Legger ut samlinga i løpet av ukaSå spennende skal følge med deg legger du ut bilde de neste dagene?
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legger ut samlinga i løpet av ukaSå spennende skal følge med deg legger du ut bilde de neste dagene?
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
De fleste fastleger vet ikke hva crinone er, derfor man stort sett må til gyn. Søster skrev ut pakningsvedlegget fra felleskatalogen og tryglet og forklarte fastlegen hva saken var og fikk det faktisk.Trodde man måtte til gyn jeg?
Taster på appen
Hvorfor er jeg ikke sjokkert.. Fastlegen min sa jo bare her har du sykemelding snakk om gyn om veien videre og Kom hit når du er godt på vei. Var ikke særlig interessert i å ha meg der mer enn nødvendigDe fleste fastleger vet ikke hva crinone er, derfor man stort sett må til gyn. Søster skrev ut pakningsvedlegget fra felleskatalogen og tryglet og forklarte fastlegen hva saken var og fikk det faktisk.
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Hvorfor er jeg ikke sjokkert.. Fastlegen min sa jo bare her har du sykemelding snakk om gyn om veien videre og Kom hit når du er godt på vei. Var ikke særlig interessert i å ha meg der mer enn nødvendig
Sent from my iPad using BV Forum
Ja, det skjønner jeg da! De er forskjellige gitt Ville gyn bare tjene penger eller? Noe så tåpelig å la de gå gjennom det når du faktisk HAR blitt befruktet i mange av pp'ene dine, det beviser jo testene. Noen må ha det inn med teskjeEn hvilken som helst lege kan skrive ut resept, men om man ikke har vært hos gynekolog og sjekket at alt ser greit ut med livmoren, eggstokkene og at man har eggløsning så er det dyrt og unødvendig å begynne med Crinone. Så det er lurt med en sjekk hos gynekologen først. Om man er gravid og har mistet mange ganger kan man gjerne få det av fastlegen ved graviditet, da er jo eggløsningssjekken ferdig allerede.
Jeg fikk resept av fastlegen, gynekologen stolte ikke på at jeg hadde hatt kjemiske graviditeter og ville ikke gi meg resept. Så han ville sjekke for tette eggledere (smertefullt og dyrt) og sædprøve på mannen (kostet også en god del). Men han sjekket at livmoren fikk god blodtilførsel og at jeg hadde hatt eggløsning. Heldigvis var fastlegen min enig med meg i at tre prøveperioder med positive g-tester måtte bety at vi fikk til befruktning, så hun ga meg resept på Crinone siden alt så bra ut hos gynekologen. Jeg ble jo helt oppgitt av at gynekologen skulle sette meg i gang med full utredning for infertilitet når jeg jo var blitt gravid flere ganger. Så da er det kjekt med fornuftig fastlege.
En hvilken som helst lege kan skrive ut resept, men om man ikke har vært hos gynekolog og sjekket at alt ser greit ut med livmoren, eggstokkene og at man har eggløsning så er det dyrt og unødvendig å begynne med Crinone. Så det er lurt med en sjekk hos gynekologen først. Om man er gravid og har mistet mange ganger kan man gjerne få det av fastlegen ved graviditet, da er jo eggløsningssjekken ferdig allerede.
Ja, det skjønner jeg da! De er forskjellige gitt Ville gyn bare tjene penger eller? Noe så tåpelig å la de gå gjennom det når du faktisk HAR blitt befruktet i mange av pp'ene dine, det beviser jo testene. Noen må ha det inn med teskje
Taster på appen
Legen min mente temping var godt nok til å bekrefe at el hadde funnet sted, noe jeg er veldig enig i. En veldig god grunn til å begynne med temping, ihvertfall
Jeg har bare vært hos privat gyn før el, men var hos en gyn som var svært lite interessert i å høre på meg. Fikk ikke nevnt det til legen da jeg fikk Crinone, så får heller se om jeg får tatt enda en ul når jeg er dpo om det drøyer mange pp'er til nå.Ja, temping er et godt mål på det. Men det er ganske mye mer de kan sjekke på innvendig UL for å se om deg er vits med Crinone i det hele tatt, for eksempel normal og god blodgjennomstrømning i livmoren dpo. Og at eggstokkene ser friske og fine ut. Så jeg er jo glad jeg fikk tatt UL og sett at alt var bra før jeg begynte med denne dyre medisinen her, i tilfelle noe annet var galt der inne, og Crinone ville vært bortkastet tid og penger. Jeg betalte vel 1000 kr for å sjekke alt hos privat gynekolog i dpo-land.
Alle legene jeg har snakket med i prosessen synes tempegrafene mine er nyttige, og jeg har fått beskjed av flere at en god bit av "utredningen" har jeg selv ordnet med temping. Så jeg er helt enig med deg i at det er veldig nyttig i møte med helsevesenet.
Ja, jeg skal garantert begynne med det neste pp selvom jeg ikke skjønner bæret av det så dere får da oppdatere hvordan tempen ser utPS: Kanskje du skulle begynt med temping, Twinkle? Så kan du nerde deg sammen med oss? hihi
Ja, jeg skal garantert begynne med det neste pp selvom jeg ikke skjønner bæret av det så dere får da oppdatere hvordan tempen ser ut
Taster på appen
Ja, jeg skal garantert begynne med det neste pp selvom jeg ikke skjønner bæret av det så dere får da oppdatere hvordan tempen ser ut
Taster på appen
Jeg har bare vært hos privat gyn før el, men var hos en gyn som var svært lite interessert i å høre på meg. Fikk ikke nevnt det til legen da jeg fikk Crinone, så får heller se om jeg får tatt enda en ul når jeg er dpo om det drøyer mange pp'er til nå.
Jeg har blitt helt nerd på min egen kropp etter at jeg begynte med tempingen
Jaa Håper jeg slipper det jaBare å lese første siden, så skjønner du mye, dessuten er det egentlig bare å begynne når som helst, for det tar gjerne en stund å komme inn i det. Forhåpentligvis slipper du å komme inn i det.
Har ikke tid til å vente på henvisning. Så jeg må prøve å få det av legenTrodde man måtte til gyn jeg?
Taster på appen
Det sammme jeg har gjort, så håper dun gir meg detDe fleste fastleger vet ikke hva crinone er, derfor man stort sett må til gyn. Søster skrev ut pakningsvedlegget fra felleskatalogen og tryglet og forklarte fastlegen hva saken var og fikk det faktisk.
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Sånn pleier de å være hos meg også før de plutselig er positive Bare til å sette i gang med aksjeleggingenVis vedlegget 60146
Og her går det sakte men sikkert fremover Den er ganske sterkere i virkeligheten i dag så regner med positiv om 2 dager Tenk at i løpet av uka så er kanskje spira laga? Håper
Taster på appen
Jepp så på de forrige at den var sånn dagen før positiv! Vi har lagt inn 3 aksjer hvertfall så blir det hver dag etter positiv Hørt det er bra på morgningenSånn pleier de å være hos meg også før de plutselig er positive Bare til å sette i gang med aksjeleggingen