Twinkle's dagbok

Jeg sitter å tenker og leser om grunner til at man ikke blir gravid og der stod det, har du ikke nok eggløsningslim vil sæden dø... Og samtidig har jeg fått beskjed av legen at dette ikke er noe jeg skal tenke på. Jeg ser mange her forklarer de har masse slim osv. men jeg, jeg har ikke det, det er bare helt tynt og det er vått, det er det! Så jeg har kanskje ikke så mye å bekymre meg for? Vi er alle forskjellige... Men jeg sjekket jo under el og det var (beklager detaljer, men de som ikke tåler det får klikke seg ut igjen:) ) vått oppi der, om dere skjønner? :P Så det kan jo hende mitt el slim bare ikke er så synlig :)

Vil så gjerne at det skal klaffe

Tror ikke du skal tenke så mye på det :) Jeg har heller ikke mye el-slim, men det har ikke gjort meg mindre fruktbar. Leser om alle som kan dra dette slimet sitt i det uendelige, mens mitt er litt mer oljete/vannaktig :p Når det er snakk om lite eggløsningslim vil jeg nok tro at det er for de som nesten ikke blir våt under el. Forøvrig kan du prøve å øke vitamin C inntak ditt. Det kan gi mer el-slim ;)
Håper det klaffer for dere snart ❤

Ønsker et hjertebarn ❤

Tror ikke du skal tenke så mye på det :) Jeg har heller ikke mye el-slim, men det har ikke gjort meg mindre fruktbar. Leser om alle som kan dra dette slimet sitt i det uendelige, mens mitt er litt mer oljete/vannaktig :p Når det er snakk om lite eggløsningslim vil jeg nok tro at det er for de som nesten ikke blir våt under el. Forøvrig kan du prøve å øke vitamin C inntak ditt. Det kan gi mer el-slim ;)
Håper det klaffer for dere snart ❤

Ønsker et hjertebarn ❤
Nei, nå har jeg lest så mye om det og mest sannsynlig har jeg det men det kommer ikke ned :) Så prøver å ikke tenke så mye på det :)

Taster på appen :)

3 dpo

Dagene sniker seg sakte men sikkert fremover... Ved mndskiftet vet vi om vi får en liten førjulsgave eller ikke. Jeg vil så gjerne tro, jeg vil så gjerne oppleve det.. Men tør ikke håpe for mye. Lei meg blir jeg uansett hvor mye jeg lar meg selv håpe. Føler vi står stille på ett sted. Det vi mangler er å bli foreldre, en familie, vi lengter så...

4 dpo

-vondt i korsryggen

-murringer og litt stikking i magen i natt

-Veldig kvalm (kan og være Pga det er morgen, men fortsatt ikke noe jeg pleier å være)

-tung i hodet

-stikkninger nedover lysken beina i natt/urolige ben

Nå ble det litt spennende... Stakk skikkelig nederst i magen, sånn ubehagelig stikking.

Nå får ikke spottingen lov til å komme om 5 dager altså! Bannlyst

Nå ble det litt spennende... Stakk skikkelig nederst i magen, sånn ubehagelig stikking.

Nå får ikke spottingen lov til å komme om 5 dager altså! Bannlyst

Spennende altså. Håper sånn for deg at det klaffer nå. Tenk så spennende jul det hadde vært da. Jeg og håper sånn for oss. Eneste er at vi får vel i så fall termin 15-16 desember, og hvis en da går overtid kan det fort bli på julaften. Å det er jeg vel egentlig ikke gira på. Men tar imot med åpne armer hvis det skjer;)

Spennende altså. Håper sånn for deg at det klaffer nå. Tenk så spennende jul det hadde vært da. Jeg og håper sånn for oss. Eneste er at vi får vel i så fall termin 15-16 desember, og hvis en da går overtid kan det fort bli på julaften. Å det er jeg vel egentlig ikke gira på. Men tar imot med åpne armer hvis det skjer;)
Veldig :) Jeg og håper sånn for oss! Hadde vært den mest perfekte førjulsgaven <3 Ja, kan fort bli på julaften men tror du ikke man eventuelt blir satt i gang før? :p Men de gjør kanskje det på julaften og :) Mannen har bursdag på julaften så hadde håpet den skulle eventuelt fått sin egen dag, MEN jeg blir bare veldig glad det kommer en baby i desember :)

Veldig :) Jeg og håper sånn for oss! Hadde vært den mest perfekte førjulsgaven <3 Ja, kan fort bli på julaften men tror du ikke man eventuelt blir satt i gang før? :p Men de gjør kanskje det på julaften og :) Mannen har bursdag på julaften så hadde håpet den skulle eventuelt fått sin egen dag, MEN jeg blir bare veldig glad det kommer en baby i desember :)

Hehe, ja da skjønner jeg at du ikke er gira på en til på julaften;)
Kanskje d går an å be om igangsetting før julaften ja;) Hihi. Men jeg må vel ikke begynne å tenke sånn. Er jo tross alt vår 12 pp, så hvorfor skulle det klaffe denne mnd liksom siden d ikke har klaffet før...

Hehe, ja da skjønner jeg at du ikke er gira på en til på julaften;)
Kanskje d går an å be om igangsetting før julaften ja;) Hihi. Men jeg må vel ikke begynne å tenke sånn. Er jo tross alt vår 12 pp, så hvorfor skulle det klaffe denne mnd liksom siden d ikke har klaffet før...
Nei, sånn tenker jeg og. Etter 8 pp så hborfor skulle det gå nå? Men på en annen side så er det jo litt sannsynlig når man har holdt på en stund da :)

Nei, sånn tenker jeg og. Etter 8 pp så hborfor skulle det gå nå? Men på en annen side så er det jo litt sannsynlig når man har holdt på en stund da :)

Hihi. Sant nok. Men TENK om vi ikke kan få barn. Sånn tenker jeg. Tenk om det er grunnen til at d ikke har klaffet til nå..

Hehe, ja har det. Å hun sa at alt så normalt ut, men at jeg skulle komme tilbake om 3 mnd hvis ingen ting hadde skjedd (dette var i januar). Så gir det ut denne pp, så kontakter jeg henne igjen tror eg.
Da skal du se det klaffer snart :)

Plutselig endel utflod gjennom hele dagen, og jeg personlig synes det lukter helt grusomt der nede, prøvd å vaske meg opptil flere ganger men det forsvinner ikke

5 dpo

Våknet opp med stikkninger på høyere side og er veldig øm . Veldig mye luft i magen/vondt i magen.

5 dpo

Våknet opp med stikkninger på høyere side og er veldig øm . Veldig mye luft i magen/vondt i magen.

Taster på appen :)[/q

Dette er så spennende! :D

Jeg er så hormonell nå.. Bare gråter og blir sinna av ingenting. Men dette kan og være fordi det er bare 5 dager til jeg begynner å spotte

Back
Topp