Twinkle's dagbok

Jaa jeg er så glad :) Håper det holder seg! Nei, vet du hva, jeg begynte på en naturmedisin jeg fikk anbefalt mot barnløshet som man får kjøpt på apoteket og første mnd med den ble syklusen kortere så kanskje den har noe å si? For jeg har ikke tatt noe annet annet enn det og folat :)

Taster på appen :)
Hva hetter det? Kanskje jeg skal prøve det om wild yam og bidronning gele ikke virker på meg

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hva hetter det? Kanskje jeg skal prøve det om wild yam og bidronning gele ikke virker på meg

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
det heter Calcium carbonicum :) ta det når du legger deg siden man helst ikke skal drikke eller spise etterpå

Selv om tr var ferdig i går spottet jeg litt i dag så i morgen begynner vi å legge inn aksjer. Jeg kjenner at jeg girer meg selv litt opp denne pp, helt fra vi begynte å prøve på en liten baby sa jeg til mannen min hver eneste mnd at jeg ikke var overrasket over at jeg ikke var gravid for jeg var så overbevist om at jeg ble gravid i mars. Og her er vi, i Mars, måneden som jeg har trodd nå i 6 pp'er at er måneden det skal klaffe. Det er så skremmende samtidig så har jeg så sommerfugler for jeg føler virkelig at dette er vår måned. Jeg ble veldig skuffet forrige pp da jeg hadde ganske tydelige symptomer men var ikke gravid så om det ikke klaffer denne mnd, da vet jeg ikke helt hva jeg gjør. Tror nok jeg kommer til å være ganske langt nede da. Også pga dette er siste sjanse for 2014 baby, ikke det at det gjør meg noe å bli mamma i 2015, er av den enkle grunn at vi har sagt siden vi begynte å planlegge bryllup at i 2014, da skal vi bli foreldre :Heartpink

Jeg gleder meg veldig til denne pp. Jeg er veldig rolig, trener 3 ganger i uka, spiser bare sunt, faktisk overhode ikke noe usunt så håper dette hjelper på drømmen om en spire :love7

Kryss fingrene for oss :Heartpink

CD7 i dag og EL testene ligger å brenne i skuffen. Jeg vet jo jeg ikke har så tidlig EL, men begynner å teste CD7. Forrige pp var EL tidligere og da var mannen kjempe syk med veldig høy feber så er jo ikke veldig rart at det ikke ble noe spire. Så nå er jeg bare SÅ spent på når EL denne måneden. Håper den er tidlig denne gangen og :)

Jeg la meg 23.00, var så trøtt, skulle sove, men.... Tankene mine tar overhånd. Jeg tenker på hva som skulle vært hvis vi ikke hadde opplevd SA i begynnelsen av forholdet, da hadde vi nok prøvd på nr 2 nå, men her sitter jeg, ikke gravid og ingen baby... Når skal det bli oss? Begge to føler alt står helt stille, vi kommer oss ikke fremover i livet fordi det eneste som mangler den lille spiren vår <3 Jeg planlegger mye.. Vogn, navn, seng osv.osv. Snart må det jo bli vår tur? Jeg har alltid drømt om å bli mamma. Så når jeg endelig har giftet meg med drømmemannen min, hvorfor tar da sånn tid? La meg hvertfall være gravid når vi feirer 1 års bryllupsdag, det er neste mål. Jeg håper og vil så gjerne tro dette er vår mnd <3 Det må bare det, hvis ikke så tror jeg nok at jeg kommer til å falle sammen... Ta en pause fra BV, dra på ferie med mannen min, bare oss. Jeg har avventet med å planlegge bursdagen min. Enten er jeg 8 uker på vei da og det blir bare venninnelunsj, eller så er jeg ikke gravid og da skal jeg ha stor fest. Egentlig bare for at jeg skal ha noe å sysle med. Jeg vil virkelig ikke ha stor fest :( Jeg vil bare ha spiren vår voksende i magen <3

Krysser fingrene for deg! :) Nyt tiden som kjærester og ektepar nå, og ikke la stresshormonene ta over. Plutselig kan det skje:D

Krysser fingrene for deg! :) Nyt tiden som kjærester og ektepar nå, og ikke la stresshormonene ta over. Plutselig kan det skje:D
Takk :D Ja, nå er min over Hormonelle helg over :p Noen ganger tar de bare overhånd, men godt å få det ut og :)

Har lest gjennom dagboken din, og det er "godt" å lese at jeg ikke er alene med å ha masse tanker og frustrasjon over at tin tar tid. Vi har snart vært gift i 2 år. Bestemte oss for å ha et halvt år der vi var bare oss før vi begynte å prøve. Men nå ett år etter at vi begynte å prøve er det fremdeles bare oss (og to hunder da:P). Nå syns jeg det kan klaffe for både deg og meg:-) Slik at vi heller kan bekymre oss over ting som har med spiren å gjøre istede for alt det andre tullet som bare gjør at tiden står stille.
Jeg heier på deg (og på meg;)).

Har lest gjennom dagboken din, og det er "godt" å lese at jeg ikke er alene med å ha masse tanker og frustrasjon over at tin tar tid. Vi har snart vært gift i 2 år. Bestemte oss for å ha et halvt år der vi var bare oss før vi begynte å prøve. Men nå ett år etter at vi begynte å prøve er det fremdeles bare oss (og to hunder da:p). Nå syns jeg det kan klaffe for både deg og meg:) Slik at vi heller kan bekymre oss over ting som har med spiren å gjøre istede for alt det andre tullet som bare gjør at tiden står stille.
Jeg heier på deg (og på meg;)).
Ja, det er godt når man er flere :) Huff, man tror jo at det skal skje med en gang! Men nå er det på tide altså, nå er jeg lei og synes vi begge fortjener en baby :D Tror katten er lei av å dulla med...

