Trenger ikke å skjønne noe, bare vite at el er på vei Hurra hurra! Det var bra du ikke begynte å deppe i går, for det hadde vært helt bortkastetJa, den var plutselig fryktelig sterk? Skjønner ingenting jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trenger ikke å skjønne noe, bare vite at el er på vei Hurra hurra! Det var bra du ikke begynte å deppe i går, for det hadde vært helt bortkastetJa, den var plutselig fryktelig sterk? Skjønner ingenting jeg
Ja, men det hjalp å sutre litt da tydeligvisTrenger ikke å skjønne noe, bare vite at el er på vei Hurra hurra! Det var bra du ikke begynte å deppe i går, for det hadde vært helt bortkastet
Sutring er den beste kuren for å få EL! *Notere seg for boka vår*Ja, men det hjalp å sutre litt da tydeligvis
Taster på appen
Haha, da blir det mye sutring fremover hvis det ikke klaffer denne gangen!Sutring er den beste kuren for å få EL! *Notere seg for boka vår*
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hahaha Kun sutring når man har ventet lenge nok, er lovHaha, da blir det mye sutring fremover hvis det ikke klaffer denne gangen!
Ja, sutring er lov når man venter SÅ lenge altså! Tenk så lang den boka bli Ny tittel "sutre bok for prøvere"Hahaha Kun sutring når man har ventet lenge nok, er lov
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg syntes også at du skal ta en prat med legen din når du får positiv test. Når du har mistet to ganger etter tunge skift og mye jobb, er det ingen vits i å ta den sjansen enda en gang. Stress over at jobben kan forårsake SA, kan gjøre vondt værre.Jeg tenker på den dagen jeg får positiv test igjen. Legen min synes vi skal prate om svangerskapspenger, jeg er helt enig. Jeg har mistet to ganger med mannen min og hver gang har jeg begynt å blø etter å hatt flere vakter og tunge stell. Jeg er assistent og har ikke krav på tilrettelegging. Jeg tror egentlig ikke det er grunnen til jeg mistet men man vet ikke 100% og jeg tror jeg kommer til å være super stressa neste gang hver gang jeg er på jobb. Også blir jeg stressa over tenk om jeg ikke får svangerskapspenger. Så mye tanker
Taster på appen
De har sovnaHEI TREIGE EGGSTOKKER!!! SLIPP GULLEGGET NÅ!!!
De har sovna
Taster på appen
Får håpe de blir ivrige av 17 mai feiringaVåkne!
Spennende! Ser ut som om streken kommer til å bli stek denne gangCD 25
EL testen ligger p venter på at det har gått 5 min. Tok et bilde etter 30 sekunder :
Vis vedlegget 61656
Taster på appen
Men jeg vil at den skal være knallsterk i dag yeyyy EL teste på 17 mai og syklusen ble på 40 dager aldri hatt så lang før jegGanske nærme nå! Mest sannsynlig knallsterk i morgen
Sent from my iPhone using BV Forum