Twinkle's dagbok

F
ImageUploadedByBV Forum1399643668.634274.jpg
fra i går og fra i dag nederst. Ser dere noe forskjell?

Taster på appen :)

Nederste er kanskje ørlite sterkere? :)

Ønsker et hjertebarn ❤

Jepp, den er da sterkere? Håper den straks hopper opp på positiv!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jepp, den er da sterkere? Håper den straks hopper opp på positiv!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja jeg tror det? Håper håper

CD 19

Denne syklusen ser ut som blir LANG! Fortsatt ikke positiv men det nærmer seg altså...

Her er hele gjengen

ImageUploadedByBV Forum1399728609.345872.jpg

CD 19

Denne syklusen ser ut som blir LANG! Fortsatt ikke positiv men det nærmer seg altså...

Her er hele gjengen

Vis vedlegget 60744

Dagens var mye sterkere enn de andre! Jeg tror du får positiv i morgen eller overmorgen :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Dagens var mye sterkere enn de andre! Jeg tror du får positiv i morgen eller overmorgen :D

Håper det altså :) Måter på hvor lang den syklusen skal bli :p

Dette går da virkelig fremover! :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤

Gjør det egentlig det? :p

Ja, du ser jo det! Du har jo lagt alle testene ved siden av hverandre og du ser tydelig at den siste er sterkere :D se på bilde jeg la hos lanterne.

❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤

Ja, du ser jo det! Du har jo lagt alle testene ved siden av hverandre og du ser tydelig at den siste er sterkere :D se på bilde jeg la hos lanterne.

❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
Ja, se der ja! Jeg har litt på følelsen at den blir positiv på mandag :)

CD 20

I dag våknet jeg med endel utflod og litt tykt ( noe jeg aldri har ) så det synes jeg var litt spennende. Har ikke fått lagt inn aksjer i helgen heller, mannen har jo vært så syk stakkars... Men ikke positiv test enda så stresser ikke alkurat med det, får gjøre det i kveld og dagene fremover :) Var oppe litt tidligere i dag så kommer til å teste 13.00 i dag istedenfor 14. La den være positiv!

Jeg har aldri fått positiv test på dagtid jeg...

❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤

Jeg har aldri fått positiv test på dagtid jeg...

❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
Når testet du da? Fikk det forrige pp derfor jeg bare fortsatte :)

Åneeei, jeg har gjort feil... trodde jeg holdt meg fra 11 og ikke drakk eller wc og testet 14.00 men det var jo fra 09.00 og tester 11.00! Det var jo det jeg drev med nå som jeg gjode første gangen og aldri fikk positv. Søren og. Jaja, vi får se da :) Hvis ikke så har jeg en liten følelse på mars baby altså

Åneeei, jeg har gjort feil... trodde jeg holdt meg fra 11 og ikke drakk eller wc og testet 14.00 men det var jo fra 09.00 og tester 11.00! Det var jo det jeg drev med nå som jeg gjode første gangen og aldri fikk positv. Søren og. Jaja, vi får se da :) Hvis ikke så har jeg en liten følelse på mars baby altså

Så du har testet kl. 14, men burde ha testet kl. 11?

Så du har testet kl. 14, men burde ha testet kl. 11?

Jaa... Det er jo faktisk 3 timer forskjell :/ Jeg synes det virket rart for jeg alltid tetet etter el når hun jeg er dagmamma for rett før hun skulle legge seg og ikke etter hun hadde våknet. Jaja

Jaa... Det er jo faktisk 3 timer forskjell :/ Jeg synes det virket rart for jeg alltid tetet etter el når hun jeg er dagmamma for rett før hun skulle legge seg og ikke etter hun hadde våknet. Jaja
Du får prøve å teste kl. 11 i morgen og se hva resultatet blir. Forhåpentligvis blir testen sterkere da :)

Back
Topp