Jeg ville sett det an på morgendagens test.
Utrolig spennende at du snart er DPO!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er ikke så godt å si for sikkert når man ikke temper, men jeg tror de fleste har erfaring med at EL er på den dagen man får negativ igjen. Så hvis den er negativ i morgen, har du EL da, og 1 dpo er da på tirsdag. Men du gjør sikkert ikke noe galt ved å telle idag som EL-dagen og 1 dpo i morgen heller altså. Jeg for min del gjør det på den første måten, rett og slett for å ikke tro jeg er flere dpo enn jeg egentlig erJa, jeg tar den som positiv! Så hvis den er negativ i morgen er jeg dpo eller?må ha det inn med teskje! Hihi
Taster på appen![]()
Jeg er sånn som deg, vil heller være for få dpo enn for mangeDet er ikke så godt å si for sikkert når man ikke temper, men jeg tror de fleste har erfaring med at EL er på den dagen man får negativ igjen. Så hvis den er negativ i morgen, har du EL da, og 1 dpo er da på tirsdag. Men du gjør sikkert ikke noe galt ved å telle idag som EL-dagen og 1 dpo i morgen heller altså. Jeg for min del gjør det på den første måten, rett og slett for å ikke tro jeg er flere dpo enn jeg egentlig er
Nei, da vet man hvertfall man har gjort det man kanKysser fingrene for dere. Det skal ikke stå på innsatsen i alle fall...
fra app
Regna det som dpo jeg siden det står slik:Men FF sier jo ikke dpo før du er 3 dpo?
Uansett veldig bra at du sannsynligvis er dpo nå!![]()
Neei jeg temper ikkeDu temper kanskje ikke du da? Bare legger inn EL-tester og annen info? På min så kommer ikke dpo/rødt kryss/rød linje før 3 dpo, siden den må ha 3 høye temper først.![]()
Neei jeg temper ikkeBare la inn test og det er første gang jeg gjør så trodde det var 1 dpo
Taster på appen![]()
Er akkurat 48 timer siden første positive test nå så da er jeg hvertfall dpo i morgenJa, nei da setter den nok dpo fordi det er dagen etter positiv test og den ikke har noen annen informasjon ja.Den kan ikke vite sikkert om egget slapp i går, om det slipper i dag eller om det først slipper i morgen, siden du ikke temper. Så da kan du velge selv hvordan du teller dpo.
Egget slipper vanligvis 0-48 timer etter positiv test.
Er akkurat 48 timer siden første positive test nå så da er jeg hvertfall dpo i morgenfår se Ann dagens test om en time
Taster på appen![]()
Ja jeg hadde jo ikke blitt sjokkert om kroppen min vil gi meg positive EL tester nå 20 dager på radKan få 48 timer etter siste positive test også altså, det er jo noen som har positive tester i mange dager på rad. Forhåpentligvis ikke deg nå da.![]()
Ja jeg hadde jo ikke blitt sjokkert om kroppen min vil gi meg positive EL tester nå 20 dager på rad*heia dritt kropp*
Taster på appen![]()
jippiiiWoop woopVelkommen i klubben!