Twinkle's dagbok

CD 2

I natt var ingen god natt. Fikk ikke sove, det var så vondt. Har det litt sånn nå og men biter tenna sammen og håper det gir seg snart. Skal til legen 12.45 i dag. Ta flere blodprøver for å se at hcg går nedover.. Er jo tross alt bare 1 uke siden det hadde gått oppover. Tenkte jeg skulle snakke med henne om veien videre for meg nå. Dette er jo ikke min første SA, hva hun tenker. Er det noe galt med meg? Nei, jeg har jo sjekka det. Alt er jo fint. Håper vi blir fort gravide og spira holder hele veien. Har hvertfall verdens beste gynokolog som tar så godt vare på både meg og mannen min! Han vil vel jeg skal komme tidligere til UL ved neste graviditet.

Jeg synes det er trist at vi ikke får førjulsgaven vår. Men kanskje det er meningen vi skal få en liten vår baby. Like koselig å ha stor og fin mage i jula og kose seg med den :)

Da var legetimen overstått. Fikk tatt HCG prøve dagen før SA så hun synes det var lurt å ta en til nå igjen. Veldig glad for det :) Virket som hun ville jeg skulle forholde meg til gyn ved en ny graviditet men skjønte ikle helt for hun ville samtidig at jeg skulle til hun og. Jaja, vi får se når den tid kommer :) Hun ville ikke gjøre noe med sykemeldingen min ig at jeg skulle gå den ut Pga blødningene og smertene som jeg ikke blir helt kvitt.

Taster på appen :)

Da var legetimen overstått. Fikk tatt HCG prøve dagen før SA så hun synes det var lurt å ta en til nå igjen. Veldig glad for det :) Virket som hun ville jeg skulle forholde meg til gyn ved en ny graviditet men skjønte ikle helt for hun ville samtidig at jeg skulle til hun og. Jaja, vi får se når den tid kommer :) Hun ville ikke gjøre noe med sykemeldingen min ig at jeg skulle gå den ut Pga blødningene og smertene som jeg ikke blir helt kvitt.

Huff har du vondt enda? Stakkars deg. Ja tror det et litt å fortsette hos gyn, h*n kan jo hjelpe deg mer på vei enn fastlegen kan

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Huff har du vondt enda? Stakkars deg. Ja tror det et litt å fortsette hos gyn, h*n kan jo hjelpe deg mer på vei enn fastlegen kan

Bedre nå :) Ja, og han er mye mer ålreit enn fastlegen. Han tar så godt vare på meg og det er godt :) Han vil vi skal få baby. Fastlegen er jeg mer usikker på :p

Bedre nå :) Ja, og han er mye mer ålreit enn fastlegen. Han tar så godt vare på meg og det er godt :) Han vil vi skal få baby. Fastlegen er jeg mer usikker på :p

fastleger er bare ute etter å få penger de føler jeg. får liksom ikke nok hjelp av de dessverre :(
bra det er tak i han og at han vil hjelpe dere med å få barn...
må til gyn selv, om det er en spire somhar flyttet inn :)

fastleger er bare ute etter å få penger de føler jeg. får liksom ikke nok hjelp av de dessverre :(
bra det er tak i han og at han vil hjelpe dere med å få barn...
må til gyn selv, om det er en spire somhar flyttet inn :)
Nei, jeg føler de er så følelsesløse jeg. Men prøver å heve meg over det :) Jaa, det må du :D Hvor tidlig skal du dit da?

Nei, jeg føler de er så følelsesløse jeg. Men prøver å heve meg over det :) Jaa, det må du :D Hvor tidlig skal du dit da?

Jeg må ringe med en gang jeg har fått positiv test.

Jeg må ringe med en gang jeg har fått positiv test.

