Twinkle's dagbok

:D Jeg liker å ha dere å teste med altså! Går fremover for oss alle nå, ser det ut som :) Lanterne, kanskje du skal hoppe inn i uke 22 du også? O:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

:D Jeg liker å ha dere å teste med altså! Går fremover for oss alle nå, ser det ut som :) Lanterne, kanskje du skal hoppe inn i uke 22 du også? O:-)

Jaa :D Men synes kroppene er litt treige :p

Taster på appen :)

:D Jeg liker å ha dere å teste med altså! Går fremover for oss alle nå, ser det ut som :) Lanterne, kanskje du skal hoppe inn i uke 22 du også? O:)

Jeg satt akkurat og tenkte på det! Om el blir i dag, får jeg ikm på mandag uke 22, så må bytte uke uansett.

Jeg synes CD 20 kveld var bittelitt sterkere jeg. Vil ikke ødelegge noens glede her altså... Håper uansett at den bare snart bestemmer seg for å bli knallpositiv!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Jeg synes CD 20 kveld var bittelitt sterkere jeg. Vil ikke ødelegge noens glede her altså... Håper uansett at den bare snart bestemmer seg for å bli knallpositiv!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Det er ikke å ødelegge noens glede for den er sterkere... Men det er bare såvidt i virkeligheten, er ikke mye om å gjøre.

Det er ikke å ødelegge noens glede for den er sterkere... Men det er bare såvidt i virkeligheten, er ikke mye om å gjøre.

Må bare huske på at den kan gå fra svak til ganske positiv på bare en dag. Så alt kan fortsatt skje! :)

Også kan det ha med konsentrasjonen i urinen og gjøre også. Jeg har hatt flere tilfeller av plutselig positiv etter nesten usynlig dagen før. Dette var fra min pp2 hvor jeg ikke fikk lagt inn aksjer pga sykdom.
ImageUploadedByBV Forum1399923326.896085.jpg

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Også kan det ha med konsentrasjonen i urinen og gjøre også. Jeg har hatt flere tilfeller av plutselig positiv etter nesten usynlig dagen før. Dette var fra min pp2 hvor jeg ikke fikk lagt inn aksjer pga sykdom. Vis vedlegget 61097

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Se der ja! Nå ga du meg håp, igjen <3 Tusen takk :) Er alle tatt til samme tidspunkt?

Se der ja! Nå ga du meg håp, igjen <3 Tusen takk :) Er alle tatt til samme tidspunkt?

Tatt med morgenurin, men ikke samme tidspunkt. Noen ganger er morgen Kl 5 og noen ganger Kl 8 eller 9.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Tatt med morgenurin, men ikke samme tidspunkt. Noen ganger er morgen Kl 5 og noen ganger Kl 8 eller 9.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
For jeg har jo alltid hørt man ikke skal teste med morgenurin så jeg har jo holdt meg i 4 timer ikke drukket hele formiddagen osv :p

For jeg har jo alltid hørt man ikke skal teste med morgenurin så jeg har jo holdt meg i 4 timer ikke drukket hele formiddagen osv :p

Folk sier mye forskjellig. Jeg har hvertfall alltid fått positive på morgningen, det har Molly også. Jeg la ut en tråd på FS "info om el tester" ligger på våre viktigste tråder. Hovedinnlegget er litt langt, men Frøyaklinikken sier at LH kan stige fort hos noen og sakte hos andre og at det er evt lurt å teste en gang morgen og en gang kveld hvis man leter etter el. Nå kjenner jeg kroppen min så godt at jeg vet jeg fanger det opp innen 24 timer uansett og etter at jeg fikk barn har jeg sterke elsmerter i tillegg, så jeg trenger ikke teste hver tolvte time. Om du pleier å få positive tester med varianten din så er jo det bra, selv hadde jeg aldri fått til det da jeg både må tisse og drikke på 4 timer på dagen og vet aldri om jeg har tilgang på toalett...

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Grunnen til at det anbefales å ikke teste på morgenurin, er jo fordi man kan få falsk positiv. Jeg har likevel i et par sykluser testet med morgenurin fordi det har vært vanskelig å time formiddagstesting. MEN nå som jeg har testet flere ganger om dagen i flere sykluser, har jeg stort sett alltid fått sterkere strek på formiddagen enn på morgenen - uavhengig av hvor i syklusen jeg har vært. Så for meg stemmer det ikke at jeg får falsk positiv på morgenen i alle fall. Men dette varierer jo så klart fra person til person, men for min del har det nok ikke så veldig mye å si når jeg tester i alle fall. Det eneste er at jeg sjelden får noen sterke streker på ettermiddags/kveldsurin :)

Grunnen til at det anbefales å ikke teste på morgenurin, er jo fordi man kan få falsk positiv. Jeg har likevel i et par sykluser testet med morgenurin fordi det har vært vanskelig å time formiddagstesting. MEN nå som jeg har testet flere ganger om dagen i flere sykluser, har jeg stort sett alltid fått sterkere strek på formiddagen enn på morgenen - uavhengig av hvor i syklusen jeg har vært. Så for meg stemmer det ikke at jeg får falsk positiv på morgenen i alle fall. Men dette varierer jo så klart fra person til person, men for min del har det nok ikke så veldig mye å si når jeg tester i alle fall. Det eneste er at jeg sjelden får noen sterke streker på ettermiddags/kveldsurin :)

Jeg fikk jo heller ikke sterke gravid tester på morran men på ettermiddagen fikk jeg det.. Vanskelig å vite :p

ImageUploadedByBV Forum1399973071.390277.jpg
ImageUploadedByBV Forum1399973098.576085.jpg

Tatt akkurat på 5 min. Sterkeste hittil?

Ser ut som den blir sterkere og sterkere nå ja, sakte, men sikkert. :)

* Taster på app på mobilen *

Ser ut som den blir sterkere og sterkere nå ja, sakte, men sikkert. :)

* Taster på app på mobilen *
Men endelig ser jeg forskjell :D for det har jeg ikke gjort på et par dager nå :)

Den er sterkere! Nå er det endelig noe på gang!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp