Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wooow... Eg ser To STREKER12 dpo
I dag tok jeg test og det kom tydelig før tidsfristen!! Men så vanskelig å få på bilde med dette dårlige kamera..
Vis vedlegget 55385
Taster på appen
Så morro at alle ser strek! Håper den er der i morgen og daWooow... Eg ser To STREKER
Har troen på at de blir sterkere fremover. Gleder meg til mer oppdateringer fra deg
Det bør den være altsåSå morro at alle ser strek! Håper den er der i morgen og da
Sent from my iPad using BV Forum
Håper med deg!Nå stikker det fælt i magen og nedentil! Halsbrannen meldte ankomst istad og Nå må vi bare håpe!
Taster på appen
Hjertet mitt har dunka i tusen i hele dagSå utrolig spennende Gleder meg til å se testen din i morgen!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hallo da. Syns den ser sterkere ut idag jeg. Tror du er gravid13 dpo
I natt lå jeg bare med hjertebank, halsbrann og gråt og jeg gråt.. Jeg skjønte ikke noe, mannen skjønte ikke noe. Så jeg sto opp og tok oppvaska 02.00
Men dagens test
Vis vedlegget 55492
Taster på appen
Så fin en test,hvisker gratulerer13 dpo
I natt lå jeg bare med hjertebank, halsbrann og gråt og jeg gråt.. Jeg skjønte ikke noe, mannen skjønte ikke noe. Så jeg sto opp og tok oppvaska 02.00
Men dagens test
Vis vedlegget 55492
Taster på appen
Hihi, så bra Jeg begynner å skjønne det nå Skulle tro at når man prøver så skulle sjokket bli lite, men er helt sjokkert jeg, hehe.Ser jo tydelig strek jeg
Sent from my iPhone
Tusen takk <3 Håper du følger etterHurraaaaa, jeg drister meg til å hviske et gratulerer
Mja, jeg syntes jeg kunne skimte noe på testen i dag, men jeg har jo egentlig slutta med skimtinga... Får bare ta en dag av gangen og late som jeg ikke har noen forventinger. Hehe. Men veldig veldig gøy at det ser ut som du er gravid! Det skulle bare mangle med alle symptomene du hadde/harTusen takk <3 Håper du følger etter
Tusen takk <3Hurraaaaa, jeg drister meg til å hviske et gratulerer
Ja, nå må den bare bli sterkere hos degMja, jeg syntes jeg kunne skimte noe på testen i dag, men jeg har jo egentlig slutta med skimtinga... Får bare ta en dag av gangen og late som jeg ikke har noen forventinger. Hehe. Men veldig veldig gøy at det ser ut som du er gravid! Det skulle bare mangle med alle symptomene du hadde/har
Bare sånn så du ikke misforstod, på din test ser jeg noe helt klart! Det er på min jeg bare kan skimte noe. Du ER gravid du Hurra!Tusen takk <3
Ja, nå må den bare bli sterkere hos deg
Nå har jeg satt meg som gravid, så tar vi en dag av gangen Kommer ikke rosa strek hvis det ikke er noe hvertfall
Har du lagt ut testen din da?Bare sånn så du ikke misforstod, på din test ser jeg noe helt klart! Det er på min jeg bare kan skimte noe. Du ER gravid du Hurra!