Kanskje jeg må bestille en liten pakke i dagEller så leverer de jo billigtester ganske kjapt da O
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje jeg må bestille en liten pakke i dagEller så leverer de jo billigtester ganske kjapt da O
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Huff da. Jaja sånn skjerJeg mistenker at han har har kastet posen uten å se hva som er oppi! Veldig typisk han. Så da blir det ikke testing før 14 dpo!!' Hele 4 dager.... La disse dagene være spottefri
Taster på appen
Så spennende!! Heier på ossVi er like langt i syklusen, så jeg følger spent med
Så spennende!! Heier på oss
Taster på appen
Jeg rekker aldri å begynne å teste jeg, spotter alltid 10 dpo Hadde tenkt å teste hver dag fremover men finner ikke G testene så har bare 1 CB + og en CB ukeindikator så venter til IKM dersom det ikke skjer noeJaaa... Bruker du å være flink til å vente med å teste?
Haha, her og! 18 stk er bortevekkHaha, jeg har samme problem, har en pose med billigtester som er sporløst forsvunnet!
Det at jeg blir gravid er såpass sjeldent og usannsynlig at jeg faktisk alltid har greid å utsette testing til IKM eller senere. Det er faktisk helt greit, fint å få klare svar.
Men men men, spotter du nå da?
Hmm, det er jo et veldig godt tegn, er det ikke? Spennende!Haha, her og! 18 stk er bortevekk
Ja, helt enig i det Nei, spotter ikke ennå hvertfall!!
Taster på appen
Jeg håper det holde seg unna!!Hmm, det er jo et veldig godt tegn, er det ikke? Spennende!
Jeg går og kjenner på all slags symptomer, men samtidig vet jeg at kroppen min har vært mer sensitiv for hormoner etter graviditetene, og jeg tok pergo denne måneden, så det er nok mere hormoner i omløp enn vanligvis (jeg har ikke alltid eggløsning)... så prøver å ikke få opp forhåpningene selv om flere av symptomene er der.
Ååå..så spennende. Krysser fingrene for at testene blir sterkere og sterkereNå er det jo fryktelig vanskelig å la vær å håpe når testene viser svak strek! Jeg er så spent... Håper virkelig de blir sterkere i løpet av dagene
Taster på appen
Så braJeg ser streken veldig godt jeg
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, den lyserosaSer også to streker! litt vanskelig å tyde fargen, men det ser du kanskje bedre i virkeligheten?
Ja, den lyserosa
Taster på appen
Ja, veldig spennende! Men jeg er overraskende roligSå spennende Nå må spiren bare klore seg godt fast!