Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tester på morgenurinen. Og har noen ganger også holdt meg og tatt på ettermiddagen eller kvelden, men har egentlig ikke sett så forskjell da fra den som ble tatt på morgningen.Når testet du da? Fikk det forrige pp derfor jeg bare fortsatte
Taster på appen
Jeg tok en på morgningen siden jeg forsov meg egentlig i dag så glemte jeg jo å ta med på jobb men jeg tar enda en når jeg kommer hjem klokka 16 Den var mye sterkere i går kveld faktiskHvordan gikk det med EL-testingen i dag? Var det ikke kl. 11 du skulle ta den?
Er skikkelig spent nå!
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg skal også ta en ca. kl 16, etter jobb. Må bare ikke drikke så mye nå, da.Jeg tok en på morgningen siden jeg forsov meg egentlig i dag så glemte jeg jo å ta med på jobb men jeg tar enda en når jeg kommer hjem klokka 16 Den var mye sterkere i går kveld faktisk
Taster på appen
Glemte meg helt å gikk på do nå så får vente til 16.30 Ja, jeg er veldig spent har du tatt flere?Jeg skal også ta en ca. kl 16, etter jobb. Må bare ikke drikke så mye nå, da.
Veldig kjekt at den ble sterkere i går kveld. Da er den kanskje enda sterkere i ettermiddag
Tok en kl. 11 i dag, og den ble nesten positiv. Bilde kommer i dagboken min når jeg er kommet hjem.Glemte meg helt å gikk på do nå så får vente til 16.30 Ja, jeg er veldig spent har du tatt flere?
Taster på appen
Gleder meg kjære vene her blir det sen testing! Jeg glemmer meg og går på do hele tiden og kommer på det akkurat når jeg har satt megTok en kl. 11 i dag, og den ble nesten positiv. Bilde kommer i dagboken min når jeg er kommet hjem.
Gleder meg kjære vene her blir det sen testing! Jeg glemmer meg og går på do hele tiden og kommer på det akkurat når jeg har satt meg
Taster på appen
Ja, men du må ikke tro det er noe positiv test herHar du fått spart opp noe urin til test i dag eller?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Meh Ingen endring i det hele tatt eller?Ja, men du må ikke tro det er noe positiv test her
Taster på appen
Nei, jeg synes de er like jeg altså... Skal ta bilde snart var så kvalm og hadde EL smerter så håpet men NeidaMeh Ingen endring i det hele tatt eller?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Den er sterkere! Det går med babysteps dette her, men fremover går der ihvertfall
Ja, den er sterkere? Jeg blir litt blind på mine egne testerDen er sterkere! Det går med babysteps dette her, men fremover går der ihvertfall
Jepp, sterkere, så nå begynner det endelig å skje noeJa, den er sterkere? Jeg blir litt blind på mine egne tester
Taster på appen