Twinkle's dagbok

Jippi! Nasjonal-baby. ;)

Den har jo blitt kjempefin nå, den testen da :D Herlig!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg hadde el den dagen min ikke ble sterkere enn dette. Jippi! Blir spennende i morgen :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Jeg hadde el den dagen min ikke ble sterkere enn dette. Jippi! Blir spennende i morgen :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Jippi :D Så du tenker dersom den er svakere i morgen så er jeg dpo?

Twinkle, jeg har vært borte fra BV i flere uker, så jeg fikk ikke med meg at du har mistet før nå. Det var sååå utrolig trist! Jeg ble virkelig lei meg på dine vegne.
Men nå ser jeg at gullegget slipper snart og du er kjapt tilbake. ;)

Twinkle, jeg har vært borte fra BV i flere uker, så jeg fikk ikke med meg at du har mistet før nå. Det var sååå utrolig trist! Jeg ble virkelig lei meg på dine vegne.
Men nå ser jeg at gullegget slipper snart og du er kjapt tilbake. ;)
Ntå, så søt du er <3 Ja, veldig trist og det har vært en fryktelig lang syklus nå så da satser vi på at spira sitter på nasjonaldagen :D Hvordan går det med deg? :)

Taster på appen :)

Jeg måtte bare :p 24 i går og dagens. Morro at det går så fort oppover!

ImageUploadedByBV Forum1400276287.640149.jpg

Det er så kjekt at det endelig skjer noe! Jeg har så mye tro på oss denne pp'en! Positiv test kommer nok i morgen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ntå, så søt du er <3 Ja, veldig trist og det har vært en fryktelig lang syklus nå så da satser vi på at spira sitter på nasjonaldagen :D Hvordan går det med deg? :)

Takk, det går fint med meg. Er gravid 4+0, men har helt ærlig ikke klart å la lykken synke inn pga jeg mistet for 2 mnd siden. Har ikke lyst å bli så veldig skuffet igjen. Så vi får vente og se :).

Det er så kjekt at det endelig skjer noe! Jeg har så mye tro på oss denne pp'en! Positiv test kommer nok i morgen!

Sent from my iPhone using BV Forum
Jaaa, jeg føler både du, jeg og enkefalos får februar babyer :D

Takk, det går fint med meg. Er gravid 4+0, men har helt ærlig ikke klart å la lykken synke inn pga jeg mistet for 2 mnd siden. Har ikke lyst å bli så veldig skuffet igjen. Så vi får vente og se :).
Det skjønner jeg veldig godt, men du må bare slappe av og ha troen :D Dette kommer nok til å gå kjempe bra :)

Dagens EL test ble positiv etter 30 sekunder, streken kom lenge før kontrollstreken :D

30 sekunder

ImageUploadedByBV Forum1400320384.732753.jpg

Og 5 minutter

ImageUploadedByBV Forum1400320435.679485.jpg

Den er positiv vel?

Dagens EL test ble positiv etter 30 sekunder, streken kom lenge før kontrollstreken :D

30 sekunder

Vis vedlegget 61778

Og 5 minutter

Vis vedlegget 61779

Den er positiv vel?

Sniker fra 17. maifeiring for å sjekke om du har lagt ut ny test. Dedikert BVer ass! Men hurra, seee på den a :D Endelig!! Positiv den ja! :D

Sniker fra 17. maifeiring for å sjekke om du har lagt ut ny test. Dedikert BVer ass! Men hurra, seee på den a :D Endelig!! Positiv den ja! :D

Hihi, søta! Hipp hurra for nasjonal baby :D

ImageUploadedByBV Forum1400407521.193314.jpg

Er så usikker på om 27, dagens er positiv eller ikke?

Back
Topp