Twinkle's dagbok

Den er sterkere! Nå er det endelig noe på gang!

Sent from my iPhone using BV Forum
S
ImageUploadedByBV Forum1399974681.653863.jpg
se etter 15 min da :D

Taster på appen :)

Hurra hurra, endelig! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hurra hurra, endelig! :D

Nå må bare din slutte å gå opp og ned.. Mine har jo gått opp og ned nå i 12 dager!!! Tålmodigheten kan ingen si noe på da :p

Nå må bare din slutte å gå opp og ned.. Mine har jo gått opp og ned nå i 12 dager!!! Tålmodigheten kan ingen si noe på da :p
Haha, ja, heldigvis har jeg lært meg denne kroppen nå da, så jeg tar ingenting for gitt lenger. Men likevel litt frustrerende altså :P

Haha, ja, heldigvis har jeg lært meg denne kroppen nå da, så jeg tar ingenting for gitt lenger. Men likevel litt frustrerende altså :p

Ja, fy søren. Dette blir hvertfall min seneste eggløsning hitill :) Men det er jo hvertfall (heldigvis) en grunn til det og ikke bare kroppen min som har slutta å fungere :p

CD 23

Dagens EL test etter 5 min

T
ImageUploadedByBV Forum1400058581.689431.jpg

Ja, jeg er offisielt lei.

CD 23

Dagens EL test etter 5 min

TVis vedlegget 61369

Ja, jeg er offisielt lei.

Samme her.. Hjelper ikke at mine holder seg jevnt litt sterke når de aldri blir positive. Knurr og bjeff!

ImageUploadedByBV Forum1400071455.607506.jpg

CD 23 tørket

Samme her.. Hjelper ikke at mine holder seg jevnt litt sterke når de aldri blir positive. Knurr og bjeff!

Knurr og bjeff kan du si ja!!! Grrrrr

Jeg ser at den fortsatt er ganske sterk etter den har tørket helt. Jeg er spent på når her kommer hjem om jeg ser noe forskjell fra i går!

Jeg ser at den fortsatt er ganske sterk etter den har tørket helt. Jeg er spent på når her kommer hjem om jeg ser noe forskjell fra i går!

Ja, ser du noe forskjell??

Jeg klarte visst å rate innlegget ditt som "optimistisk", men siden innlegget ditt faktisk var det, var det ingen vits i å undoe det ;)

Jeg klarte visst å rate innlegget ditt som "optimistisk", men siden innlegget ditt faktisk var det, var det ingen vits i å undoe det ;)
Frøken optimist sjøl, haha :p Er ferdig på jobb nå så skal sjekke veldig snart :)

Som forventa. Den var svakere i dag!!!! *river seg i håret*
ImageUploadedByBV Forum1400098591.482780.jpg

Som forventa. Den var svakere i dag!!!! *river seg i håret*
Vis vedlegget 61455

Nå skjønner jeg at du er frustrert! Dessverre er det vel ikke annet å gjøre enn å fortsette å teste og teste. Før eller siden smeller det til, og testen blir knallpositiv!

Jeg syntes dog de siste dagers tester virker sterkere enn de du tok i begynnelsen.

Nå skjønner jeg at du er frustrert! Dessverre er det vel ikke annet å gjøre enn å fortsette å teste og teste. Før eller siden smeller det til, og testen blir knallpositiv!

Jeg syntes dog de siste dagers tester virker sterkere enn de du tok i begynnelsen.
Jeg har faktisk lyst til å gråte nå :( Jeg må fortsette og teste ja. Og ha sex :p Så får vi bare se...

Jeg har faktisk lyst til å gråte nå :( Jeg må fortsette og teste ja. Og ha sex :p Så får vi bare se...
Huff, det er frustrerende. Og det er lov å være lei seg også. Jeg heier fortsatt på deg, og krysser fingrer og bein for at testene blir sterkere og aller helst positiv innen uken er over:)

Huff, det er frustrerende. Og det er lov å være lei seg også. Jeg heier fortsatt på deg, og krysser fingrer og bein for at testene blir sterkere og aller helst positiv innen uken er over:)
Jeg håper den er positiv i løpet av uken er omme men sånn som det ser ut nå så blir den sterk en dag og svak neste dagen så er det kroppen som ikke greier å få til el denne gangen?

Back
Topp