Twinkle's dagbok

Den ser negativ ut etter definisjonen negativ (positiv: rosa strek innen 5 minutter), men jeg synes jeg kan se en svak "skygge". Den kan dessverre henge i en stund, men på den annen side så vil du jo få vite at du er gravid om du får en rosa strek. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Den ser negativ ut etter definisjonen negativ (positiv: rosa strek innen 5 minutter), men jeg synes jeg kan se en svak "skygge". Den kan dessverre henge i en stund, men på den annen side så vil du jo få vite at du er gravid om du får en rosa strek. :)

Sent from my iPad using BV Forum
Ja :) For jeg tenker at dersom jeg er så heldig å skulle bli gravid nå vil jo streken bli sterkere enn denne og jeg tror jeg beholder denne til å sammenligne med en eventuell positiv test :) For den kan uansett ikke bli sterkere uten en ny spire

Taster på appen :)

Jeg er så lykkelig i dag! Nå tror jeg 99% sikkert at graviditetstesten endelig er negativ igjen og kroppen er klar til å ta imot ny spire :D Hvem hadde trodd man skulle bli så glad for negativ test :p

Vis vedlegget 59808

Eller hva sier dere som følger med her inne? :)

Jeg ville sagt negativ, men ville for sikkerhets skyld tester på nytt om noen dager. Hurra, endelig igjen med prøvingen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ville sagt negativ, men ville for sikkerhets skyld tester på nytt om noen dager. Hurra, endelig igjen med prøvingen!

Sent from my iPhone using BV Forum
Har ikke så mange tester igjen så tror jeg dropper det :) Jeg kan ikke se særlig når den har tørket heller så jeg bare sparer på den så jeg kan sammenligne hvis jeg får positiv test fort :)

Har ikke så mange tester igjen så tror jeg dropper det :) Jeg kan ikke se særlig når den har tørket heller så jeg bare sparer på den så jeg kan sammenligne hvis jeg får positiv test fort :)

Håper du får positive test igjen fort, og at det går bra neste gang :)

Håper du får positive test igjen fort, og at det går bra neste gang :)
Det håper jeg og :) føler livet mitt står såå på vent nå om dagen!

Nå har G testen tørket og den er garantert negativ :) YEY :) Jeg har hvertfall ikke sjans til å se noe! Så nå håper jeg bare EL kommer i løpet av helgen. Helst før helgen :)

Jeg er så lykkelig i dag! Nå tror jeg 99% sikkert at graviditetstesten endelig er negativ igjen og kroppen er klar til å ta imot ny spire :D Hvem hadde trodd man skulle bli så glad for negativ test :p

Vis vedlegget 59808

Eller hva sier dere som følger med her inne? :)

Hurra for negativ test ( burde juble over positiv egentlig:p )
Nå må dere holde på som kaniner fremover så du rekker å henge med oss på jan :D

Januar 2015 <3

Hurra for negativ test ( burde juble over positiv egentlig:p )
Nå må dere holde på som kaniner fremover så du rekker å henge med oss på jan :D

Januar 2015 <3
Haha, rart hva man jubler for altså :p Jaa januar/februar her kommer jeg :D Har skikkelig EL mage så den er nok rundt hjørnet

Har du begynt å teste etter el? Flott med negativ g test! :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Har du begynt å teste etter el? Flott med negativ g test! :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Jaa :) Fortsatt veldig negative men mine fra kjempe svake til positive veldig fort :)

Haha, rart hva man jubler for altså :p Jaa januar/februar her kommer jeg :D Har skikkelig EL mage så den er nok rundt hjørnet

Haha ja, vi prøvere jubler for alt som er . Og helst ekle ting også :p
Heia gullegget:D

Januar 2015 <3

Da er det ikke lenge igjen å vente. Skal følge deg hverdag til positiv test :)

Januar 2015 <3

Da er det ikke lenge igjen å vente. Skal følge deg hverdag til positiv test :)

Januar 2015 <3
Søte søte deg <3 Er det i morgen du fikk legetimen?

Den ser negativ ut :) må neste spire klore seg godt fast! Blir spennende å følge deg ;)

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv

Ja i morgen :D så nå må hu teite legen overtales til å gi meg crinone. :p

Januar 2015 <3
Trodde man måtte til gyn jeg?

Back
Topp