Twinkle's dagbok

Tror jeg har levd litt i fornektelse om hva som har skjedd de siste ukene. Jeg føler vel igrunn at i går gikk alt opp for meg. Tårene bare trilla og trilla og endte med at jeg lå våken mesteparten av natten og bare tenkte. Jeg er ingen sippeguri men jeg har hatt det tøft. Og i den perioden vet jeg hvem som virkelig er venninnene mine. Flere som har spurt Pga jeg var åpen om aborten siden det var så mye som skjedde akkurat den uka. Og når jeg forteller at jeg besvimte i dusjen 2 ganger og en gang i stua, måtte til legen hver eneste dag og ta prøver og alt mulig så hadde jeg som venninne brydd meg og ikke sluttet å skrive eller ringe jeg hadde stilt opp.. Men istedenfor avlyste de alle bursdagen min og har fryst meg ut fra alt.

Jeg trenger en liten pause rett og slett til å bare være meg. Jeg oppdaterer dagboken etterhvert men ikke med det første.

Taster på appen :)

Tror jeg har levd litt i fornektelse om hva som har skjedd de siste ukene. Jeg føler vel igrunn at i går gikk alt opp for meg. Tårene bare trilla og trilla og endte med at jeg lå våken mesteparten av natten og bare tenkte. Jeg er ingen sippeguri men jeg har hatt det tøft. Og i den perioden vet jeg hvem som virkelig er venninnene mine. Flere som har spurt Pga jeg var åpen om aborten siden det var så mye som skjedde akkurat den uka. Og når jeg forteller at jeg besvimte i dusjen 2 ganger og en gang i stua, måtte til legen hver eneste dag og ta prøver og alt mulig så hadde jeg som venninne brydd meg og ikke sluttet å skrive eller ringe jeg hadde stilt opp.. Men istedenfor avlyste de alle bursdagen min og har fryst meg ut fra alt.

Jeg trenger en liten pause rett og slett til å bare være meg. Jeg oppdaterer dagboken etterhvert men ikke med det første.

Sender deg en stor klem. Skulle gjerne vært venninne og stilt opp for deg, og jeg vet jo dessverre hvor tomt og ensomt det kan føles det du har gått gjennom. Venninnetrøbbel på toppen unner jeg ingen. ♡

Oppdater når du har lyst, det er jo ikke noe du må.

Nok en stor klem fra meg!

* Taster på app på mobilen *

Twinkle da <3 :( Jeg skulle stilt opp for deg. Jeg blir helt paff jeg :( Avlyste de virkelig bursdagen din? Du som hadde gleda deg sånn til den. Jeg blir helt sjokkert og veldig lei meg!

Jeg skjønner at de kan synes det er vanskelig å vite hva du vil, men da må de jo spør. Og de må stille opp og være der for deg når du trenger det. Håper mannen din er god støtte i denne tiden lille venn <3 Så håper jeg det klaffer for deg snart igjen <3 Sender deg mange klemmer <3

Ta den en pause, oppdater hvis du føler for det! <3

Fy F*** så dårlig gjort!

Vi skulle arrangert BV-fest for deg!
Enig her! Stoor klem til søte deg <3 håper spiren sitter fort nå!

9 DPO - negativ

For noen kjipe venner! Blir helt paff! Virkelig dårlig gjort å droppe deg på den måten, når du trenger venner som mest. Håper disse to som sa ja til å komme, fortsetter å være gode venner for deg.

Søk trøst i mannen og håper han kan være der for deg❤️
Sender deg en stor klem!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jenta mi . Uff nå fikk jeg vondt av deg :(
Du vet hvor jeg er om du må få ut litt damp og frustrasjon. Stoppe klem til deg.

Januar 2015 <3

Er det mulig?! Stor, varm klem herifra! Forstår at du trenger en pause fra alt :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg logger på for å se og deres meldinger i dagboka mi møter meg, jeg blir helt på gråten! Dere er helt fantastiske alle sammen. Jeg har virkelig ikke ord som kan beskrive dere <3

Tenker mye på deg, Twinkle <3 Jeg får helt vondt av hvordan vennene dine håndterer dette og skulle virkelig ønske jeg kunne gitt deg en stor klem! <3

Fy F*** så dårlig gjort!

Vi skulle arrangert BV-fest for deg!
Hehe, sikker på det hadde blitt veldig mye mer vellykket :D

Twinkle da <3 :( Jeg skulle stilt opp for deg. Jeg blir helt paff jeg :( Avlyste de virkelig bursdagen din? Du som hadde gleda deg sånn til den. Jeg blir helt sjokkert og veldig lei meg!

Jeg skjønner at de kan synes det er vanskelig å vite hva du vil, men da må de jo spør. Og de må stille opp og være der for deg når du trenger det. Håper mannen din er god støtte i denne tiden lille venn <3 Så håper jeg det klaffer for deg snart igjen <3 Sender deg mange klemmer <3

Ta den en pause, oppdater hvis du føler for det! <3
Mine to bestevenninner kom. Men altså 10 stk avlyste! Vil bare glemme hele greia. Fant hvertfall ut at jeg er ferdig med drikking og alt! Nå er livet mitt som ikke mamma over og alt er bare på vent

Sender deg en stor klem. Skulle gjerne vært venninne og stilt opp for deg, og jeg vet jo dessverre hvor tomt og ensomt det kan føles det du har gått gjennom. Venninnetrøbbel på toppen unner jeg ingen. ♡

Oppdater når du har lyst, det er jo ikke noe du må.

Nok en stor klem fra meg!

* Taster på app på mobilen *
Jeg orker ikke engasjere meg i de mer jeg altså! Nok får være nok. Jeg stiller alltid opp og nå er jeg sliten..

Jeg orker ikke engasjere meg i de mer jeg altså! Nok får være nok. Jeg stiller alltid opp og nå er jeg sliten..

Ikke bruk opp energi på energityver. De som aldri gir energi tilbake skal man kutte av listen. Jeg har vært borti noen sånne, men ikke på en så tøff måte som du opplevde nå. :( Jeg er glad du fant noe støtte i oss her inne hvert fall, jeg ville gjerne kommet på BV-bursdagsfesten din (men da går anonymiteten litt i vasken da... :p)

Jeg kommer også på bv fest! Lett!
Edit: lager du de super gode muffinsene da??? :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Jeg kommer også på bv fest! Lett!
Edit: lager du de super gode muffinsene da??? :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Såklart jeg lager de :) Hihi

Ikke bruk opp energi på energityver. De som aldri gir energi tilbake skal man kutte av listen. Jeg har vært borti noen sånne, men ikke på en så tøff måte som du opplevde nå. :( Jeg er glad du fant noe støtte i oss her inne hvert fall, jeg ville gjerne kommet på BV-bursdagsfesten din (men da går anonymiteten litt i vasken da... :p)
Nei, nå er jeg 25 år, ikke 16. De får styre med seg og sine :) Ja, det er veldig godt å ha noen å prate med som skjønner hva man mener og har vært borti noe av det samme :) Hihi, det hadde gått litt i vasken da ja!

Jeg er så lykkelig i dag! Nå tror jeg 99% sikkert at graviditetstesten endelig er negativ igjen og kroppen er klar til å ta imot ny spire :D Hvem hadde trodd man skulle bli så glad for negativ test :p

ImageUploadedByBV Forum1399274610.356870.jpg

Eller hva sier dere som følger med her inne? :)

Back
Topp