Twinkle's dagbok

Man vet jo aldri hvor lang tid det kan ta etter man har mistet. Krysser fingrene for at det skjer en av de nærmeste dagene :)

❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
Ja, det ser jo hvertfall ut som det er på vei :)

Taster på appen :)

Den blir sterkere nå som den har tørket. Heia EL :D

ImageUploadedByBV Forum1399555679.282588.jpg
tørket :)

Siden jeg en eller annen gang får en baby tilater jeg meg å drømme meg bort i vognverden i ny og ned og har alltid sagt jeg skal ha emmaljunga mondial duo med London bag. Men nå har jeg jo forelsket meg helt i bugaboo! Så ren og fin, alkurat som jeg liker. Takk og lov for at jeg har fryktelig god tid :p

Heia EL sier jeg og! Min test var veldig lik din i dag også. Jeg trodde den kom til å være enda sterkere, men vi får se i morgen eller lørdag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Heia EL sier jeg og! Min test var veldig lik din i dag også. Jeg trodde den kom til å være enda sterkere, men vi får se i morgen eller lørdag.

Det er godt vi er to :p kanskje spirene våre har bestemt seg for at de vil komme likt ;)

Det er godt vi er to :p kanskje spirene våre har bestemt seg for at de vil komme likt ;)

Det hadde vært fint :) Er spent på om vi er like synkrone i morgen også :P

Det hadde vært fint :) Er spent på om vi er like synkrone i morgen også :P

Ja, får da inderlig håpe vi begge får positiv i morgen :p vært synkrone frem til nå så :p hvor lang lutealfase har du?

Siden Lanterne hadde sammenlignet så måtte jeg og sammenligne fra i går men det var overhode ikke noe forskjell gitt :p

ImageUploadedByBV Forum1399569862.166381.jpg

Siden Lanterne hadde sammenlignet så måtte jeg og sammenligne fra i går men det var overhode ikke noe forskjell gitt :p

Vis vedlegget 60460

De så ganske så like ut, de testene der. Vi får se i morgen. Da bør den være litt sterkere!

De så ganske så like ut, de testene der. Vi får se i morgen. Da bør den være litt sterkere!

Dette er 3 dagen den er lik så den må være forskjell i morgen :)

Vis vedlegget 60460

Ser ut som vi tre ligger litt likt i løypa :D Håper ikke det tar altfor lang tid før vi er i dpo! Dog, jeg skal ikke begynne og klage enda jeg altså. Er noen dager igjen før jeg er på "overtid" ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ser ut som vi tre ligger litt likt i løypa :D Håper ikke det tar altfor lang tid før vi er i dpo! Dog, jeg skal ikke begynne og klage enda jeg altså. Er noen dager igjen før jeg er på "overtid" ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, det er spennende :D jeg er 1 dag på overtid, men det var jo forventet da :) må bli positiv i løpet av helgen :)

Siden jeg en eller annen gang får en baby tilater jeg meg å drømme meg bort i vognverden i ny og ned og har alltid sagt jeg skal ha emmaljunga mondial duo med London bag. Men nå har jeg jo forelsket meg helt i bugaboo! Så ren og fin, alkurat som jeg liker. Takk og lov for at jeg har fryktelig god tid :p

Mondual duo er kjempefin synes jeg, men også firelsket meg i city crossen :) greit med god tid men jeg vil du skal bli gravid nå!

Januarspire 2015 ❤️

Mondual duo er kjempefin synes jeg, men også firelsket meg i city crossen :) greit med god tid men jeg vil du skal bli gravid nå!

Januarspire 2015 ❤️
Det er ikke så lett altså! Er så redd emmaljunga skal bli for tung. Jeg vil og bli gravid NÅ! Helst i går :p

Det er ikke så lett altså! Er så redd emmaljunga skal bli for tung. Jeg vil og bli gravid NÅ! Helst i går :p

Har lest at flere synes at city crossen er lett men ikke den andre :/
Ser den! Krysser alt jeg har for deg!

Januarspire 2015 ❤️

ImageUploadedByBV Forum1399637588.683094.jpg
er den sterkere i dag tro? CD 18... Tror jeg holder på å bli gal

Legger ved at denne er på 5 min og den jeg la ut i går hadde tørket

Back
Topp