Ja, det er godt når man er flere :) Huff, man tror jo at det skal skje med en gang! Men nå er det på tide altså, nå er jeg lei og synes vi begge fortjener en baby :D Tror katten er lei av å dulla med...
Ja jammen er det på tide. Haha, har to hunder som aldri går lei av å bli dullet med. De elsker kos og oppmerksomhet. Gjett om de har fått høre mye klaging over at det tar lang tid osv..

Ja jammen er det på tide. Haha, har to hunder som aldri går lei av å bli dullet med. De elsker kos og oppmerksomhet. Gjett om de har fått høre mye klaging over at det tar lang tid osv..
Vi hadde besøk av en baby i dag og pus så bare forskrekket på meg, han stod og skreik ved siden av meg når jeg koste på den lille og har liggi og furta meg siden :p

CD 13

Jeg trodde dagens el test var lik som i går, men nå etter den har tørket er den faktisk endel sterkere! Så spennende :D Håper på EL i løpet av de neste 3-4 dagene og at spiren vår sitter nå <3

Det eneste som bekymrer meg litt er at jeg som regel ikke har så mye synlig EL slim men drikker grapefrukt juice og tar bidronning så det hjelper nok litt :)

CD 15

I dag tror jeg at testen min er positiv, men det vet jeg jo ikke før i morgen når jeg ser hvordan den ser ut da :) Håper jeg er 1dpo i morgen.. Vi la inn aksjer i går, i dag og kommer nok til å fortsette noen dager med det til vi er sikre. Slutter hvertfall med bidronning i dag :)

Legger ved bilde av dagens test her og, litt lettere å bla tilbake

ImageUploadedByBV Forum1394927528.140416.jpg

CD 16

Gårsdagens test var ikke positiv for den ble nemlig positiv i dag. Jippi. Vi har lagt inn aksjer annenhver dag siden tr gikk sin vei og vi har nå gjort det hver dag fra CD14. Ber om at denne gangen skal det gå for oss. Jeg er veldig spent på om neste el test blir negativ eller om den er fortsatt positiv. Jeg tar den akkurat 24 timer etter forrige test, så dette blir spennende!

Jeg pleier alltid å begynne å spotte 11dpo, det er 11 lange dager. Hvis jeg ikke spotter på 11, er jeg nesten 100% på at jeg har blitt gravid. Jeg har aldri noen gang hatt en syklus uten dette. Det er denne pp'en som er skummel for meg, det er jo som sagt denne måneden jeg har sagt hele tiden at jeg blir gravid i. Klaffer det ikke så vet jeg nok ikke helt hva jeg gjør. Jeg har planlagt bursdagen min, invitert inn og bestilt masse på ebay. Egentlig mest fordi at klaffer det ikke, så har jeg noe å finne på som skjer, noe positiv. Men hvis det faktisk klaffer så er jeg jo faktisk 8 uker på vei når jeg skal feire bursdagen min, håperhåper jeg må skjule en graviditet på bursdagen min :)

CD17

Nå er det snart tid for dagens el test, jeg er så spent på om jeg er dpo eller om den fortsatt er positiv. Vi skal hvertfall fortsette å legge inn aksjer frem til 21, da sier babyverden at min fruktbareperiode er over. Så da blir det bare kosing når vi selv vil og ønsker, ikke fordi vi "må". Men det som er så bra med denne pp'en er jo at ingen av oss har følt den plikten vi har gjort tidligere! Det er så deilig...

CD 16 + 17 bilder

Legger først ved to bilder av testen på CD 16

Bilde nr 1 er tatt før tidsfristen

ImageUploadedByBV Forum1395066313.669415.jpg

Bilde nr 2 er tatt etter tidfristen
ImageUploadedByBV Forum1395066326.134970.jpg

CD 17

Bilde er tatt før tidsfristen

ImageUploadedByBV Forum1395066396.786036.jpg

Bilde tatt etter tidsfristen

ImageUploadedByBV Forum1395066415.752613.jpg

Jeg tenker FF har rett når den sier EL er 19/3 :)

1 dpo

Endelig :) Føler meg veldig spent men allikevel overhode ikke stresset? Veldig rart fordi det er jo hver dpo. Lagt inn aksjer annenhver siden TR gikk sin vei og nå hver dag siden den 16 og kommer til å fortsette bevist frem til fredag :)

Veldig EL smerter i går kveld/natt så nesten helt sikker på at EL var da :) legger ut bilde av testene mine nå

De ligger i rekkefølge fra CD 13 - CD 18 (i dag)

ImageUploadedByBV Forum1395166532.729475.jpg

2 dpo

Våknet opp til litt snø i dag. Ikke nok til at det dekker veiene men det la seg i hagen, desverre... Jeg ble jo spådd at spiren sitter når det er bart på bakken og de to siste syklusene har det vært null snø, men så fort jeg er dpo kommer det snø :p Ja, jeg vet det er så teit å tenke på sånt, men dpo hodet mitt tror på alt som kan være negativt.

Jeg tar megselv i å planlegge sommerferien i hodet mitt, som gravid. Må slutte med det, blir bare enda mer skuffa dersom det ikke klaffer

Back
Topp