Twinkle's dagbok

I følge babyverden appen skal jeg ha EL 20, altså i går. Men i følge testene mine er jeg jo 5 dpo. Så nå er jeg kjempe usikker på om EL var i går og jeg har gått glipp av det. Men samtidig hadde jeg jo så EL smerter i magen her for noen dager siden.. Men i kveld, kjempe vondt i korsryggen som også kan være EL. Ååååå... Jeg er så forvirra :(

Taster på appen :)

6 dpo

Jeg har hatt litt eggløsnings lignende smerter de siste to dagene, litt utflod men mye som ikke kommer ut. Men når jeg kjente etter hadde jeg litt lotion lignende. Beklager detaljer, men det er jo min dagbok :D veldig dårlig i magen og. Nå er det bare å telle ned dager :) 4 dager igjen til jeg pleier å begynne å spotte

Fire dager igjen til du ikke begynner å spotte mener du vel ;)

7 dpo

Merker ikke noe spesielt i dag.. Det samme som alle andre dagen :) Men jeg har håpet oppe :)

Jeg er så kald på tærne. Fryser og fryser. Måtte tilogmed kjøpe jakke i dag :p Jeg er så varmblodig at jeg kanskje har brukt jakke 1 gang i vinter.. Og aldri sokker hvertfall .

8 dpo

Litt kvalm nå på morgningen men ellers ikke noe spesielt. Negativ test

I dag tror jeg at jeg har den værste dagen psykisk noen gang. Jeg bare gråter og gråter, jeg er så lei meg og føler meg mislykka. Jeg vet egentlig ikke hvorfor, tårene bare kommer og kommer... Det gjorde ikke saken noe bedre at jeg fikk ultralyd bilde og magebilde av en av mine bestevenninner... Hvem som helst dag hadde jeg blitt så glad og lykkelig på hennes vegne men i dag bare gråt jeg. Jeg kjente misunnelsen komme..

Jeg liker ikke ha det sånn som dette. Jeg er alltid blid og sprudlende. Jeg setter alltid andre foran meg. Jeg får dårligere lønn fordi jeg ville hjelpe er familiemedlem med å være dagmamma sånn at de kunne ha bedre økonomi. Jeg betalte 4 kjoler til brudepikene i bryllupet vårt så de skulle føle seg fine. Jeg er hos farmor 3 ganger om dagen og lager mat til hun nå som hun er operert. Avlyser ting for å være varnevakt. Jeg gjør alt for alle. Jeg er fadder, arrangerer babyshower osv. Når skal noen gjøre noe for meg? Når er det min tur? Jeg er alltid glad på andre sine vegne og lar megselv aldri falle helt ned. Men nå derimot, jeg kjenner ikke megselv igjen i dag.

Trengte å få det ut. Akkurat nå føler jeg meg veldig, veldig langt nede.

Stooor klem sendes din vei!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Stooor klem sendes din vei!!

Takk <3 Nå føler jeg meg som før igjen. Skjønner ikke hva som gikk av meg, følte meg virkelig ikke som meg selv og alle tankene fløy rundt

Jeg føler meg ikke som megselv i dag. Enten gråter jeg ustoppelig av alt og ingenting eller så bare kjefter jeg. Aldri vært borti dette før... Håper det går over snart! Føler meg sinnsyk :p

Uff. Stakar :( Ikke noe gøy med slike dager. Du høres ut som en helt fantastisk person som gjør mye for mange. Kanskje du rett og slett er sliten? Eg blir sånn når eg er kjempe sliten. Eller så kan det jo være hormoner?
Sender deg uansett en god klem og håper det hjelper litt :-)

Uff. Stakar :( Ikke noe gøy med slike dager. Du høres ut som en helt fantastisk person som gjør mye for mange. Kanskje du rett og slett er sliten? Eg blir sånn når eg er kjempe sliten. Eller så kan det jo være hormoner?
Sender deg uansett en god klem og håper det hjelper litt :-)
Jeg tror nok jeg rett og slett er fryktelig sliten... Dagmamma på dagen og hjelper farmor på kvelden og da skal jeg pleie forholdet med mannen og oppi alt dette tror jeg nok at jeg glemmer megselv litt!

9 dpo

Føler jeg brygger på noe. Jeg fryser så på tærne hele tiden.. Føler meg slapp og vil sove hele tiden. Er så spent på hva dagene bringer :)

9 dpo

Føler jeg brygger på noe. Jeg fryser så på tærne hele tiden.. Føler meg slapp og vil sove hele tiden. Er så spent på hva dagene bringer :)

Det kan jo hende at du "brygger" på en liten spire? ;)
Håper dagen idag er bedre. Husk å ta vare på deg selv og midt oppi alt. Jeg heier på deg, og håper at det snart er din tur til å få gleden av å få positiv test...

Det kan jo hende at du "brygger" på en liten spire? ;)
Håper dagen idag er bedre. Husk å ta vare på deg selv og midt oppi alt. Jeg heier på deg, og håper at det snart er din tur til å få gleden av å få positiv test...
Håper det :)

Ja, nå er det litt meg tid fremover :) Håper virkelig testen blir positiv snart :) Vi skal få positiv test :)

Håper det :)

Ja, nå er det litt meg tid fremover :) Håper virkelig testen blir positiv snart :) Vi skal få positiv test :)

Det er bra. Det er jo tross alt veldig viktig at kroppen din er klar for det den snart skal gjennom:)
JAAA vi SKAL få positiv test...

10 dpo

Ingen spotting enda og ingen testing. Finner ikke billigstrimlene og gidder ikle svi av en CB + før etter IKM :)

Spottingen pleier å starte på ettermiddagen kvelden uansett. Kan ikke si jeg føler meg så annderledes, bare ganske støl i magen.

10 dpo

Ingen spotting enda og ingen testing. Finner ikke billigstrimlene og gidder ikle svi av en CB + før etter IKM :)

Spottingen pleier å starte på ettermiddagen kvelden uansett. Kan ikke si jeg føler meg så annderledes, bare ganske støl i magen.

Neimen har ikke mannen tryllet de tilbake igjen;)
Jeg som var så spent på testing hos deg idag:)

Neimen har ikke mannen tryllet de tilbake igjen;)
Jeg som var så spent på testing hos deg idag:)
Jeg mistenker at han har har kastet posen uten å se hva som er oppi! Veldig typisk han. Så da blir det ikke testing før 14 dpo!!' Hele 4 dager.... La disse dagene være spottefri :)

Eller så leverer de jo billigtester ganske kjapt da O:-)

Back
Topp