Neste uke altså :D

CD 3

Jeg merker graviditetsymptomene mine nå er helt borte. Tror jeg virkelig aldri har følt meg så tom før. Gleder meg til jeg kan begynne å teste etter EL, være i dpo og få tankene litt over på noe annet :) Jeg er veldig god til å ta på meg maska mi. Late som alt er bra og at jeg takler dette helt fint. Jeg takler det jo fint. Men inni meg skriker jeg og savner spira mi, jeg vil fortsatt være gravid! Hvorfor ble det revet bort fra meg? Hvorfor akkurat meg av alle mennesker.

Nei, slutte med disse tankene, se fremover og nyte de neste dagene. Jeg har bursdag, mannen og jeg har jubileum og jeg skal ha bursdagsfest :)

Nå er jeg lei. Lei disse blødningene. De stopper opp også kommer det brått tilbake.. Jeg skjønner det er en prosess, men nå vil jeg igrunn bare bli ferdig. Føler det er en konstant påminnelse på hva kroppen min driver med

Nå er jeg lei. Lei disse blødningene. De stopper opp også kommer det brått tilbake.. Jeg skjønner det er en prosess, men nå vil jeg igrunn bare bli ferdig. Føler det er en konstant påminnelse på hva kroppen min driver med

forferdelig slitsomt når det er sånn. men det stopper før du vet ordet av det

:( Det skjønner jeg. Håper det gir seg snart.
Klem <3

CD 7 ( har visst surra litt med tallene)

Og ENDELIG har blødningene gitt seg helt :) De siste dagene har det vært mer spotting, men uansett er det kjedelig. Jeg pleier å slutte å blø på CD 4 i en normal syklus så jeg synes ikke dette er så værst.

Jeg tok også en graviditetstest i dag for å sjekke hvordan det stod til med HCG nivået, så jeg ikke blir lurt om en mnd da jeg skal teste igjen og får falsk positiv.

Tror den er helt negativ. Uansett så hvis jeg får sterkere strek om 30 dager eller mer så er det hvertfall ikke falsk positiv :)

Slenger med bilde

ImageUploadedByBV Forum1398671854.758364.jpg

CD 7 ( har visst surra litt med tallene)

Og ENDELIG har blødningene gitt seg helt :) De siste dagene har det vært mer spotting, men uansett er det kjedelig. Jeg pleier å slutte å blø på CD 4 i en normal syklus så jeg synes ikke dette er så værst.

Jeg tok også en graviditetstest i dag for å sjekke hvordan det stod til med HCG nivået, så jeg ikke blir lurt om en mnd da jeg skal teste igjen og får falsk positiv.

Tror den er helt negativ. Uansett så hvis jeg får sterkere strek om 30 dager eller mer så er det hvertfall ikke falsk positiv :)

Slenger med bilde

Vis vedlegget 59023

jeg svarte jo på denne tidligere i dag.er jeg helt sikker på ..
da jeg så bilde fra tlf, så syntes jeg at jeg kunne se antydning til en svak strek. men er ikke helt sikekr

jeg svarte jo på denne tidligere i dag.er jeg helt sikker på ..
da jeg så bilde fra tlf, så syntes jeg at jeg kunne se antydning til en svak strek. men er ikke helt sikekr
Det er svak strek, lik som jeg fikk 12 dpo på morgen. Søren og. Veldig demotiverende. For nå vet jeg jo ikke når jeg har IKM om det er spire strek eller bare gammelt HCG.

Det er svak strek, lik som jeg fikk 12 dpo på morgen. Søren og. Veldig demotiverende. For nå vet jeg jo ikke når jeg har IKM om det er spire strek eller bare gammelt HCG.
har du mange tester? i såfall så ta en til du ser den er negativ.

I dag tror jeg nok har vært den tøffeste dagen psykisk. Jeg tar meg i å tenke at jeg skulle vært 8 uker i morgen og jeg skulle ikke ligge hjemme og være lei meg fordi jeg ikke er gravid lenger. Jeg håper det går over snart for jeg er lei av å gråte. Kjenner jeg gruer meg til en ny graviditet og. Gå rundt i så mange uker og bare engste seg.

Back
Topp