Twinkle's dagbok

Jeg håper den er positiv i løpet av uken er omme men sånn som det ser ut nå så blir den sterk en dag og svak neste dagen så er det kroppen som ikke greier å få til el denne gangen?
Håper ikke at det er tilfellet. Det som er så vanskelig med denne prøvingen, er all ventingen. Å måtte vente til i morgen, overmorgen, og til helgen når man vil ha svar med én gang, det kan tære på den mest tålmodige sjel.

Håper ikke at det er tilfellet. Det som er så vanskelig med denne prøvingen, er all ventingen. Å måtte vente til i morgen, overmorgen, og til helgen når man vil ha svar med én gang, det kan tære på den mest tålmodige sjel.
Ja og jeg er egentlig veldig tålmodig sånn i teorien :P Men nå er jeg så fokusert på at det skulle klaffe fort etter sa´en og når ting ikke går helt veien så er det ikke veldig lett til tider altså!

Ja og jeg er egentlig veldig tålmodig sånn i teorien :p Men nå er jeg så fokusert på at det skulle klaffe fort etter sa´en og når ting ikke går helt veien så er det ikke veldig lett til tider altså!
Kanskje du kan se det fra et annet perspektiv? Nå kan dere ha masse sex, og tenke på at hver gang er viktig:)

CD 24

Dagens EL test er den aller sterkeste etter 5 min hvertfall! Trodde nesten den skulle bli positiv siden streken kom opp med en gang.

Her er bilde etter nøyaktig 5 min

ImageUploadedByBV Forum1400144792.396049.jpg

Taster på appen :)

CD 24

Dagens EL test er den aller sterkeste etter 5 min hvertfall! Trodde nesten den skulle bli positiv siden streken kom opp med en gang.

Her er bilde etter nøyaktig 5 min

Vis vedlegget 61502

Ah, så bra! Jeg har inntrykk av at når streken begynner å komme med en gang, er det ikke mange dagene om å gjøre før den er på topp :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ah, så bra! Jeg har inntrykk av at når streken begynner å komme med en gang, er det ikke mange dagene om å gjøre før den er på topp :D

Ja :) Men hva synes du? Den er vel den sterkeste tatt etter 5 min de siste dagene?

ImageUploadedByBV Forum1400145715.756270.jpg
15 min siden den ble tatt :)

Ja :) Men hva synes du? Den er vel den sterkeste tatt etter 5 min de siste dagene?
Ja, hjelpes, uten tvil! :)

Ja, hjelpes, uten tvil! :)

Så ikke det bare er jeg som driver å innbiler meg ting her :p Har du testet i dag?

Så ikke det bare er jeg som driver å innbiler meg ting her :p Har du testet i dag?
Haha, neida, jeg synes den ser klart sterkere ut enn de andre innen fristen :)

Må fortsatt holde meg en times tid til. Fingers croooossed :S

Haha, neida, jeg synes den ser klart sterkere ut enn de andre innen fristen :)

Må fortsatt holde meg en times tid til. Fingers croooossed :S

I dag må du få positv!!

Hjelpes, skulle tro du hadde hatt et LH-hopp, for dagens test er definitivt den sterkeste hittil!

Hjelpes, skulle tro du hadde hatt et LH-hopp, for dagens test er definitivt den sterkeste hittil!
Ja, den var plutselig fryktelig sterk? Skjønner ingenting jeg :P

Back
Topp