Twinkle's dagbok

Eller så leverer de jo billigtester ganske kjapt da O:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Kanskje jeg må bestille en liten pakke i dag :)

Taster på appen :)

Jeg mistenker at han har har kastet posen uten å se hva som er oppi! Veldig typisk han. Så da blir det ikke testing før 14 dpo!!' Hele 4 dager.... La disse dagene være spottefri :)

Huff da. Jaja sånn skjer;)
Håper inderlig dagene blir spottefri, og at på ikm dagen lyser det er sterk og fin test mot deg:)

Vi er like langt i syklusen, så jeg følger spent med ;)

Jaaa... Bruker du å være flink til å vente med å teste?
Jeg rekker aldri å begynne å teste jeg, spotter alltid 10 dpo :( Hadde tenkt å teste hver dag fremover men finner ikke G testene så har bare 1 CB + og en CB ukeindikator :p så venter til IKM dersom det ikke skjer noe :)

Du da?

Haha, jeg har samme problem, har en pose med billigtester som er sporløst forsvunnet!

Det at jeg blir gravid er såpass sjeldent og usannsynlig at jeg faktisk alltid har greid å utsette testing til IKM eller senere. Det er faktisk helt greit, fint å få klare svar.

Men men men, spotter du nå da?

Haha, jeg har samme problem, har en pose med billigtester som er sporløst forsvunnet!

Det at jeg blir gravid er såpass sjeldent og usannsynlig at jeg faktisk alltid har greid å utsette testing til IKM eller senere. Det er faktisk helt greit, fint å få klare svar.

Men men men, spotter du nå da?
Haha, her og! 18 stk er bortevekk :p

Ja, helt enig i det :) Nei, spotter ikke ennå hvertfall!! :)

Haha, her og! 18 stk er bortevekk :p

Ja, helt enig i det :) Nei, spotter ikke ennå hvertfall!! :)

Hmm, det er jo et veldig godt tegn, er det ikke? Spennende!

Jeg går og kjenner på all slags symptomer, men samtidig vet jeg at kroppen min har vært mer sensitiv for hormoner etter graviditetene, og jeg tok pergo denne måneden, så det er nok mere hormoner i omløp enn vanligvis (jeg har ikke alltid eggløsning)... så prøver å ikke få opp forhåpningene selv om flere av symptomene er der.

Hmm, det er jo et veldig godt tegn, er det ikke? Spennende!

Jeg går og kjenner på all slags symptomer, men samtidig vet jeg at kroppen min har vært mer sensitiv for hormoner etter graviditetene, og jeg tok pergo denne måneden, så det er nok mere hormoner i omløp enn vanligvis (jeg har ikke alltid eggløsning)... så prøver å ikke få opp forhåpningene selv om flere av symptomene er der.
Jeg håper det holde seg unna!!

Håper så inderlig du får positiv test :)

11 dpo

Føler jeg ikke har noen symptomer lenger. Stikker i magen så regner med TR er rett rundt hjørnet! Går ikke glipp av et besøk hu der gitt...

12 dpo

I dag tok jeg test og det kom tydelig før tidsfristen!! Men så vanskelig å få på bilde med dette dårlige kamera..

ImageUploadedByBV Forum1396086095.340568.jpg

Nå er det jo fryktelig vanskelig å la vær å håpe når testene viser svak strek! Jeg er så spent... Håper virkelig de blir sterkere i løpet av dagene

Jeg ser streken veldig godt jeg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser også to streker! litt vanskelig å tyde fargen, men det ser du kanskje bedre i virkeligheten? :)

Back
Topp