Du får til helgen kjære deg Du har ikke mistet troen?ja en eller annen dag så får jeg det Du også skal få det snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får til helgen kjære deg Du har ikke mistet troen?ja en eller annen dag så får jeg det Du også skal få det snart
jo etter den testen 9 dpo og når tempen datt ned i går, så har jeg mistet litt håpet.Du får til helgen kjære deg Du har ikke mistet troen?
Huff, ikke mist det ennå. Hallo, det er ikke mange som får positiv 9 dpo altsåjo etter den testen 9 dpo og når tempen datt ned i går, så har jeg mistet litt håpet.
lurer på om jeg må teste en på ettermiddagen om testene kommer i morgen
hihi, nei jeg vet . jeg testet negativt 9 dpo , og svakt posiiv 11 dpo i sommer Men jeg er liksom ikke overbevist før jeg har to streker på testen jeg. denne kroppen har lurt meg med å tro jeg er gravid førHuff, ikke mist det ennå. Hallo, det er ikke mange som får positiv 9 dpo altså
Kroppen lurer en støtt og stadig Jeg vil så at det skal klaffe for alle herhihi, nei jeg vet . jeg testet negativt 9 dpo , og svakt posiiv 11 dpo i sommer Men jeg er liksom ikke overbevist før jeg har to streker på testen jeg. denne kroppen har lurt meg med å tro jeg er gravid før
Håpet du har el tidligere så du kan flytte inn på januar sammen med ossKroppen lurer en støtt og stadig Jeg vil så at det skal klaffe for alle her
Sent from my iPad using BV Forum
Det kan nesten se sånn ut nå... Masse tynn utflod og jeg har kjempe vondt i hodet som jeg alltid har før EL. Men denne kroppen driver med lurerierHåpet du har el tidligere så du kan flytte inn på januar sammen med oss
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
nei ikke noe lurerier nå... det egget har det med å komme tidlig, og bli befruktet så det så!Det kan nesten se sånn ut nå... Masse tynn utflod og jeg har kjempe vondt i hodet som jeg alltid har før EL. Men denne kroppen driver med lurerier
Taster på appen
Synes ikke det er annet enn venting Og jeg som egentlig er så utålmodig!Vente vente vente. Det er mye av det når man lager barn gitt.
*Taster på app på mobilen*
Synes ikke det er annet enn venting Og jeg som egentlig er så utålmodig!
Taster på appen
Ja, samme her. Jeg må ha kontroll og orden og vite når ting skal skje så jeg kan planlegge deretterHelt enig. Jeg liker å planlegge og så få gjort unna. Dette å lage baby er noe helt annet enn jeg egentlig er laget for.
Ja, samme her. Jeg må ha kontroll og orden og vite når ting skal skje så jeg kan planlegge deretter
Taster på appen
Nope! Men tenk så rutinert babyrom og alt man trenger til den lille er når vi faktisk er gravide Fikk høre bare lev som normalt du i prøvetiden, men nei det klarer jeg ikke. Bestille ferie til sommeren? Tør ikke betale for noe jeg ikke kan få tilbake Blir båtferieJa. Så dette babygreiene passer jo helt klar ikke for oss.
Nope! Men tenk så rutinert babyrom og alt man trenger til den lille er når vi faktisk er gravide Fikk høre bare lev som normalt du i prøvetiden, men nei det klarer jeg ikke. Bestille ferie til sommeren? Tør ikke betale for noe jeg ikke kan få tilbake Blir båtferie
Taster på appen
Ja, venninnen min var sånn syk som deg. Hun var innlagt på sykehuset til sammen 6 uker men heldigvis i uke 28 fikk hun kvalmestillende så hun klarte å leve normalt resten av graviditeten! Så jeg håper du får like god hjelp! Er jo samme sykehus som du ender på så du får nok detDe fleste kan jo reise på ferie selv om de er gravide da, så forhåpentligvis kan du reise rundt og kose deg, men båtferie er jo utrolig deilig da (og særlig om det fortsetter med så fint vær som det ligger an til nå for tiden). Vi hadde bestilt ferie både i høst og denne våren vi, da vi satte i gang prøvingen, men nå etter at jeg har prøvd å være gravid og skjønner at jeg har arvet slektas gravidgener, så tør jeg ikke bestille noe mer. Jeg har altfor stor risiko for å bli ordentlig syk, og da må nok mannen ha sommerferie uten meg (eller, det går ikke, for han må jo lage mat til meg). Ja.
Og leve som normalt. Tja. Jeg drikker ikke dpo. Ellers er det meste ganske normalt, bortsett fra at tankene fort vender tilbake til én ting hele tiden.
Babyrom tror jeg egentlig jeg må innrede de første 6 månedene av babyens liv. Jeg ser egentlig for meg at jeg skal være kvalm i 9 måneder, og så håper jeg at jeg får en positiv overraskelse etter 5-6 måneder med å bli noe bedre. Haha.. Pessimisten plutselig.
Ja, venninnen min var sånn syk som deg. Hun var innlagt på sykehuset til sammen 6 uker men heldigvis i uke 28 fikk hun kvalmestillende så hun klarte å leve normalt resten av graviditeten! Så jeg håper du får like god hjelp! Er jo samme sykehus som du ender på så du får nok det
Altså, er ikke særlig positiv selv for slik jeg tenker er ja, jeg blir sikkert for gravid også drar vi til syden så får jeg vel enda en spontanabort og så syk som jeg var nå kan jeg ikke være utenlands.
Det er godt vi har motet oppe, haha
Taster på appen
Nei, såklart må man unngå detHihi.. Nei, vi får vel vente og se. Jeg har fått prøve noen varianter av kvalmestillende. Den ene hadde effekt i 2 dager, og så fungerte den ikke mer, og den andre hadde ingen effekt. Sterkere kvalmestillende har jeg lyst til å unngå om jeg klarer å få i meg bittelitt mat og drikke på egenhånd, for det er jo ikke utelukkende positivt for fosteret. Og jeg klarte heldigvis å beholde litt mat og drikke hver kveld så jeg slapp innleggelse, men det var jo vurdering fra dag til dag. Jeg synes det virker utrolig kjedelig å ligge inne, men det var ikke så veldig spennende å være hjemme heller. Æsj, nei, jeg gruer meg til det, så jeg klarer ikke å holde motet oppe helt i forhold til det. Verste jeg har opplevd noen gang. Neste gang skal det bli baby av det, det har jeg bestemt, og det gjelder deg og!