Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig selvom du er snart er ved IKM alleredeEndelig! Kjekt å ha deg over her i DPO-land
Sent from my iPhone using BV Forum
Haha, det er enda en uke til! Og du kommer over til februar med meg uken etterDeilig selvom du er snart er ved IKM allerede
Taster på appen
Håper så veldig Merker håpet er altfor stort denne pp'en!Haha, det er enda en uke til! Og du kommer over til februar med meg uken etter
Jaa, det håper virkelig jeg ogNå er det lenge siden jeg har vært her å oppdatert meg, men så utrolig spennende å være i dpo! Håper det klaffet og at du får positiv test om fjorten dager eller mindre
Nå må det bare gå, så mye aksjer som vi har lagt innJippi!!
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
2 dpo
Jeg har pleid å bli litt småkvalm etter at EL har vært men i går var det helt ekstremt. Jeg var så kvalm i natt at jeg sleit med å sovne inn, og er det fortsatt. Det har aldri skjedd før. Forrige gang ble jeg kvalm 7 dpo og hadde sure oppstøt men det tok av etter noen uker (dvs rett før jeg mistet). Jeg er veldig heldig dersom det klaffer nå. Det er sommer og jeg som assistent på sykehjem har fått masse vakter i flere uker fremover og trenger ikke ha den stressfaktoren at dersom jeg blir sykemeldt får jeg ikke penger og at grunnlaget mitt blir høyere.
Vi skal forresten i en siste bank og søke om boliglån nå før sommeren. Har så veldig på følelsen at den lille søte leiligheten vår blir altfor liten etterhvert.
Taster på appen
Jeg har litt fast i uka men bare 1 vakt hver 3 uke.. Men jeg har jobber her i 6 år så krav på sykepenger har jeg derfor jeg jobbe masse nå. Den er bare 50 Kvm, to soverom men fryktelig lite bad og såvidt kjøkken. Jeg kunne tenkt meg et lite hus kan gjerne pusse opp litt, det gjør ikke noeIkke lett med jobben, dette. Det er ikke mulig å få noen faste vakter i uken? Da får du ihvertfall for de timene om du blir sykemeldt.
Spennende med boligkjøp, da! Hvor stor leilighet har dere nå, og hvor stor har dere lyst å kjøpe?
Tilkallingvakt i 6 år og ennå ikke noe fast? Syntes 1 vakt hver 3. uke høres veldig lite ut!Jeg har litt fast i uka men bare 1 vakt hver 3 uke.. Men jeg har jobber her i 6 år så krav på sykepenger har jeg derfor jeg jobbe masse nå. Den er bare 50 Kvm, to soverom men fryktelig lite bad og såvidt kjøkken. Jeg kunne tenkt meg et lite hus kan gjerne pusse opp litt, det gjør ikke noe
Taster på appen
Og helg hver tredje. Ja, har nok krav på fast men kommer ikke til å jobbe her etter vi har fått baby...Tilkallingvakt i 6 år og ennå ikke noe fast? Syntes 1 vakt hver 3. uke høres veldig lite ut!
Vi har også lite bad, så skjønner at dere vil ha noe større. Vi kan kun være en person på badet av gangen, så noe stellebord der, kommer ikke til å skje.
Man kan sikkert få masse, som en gang kan bli veldig flott, om man bare pusser opp
Håper dette er positive symptomer. Jeg har også vært veldig emosjonell og har vært løs i magen de siste dagene, og om testen min blir sterkere, håper jeg det skjer med deg også <34 dpo
Diare
Støl i siden av magen
Oppblåst
Fikk også et lite gråteanfall i går kveld helt ut av det blå, noe jeg leste jeg fikk 5 dpo sist.
Taster på appen
Ja håper vil bli med deg til februar er du 9 dpo i dag?Håper dette er positive symptomer. Jeg har også vært veldig emosjonell og har vært løs i magen de siste dagene, og om testen min blir sterkere, håper jeg det skjer med deg også <3
Fra mobil.
10 DPO i dag. Om jeg flytter til februar, MÅ du komme etterJa håper vil bli med deg til februar er du 9 dpo i dag?
Taster på appen