Twinkle's dagbok

Da har jeg vært hos gyn, han sa han fortsatt var sjokkert over at det gikk galt, spesielt da han så HCG prøven min samme dag som jeg mistet. Den var helt perfekt. Men bare to dager senere var den på 86. Han kalte dette Max uflaks og beroliget med meg at det er kun 15% for SA mens det er 85% for at det skal gå bra.

Alt var ute og så veldig fint ut. Nå er vi klare for ny spire

Taster på appen :)

Men han sa også at vi gjerne kunne prøve med en gang men helst vente en syklus Pga større sjans for SA dersom jeg ble gravid med en gang? Hmm....

Men han sa også at vi gjerne kunne prøve med en gang men helst vente en syklus Pga større sjans for SA dersom jeg ble gravid med en gang? Hmm....

Hm... Sa han virkelig det? Jeg spurte min gyn om jeg skulle vente og at det er så mange som sier det etter jeg mistet og hun sa at det bare var tull. Så lenge alt er ute var det bare å kjøre på og man er ofte mer fruktbar rett etter en SA, sa hun.
Masse lykke til :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Hm... Sa han virkelig det? Jeg spurte min gyn om jeg skulle vente og at det er så mange som sier det etter jeg mistet og hun sa at det bare var tull. Så lenge alt er ute var det bare å kjøre på og man er ofte mer fruktbar rett etter en SA, sa hun.
Masse lykke til :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Altså, vi kjører på :D Skal ikke miste en syklus :)

Ja dere må bare kjøre på :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ja, men det er litt skummelt. Henger meg så opp i at nå klaffer det igjen, det har holdt meg oppe hele tiden så det MÅ klaffe :)

klart det er skummelt... synes selv det er skummelt. men ja det MÅ klaffe!
Skal bruke samme formel som når det klaffa :p Når får du testet igjen forresten?

CD 10

Jakten på EL har begynt :) Forventes 11 mai :)

ImageUploadedByBV Forum1398954256.552816.jpg

ja der er det nok en stund til den er positiv. men det går fort da...
Jaa.. Men så tilbake på forrige el tester og da så den sånn ut 4 dager før den ble poisitiv faktisk

4 dager til mulig el er jo bra :D heier frem egget :D:D:D
Der ser du fra CD 13 øverst til CD 18 nederst. Jeg er CD 10 i dag og synes den ser litt lik ut som CD13

Vedlegg

• EL TESTER.jpg
    EL TESTER.jpg
    112,5 KB · Visninger: 49
Back
Topp