Twinkle's dagbok

Har du lagt ut testen din da? :D
Skal gjøre det nå, men det er jo bare tull å gjøre det egentlig. Jeg har jo fått streker før uten å ha HCG i kroppen. Men jeg skal ikke nekte for at det gjør det bittelitt mer spennende :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer her og! :) :D

Skal gjøre det nå, men det er jo bare tull å gjøre det egentlig. Jeg har jo fått streker før uten å ha HCG i kroppen. Men jeg skal ikke nekte for at det gjør det bittelitt mer spennende :P

Det er jo veldig spennende uansett :)

Taster på appen :)

Men hva er det jeg ser?
GRATTIS, Twinkle! :D

Tusen takk for alle gratulasjoner <3 Jeg var så bekymret i dag fordi billig test ble så svak på morgenurin men nå på ettermiddagen på utvannet urin og jeg ikke hadde holdt meg lyste dette mot meg

ImageUploadedByBV Forum1396376984.249966.jpg

Jeg kommer til å snike innom dere her :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Tusen takk for alle gratulasjoner <3 Jeg var så bekymret i dag fordi billig test ble så svak på morgenurin men nå på ettermiddagen på utvannet urin og jeg ikke hadde holdt meg lyste dette mot meg

Vis vedlegget 55816

Jeg kommer til å snike innom dere her :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Åh helledussen så gøøøy. Håper inderlig jeg får komme etter:)

Woooow... twinkle Gratulerer såååååå utrolig mye! Dette fortjener du virkelig. Jeg selv tok liten pause herfra, men måtte selfølgelig snike litt innom, men dette var utrolig kjekt å se!!! Krysser fingrene for deg og din lille spire!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Woooow... twinkle Gratulerer såååååå utrolig mye! Dette fortjener du virkelig. Jeg selv tok liten pause herfra, men måtte selfølgelig snike litt innom, men dette var utrolig kjekt å se!!! Krysser fingrene for deg og din lille spire!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Tuuseb takk <3 Nå venter jeg bare på at ukene skal gå og at spira holder seg der :) Nå må det vel være din tur snart og :) Skjønner godt du tok en pause...

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg trenger dagboka mitt litt jeg, vil ikke lage meg en på desember Pga dette er min dagbok...

Ifølge utregninger etter når jeg hadde EL er jeg 5+0 i dag (Jippi), men jeg hadde også festesmerter ca 21 mars (EL 18) så i går skulle jeg endelig ta CB ukeindikator på morgenurin, jeg tok den 06.45 og den viste bare 1-2 uker, den skulle jo vise 2-3, dette bare bekymrer meg så fryktelig. Men så googler jeg, der er det noen damer som skriver de også har fått 1-2 når de vet de har vært 5 uker på vei men HCG må visst være fryktelig høyt på CB, jeg har forresten hatt stigende tester dagene før. Men den natten før jeg tok CB uker var jeg kjempe dårlig, satt på do frem til 03.00 så jeg tenker kanskje at dette kan være grunnen? Jeg vet ikke... Bekymret ble jeg hvertfall. Gravid kom opp med en gang, tok litt tid før ukene kom opp.

Teit av meg å ikke roe meg ned. Mannen blir irritert fordi jeg snakker så mye om det. Så da tenkte jeg at, jeg skriver i dagboken min. Få det alt ut. Takk og lov for at jeg skal på ul 22.april <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg føler meg halvveis på FS og halvveis på Desember 14. I går var alt helt Okei, jeg var klar over at den lille spira var for liten og mest sannsynlig kom det til å gå galt. Jeg var positiv og klarte å se fremover mot at vi klarer å bli gravide, dette skal gå fint uansett hvilken vei det går.

Våknet i dag og plutselig innså jeg alt. Jeg vil ikke miste spira vår. Den gleden jeg ser i mannen hver eneste dag fordi jeg og han skal ha baby sammen er ubeskrivelig. Og nå, skal jeg ta alt dette fra han igjen? Bare fordi kroppen min er helt dum. Kroppen vil ikke støte det ut og den vil heller ikke slutte å blø. I dag er mannen på jobb igjen og jeg er hjemme alene. Jeg klarer ikke slutte å gråte, jeg gråter hysterisk og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg føler jeg er på en lang psykisk reise og den aldri ender.

Til tirsdag blir jeg 25 år, jeg elsker bursdagen min. Men i år går jeg gjennom noe så grusomt at jeg bare vil sove meg gjennom de neste ukene. Jeg føler jeg mister meg selv.

❤️ Desember 2014 ❤️

Stooor klem til deg! Får helt vondt av å lese det du skriver :( Håper du snart får sikre svar, så du har noe å forholde deg til.

:( Stor klem til deg! Det er et helvete å gå i uvisshet og frykt for å miste babyen sin! :(

Huff jeg får så vondt i magen av å lese hvordan du har det nå, har kjent fortvilelsen selv noen ganger:(

Håper alt går bra med deg, at spiren holder seg på plass å vokser som den skal til den er klar for å komme ut..

Klem<3

Sent from my iPad using BV Forum

CD 1 / SA 7+1 (6+3)

I dag var SA et faktum. Jeg har vært forbredt på dette i en uke nå snart, jeg har bare følt på meg at noe er galt. Så da spotting begynte på søndag var det ikke noe tvil. Selv om jeg vet man kan ha ufarlige blødninger i svangerskapet visste jeg det bare. Mannen hadde motet oppe.. Han synes det var grusomt å høre hvor vondt jeg hadde det istad at han måtte ringe legevakta, stakkars :(

Men nå ser vi fremover. Jeg er sykemeldt frem til 30/4 så da skal jeg ta vare på megselv og mannen. Vi skal bare kose oss med min 25 års dag 29 april og at vi har vært kjærester i 4 år 30 april. Mannen min er virkelig verdens beste, han er helt fantastisk.

Jeg håper på EL 10-12 mai og at termin blir 2.februar igjen :) Det er drømmen. Da er jeg også 12 uker på vei når vi feirer 1 års bryllups dag. Det synes jeg vi fortjener :D

Back
Topp