Twinkle's dagbok

Synes den var svakere i dag. Tok lenger tid før streken kom. Så kommer til å teste etter EL ut uka så slutter jeg og håper på mars.

Taster på appen :)

Når testet du da? Fikk det forrige pp derfor jeg bare fortsatte :)

Jeg tester på morgenurinen. Og har noen ganger også holdt meg og tatt på ettermiddagen eller kvelden, men har egentlig ikke sett så forskjell da fra den som ble tatt på morgningen.

❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤

Jeg testet tre ganger om dagen (morgen, lunsj/tidlig ettermiddag, sen ettermiddag/kveld) de siste dagene rundt EL i sist syklus, og forskjellen var faktisk ganske liten altså. Ellers i syklusen får jeg sterkere streker etter å ha vært våken ca 4 timer, men det virket som det ikke utgjorde fullt så stor forskjell akkurat de dagene hvor LH var på topp. Hold motet oppe :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, prøver å holde motet oppe :) Med er CD20 og jeg synes det går tregt.. Hvertfall når jeg synes den i dag var svakere. Blir spennende å se i morgen! Da kommer jeg til å teste da jeg står opp og ved lunsj tider :)

ImageUploadedByBV Forum1399841046.804260.jpg
kveldens er endel sterkere enn dagen :)

Hvordan gikk det med EL-testingen i dag? Var det ikke kl. 11 du skulle ta den?

Er skikkelig spent nå!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan gikk det med EL-testingen i dag? Var det ikke kl. 11 du skulle ta den?

Er skikkelig spent nå!

Jeg tok en på morgningen siden jeg forsov meg egentlig i dag så glemte jeg jo å ta med på jobb :p men jeg tar enda en når jeg kommer hjem klokka 16 :) Den var mye sterkere i går kveld faktisk :)

Jeg tok en på morgningen siden jeg forsov meg egentlig i dag så glemte jeg jo å ta med på jobb :p men jeg tar enda en når jeg kommer hjem klokka 16 :) Den var mye sterkere i går kveld faktisk :)

Jeg skal også ta en ca. kl 16, etter jobb. Må bare ikke drikke så mye nå, da.

Veldig kjekt at den ble sterkere i går kveld. Da er den kanskje enda sterkere i ettermiddag :)

Jeg skal også ta en ca. kl 16, etter jobb. Må bare ikke drikke så mye nå, da.

Veldig kjekt at den ble sterkere i går kveld. Da er den kanskje enda sterkere i ettermiddag :)

Glemte meg helt å gikk på do nå så får vente til 16.30 :p Ja, jeg er veldig spent :) har du tatt flere?

Glemte meg helt å gikk på do nå så får vente til 16.30 :p Ja, jeg er veldig spent :) har du tatt flere?

Tok en kl. 11 i dag, og den ble nesten positiv. Bilde kommer i dagboken min når jeg er kommet hjem.

Tok en kl. 11 i dag, og den ble nesten positiv. Bilde kommer i dagboken min når jeg er kommet hjem.

Gleder meg :) kjære vene her blir det sen testing! Jeg glemmer meg og går på do hele tiden og kommer på det akkurat når jeg har satt meg :p

Gleder meg :) kjære vene her blir det sen testing! Jeg glemmer meg og går på do hele tiden og kommer på det akkurat når jeg har satt meg :p

Haha, samme her! Altså, jeg gikk på do kl. 13, så testing kl. 16 skal egentlig gå greit. Holder på med en kaffekopp nå, men noe må man jo få drikke! Sikkert lurt av meg å velge noe vanndrivende når jeg skal holde meg i flere timer :P

Har du fått spart opp noe urin til test i dag eller? :P :D

Har du fått spart opp noe urin til test i dag eller? :P :D

Ja, men du må ikke tro det er noe positiv test her :p

Ja, men du må ikke tro det er noe positiv test her :p

Meh :P Ingen endring i det hele tatt eller?

Meh :P Ingen endring i det hele tatt eller?

Nei, jeg synes de er like jeg altså... Skal ta bilde snart :) var så kvalm og hadde EL smerter så håpet men Neida :)

ImageUploadedByBV Forum1399915533.179139.jpg
nederste er fra i kveld

Den er sterkere! Det går med babysteps dette her, men fremover går der ihvertfall :D

Ja, den er sterkere? Jeg blir litt blind på mine egne tester :p

Back
Topp