Twinkle's dagbok

Jepp :) så på de forrige at den var sånn dagen før positiv! Vi har lagt inn 3 aksjer hvertfall så blir det hver dag etter positiv :D Hørt det er bra på morgningen :p

Taster på appen :)

Happy humping! :)

Flott! Hvor mye sex har dere nå?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Annenhver dag :D Blir hver dag fra i morgen eller torsdag ;)

Supert!! :p og du trener enda?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Jeg prøver da, haha :p kan ikke si jeg har vært såå flink nå men prøver å røre på meg og gå turer hvertfall dj

:) skulle det stå, ikke dj

Jeg prøver da, haha :p kan ikke si jeg har vært såå flink nå men prøver å røre på meg og gå turer hvertfall dj

Synes du må dra på trening i morgen. Spirer liker det ;)

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Synes du må dra på trening i morgen. Spirer liker det ;)

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Ja jeg skal det :) var på trening i går og

Ja jeg skal det :) var på trening i går og

Du er så flink til å trene!

Jeg var knallflink i fjor, før bryllupet, og trente 3-6 dager i uken. Ut på høsten ble jeg utrolig sliten, og orket ingenting. Prøver fortsatt å komme meg tilbake til trening, men nå er det helst dørstokkmilen som er verst.

Du er så flink til å trene!

Jeg var knallflink i fjor, før bryllupet, og trente 3-6 dager i uken. Ut på høsten ble jeg utrolig sliten, og orket ingenting. Prøver fortsatt å komme meg tilbake til trening, men nå er det helst dørstokkmilen som er verst.
Jeg var sååå flink i mars til å trene, 3 ganger i uka så bare datt alt sammen :p Nå prøver jeg igjen, IKKE lett altså!! Men nå tror jeg at jeg skal satse på litt hjemmetrening, 30 days shred

Jeg var sååå flink i mars til å trene, 3 ganger i uka så bare datt alt sammen :p Nå prøver jeg igjen, IKKE lett altså!! Men nå tror jeg at jeg skal satse på litt hjemmetrening, 30 days shred

Det er skikkelig vanskelig å komme i gang igjen, men nå har jeg booket meg på timer på sats neste uke, så da MÅ jeg trene.

30 days shred var det som fikk meg i gang med treningen for noen år siden. Egentlig ganske kjekk trening :D

Det er skikkelig vanskelig å komme i gang igjen, men nå har jeg booket meg på timer på sats neste uke, så da MÅ jeg trene.

30 days shred var det som fikk meg i gang med treningen for noen år siden. Egentlig ganske kjekk trening :D
Jaa, for 20 min i løpet av en dag greier man! Burde melde meg på noen timer jeg og.. Tror jeg må få med meg lillesøster, da kan jeg ikke backe ut :p

Så flink du er :)

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Føler meg ikke flink, kunne vært så mye flinkere. Men det er igrunn rundt EL det er viktigst å trene! Han jeg har som PT sa at det som reagerer mest på trening i kvinnekroppen er livmoren, den tiltrekker seg da mye mer eller ett eller annet :p husker ikke helt

Dagens EL test CD 17 fortsatt negativ og trodde den var lik som i går men den er sterkere

ImageUploadedByBV Forum1399551577.723051.jpg

Dette er spennende :)

❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤

Dette er spennende :)

❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
Akkurat nå synes jeg kroppen er fryktelig treig :p aldri gått såå treigt til positiv. Pleier jo å hoppe rett på positiv etter kjempe negative

Man vet jo aldri hvor lang tid det kan ta etter man har mistet. Krysser fingrene for at det skjer en av de nærmeste dagene :)

❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤

Back
Topp