Ja, det ser jo hvertfall ut som det er på veiMan vet jo aldri hvor lang tid det kan ta etter man har mistet. Krysser fingrene for at det skjer en av de nærmeste dagene
❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det ser jo hvertfall ut som det er på veiMan vet jo aldri hvor lang tid det kan ta etter man har mistet. Krysser fingrene for at det skjer en av de nærmeste dagene
❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
Jippi jippi!!!Den blir sterkere nå som den har tørket. Heia EL
Taster på appen
Flott!!!!
Det er godt vi er to kanskje spirene våre har bestemt seg for at de vil komme liktHeia EL sier jeg og! Min test var veldig lik din i dag også. Jeg trodde den kom til å være enda sterkere, men vi får se i morgen eller lørdag.
Sent from my iPhone using BV Forum
Det hadde vært fint Er spent på om vi er like synkrone i morgen ogsåDet er godt vi er to kanskje spirene våre har bestemt seg for at de vil komme likt
Taster på appen
Ja, får da inderlig håpe vi begge får positiv i morgen vært synkrone frem til nå så hvor lang lutealfase har du?Det hadde vært fint Er spent på om vi er like synkrone i morgen også
De så ganske så like ut, de testene der. Vi får se i morgen. Da bør den være litt sterkere!Siden Lanterne hadde sammenlignet så måtte jeg og sammenligne fra i går men det var overhode ikke noe forskjell gitt
Vis vedlegget 60460
Taster på appen
Dette er 3 dagen den er lik så den må være forskjell i morgenDe så ganske så like ut, de testene der. Vi får se i morgen. Da bør den være litt sterkere!
Ser ut som vi tre ligger litt likt i løypa Håper ikke det tar altfor lang tid før vi er i dpo! Dog, jeg skal ikke begynne og klage enda jeg altså. Er noen dager igjen før jeg er på "overtid"Siden Lanterne hadde sammenlignet så måtte jeg og sammenligne fra i går men det var overhode ikke noe forskjell gitt
Vis vedlegget 60460
Taster på appen
Ja, det er spennende jeg er 1 dag på overtid, men det var jo forventet da må bli positiv i løpet av helgenSer ut som vi tre ligger litt likt i løypa Håper ikke det tar altfor lang tid før vi er i dpo! Dog, jeg skal ikke begynne og klage enda jeg altså. Er noen dager igjen før jeg er på "overtid"
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Mondual duo er kjempefin synes jeg, men også firelsket meg i city crossen greit med god tid men jeg vil du skal bli gravid nå!Siden jeg en eller annen gang får en baby tilater jeg meg å drømme meg bort i vognverden i ny og ned og har alltid sagt jeg skal ha emmaljunga mondial duo med London bag. Men nå har jeg jo forelsket meg helt i bugaboo! Så ren og fin, alkurat som jeg liker. Takk og lov for at jeg har fryktelig god tid
Taster på appen
Det er ikke så lett altså! Er så redd emmaljunga skal bli for tung. Jeg vil og bli gravid NÅ! Helst i gårMondual duo er kjempefin synes jeg, men også firelsket meg i city crossen greit med god tid men jeg vil du skal bli gravid nå!
Januarspire 2015
Har lest at flere synes at city crossen er lett men ikke den andre :/Det er ikke så lett altså! Er så redd emmaljunga skal bli for tung. Jeg vil og bli gravid NÅ! Helst i går
Taster på appen