Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Jippi! Nasjonal-baby.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får håpe det Litt morsomt om det blir tilfelleJippi! Nasjonal-baby.
Ja, den er veldig finDen har jo blitt kjempefin nå, den testen da Herlig!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jippi Så du tenker dersom den er svakere i morgen så er jeg dpo?Jeg hadde el den dagen min ikke ble sterkere enn dette. Jippi! Blir spennende i morgen
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Ntå, så søt du er <3 Ja, veldig trist og det har vært en fryktelig lang syklus nå så da satser vi på at spira sitter på nasjonaldagen Hvordan går det med deg?Twinkle, jeg har vært borte fra BV i flere uker, så jeg fikk ikke med meg at du har mistet før nå. Det var sååå utrolig trist! Jeg ble virkelig lei meg på dine vegne.
Men nå ser jeg at gullegget slipper snart og du er kjapt tilbake.
Ntå, så søt du er <3 Ja, veldig trist og det har vært en fryktelig lang syklus nå så da satser vi på at spira sitter på nasjonaldagen Hvordan går det med deg?
Taster på appen
Jaaa, jeg føler både du, jeg og enkefalos får februar babyerDet er så kjekt at det endelig skjer noe! Jeg har så mye tro på oss denne pp'en! Positiv test kommer nok i morgen!
Sent from my iPhone using BV Forum
Det skjønner jeg veldig godt, men du må bare slappe av og ha troen Dette kommer nok til å gå kjempe braTakk, det går fint med meg. Er gravid 4+0, men har helt ærlig ikke klart å la lykken synke inn pga jeg mistet for 2 mnd siden. Har ikke lyst å bli så veldig skuffet igjen. Så vi får vente og se .
Sniker fra 17. maifeiring for å sjekke om du har lagt ut ny test. Dedikert BVer ass! Men hurra, seee på den a Endelig!! Positiv den ja!Dagens EL test ble positiv etter 30 sekunder, streken kom lenge før kontrollstreken
30 sekunder
Vis vedlegget 61778
Og 5 minutter
Vis vedlegget 61779
Den er positiv vel?
Taster på appen
Hihi, søta! Hipp hurra for nasjonal babySniker fra 17. maifeiring for å sjekke om du har lagt ut ny test. Dedikert BVer ass! Men hurra, seee på den a Endelig!! Positiv den ja!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg sitter ute i sola, så litt vanskelig å se. Men jeg synes da den ser positiv ut?
Kanskje nesten? Jeg ville sett det an på morgendagens test.