Twinkle's dagbok

ÆÆÆÆ vi er gærne! Hvertfall når jeg ikke fikk positiv før 11 dpo :p

Taster på appen :)
Hahaha! Hvert svangerskap er forskjellig vettu, så fullt mulig å teste annerledes denne gangen :D Jeg har bare kommet fram til at det gjør ingenting fra eller til å teste så tidlig, og da kan jeg jo like godt få den gleden. :P Når penger heller ikke lenger er et argument, så er det veldig vanskelig å la være :P Sitter nå på grilling med naboen og drikker brus, og det er allerede hintet om det er noen bolle i ovnen. Kan de ikke giii seg med det, la meg nå drikke brusen min i fred da! Jeg liker jo ikke øl eller rosévin uansett! Hmf :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hahaha! Hvert svangerskap er forskjellig vettu, så fullt mulig å teste annerledes denne gangen :D Jeg har bare kommet fram til at det gjør ingenting fra eller til å teste så tidlig, og da kan jeg jo like godt få den gleden. :P Når penger heller ikke lenger er et argument, så er det veldig vanskelig å la være :P Sitter nå på grilling med naboen og drikker brus, og det er allerede hintet om det er noen bolle i ovnen. Kan de ikke giii seg med det, la meg nå drikke brusen min i fred da! Jeg liker jo ikke øl eller rosévin uansett! Hmf :P

Haha det er faktisk veldig irriterende!! For jeg er overhode ikke glad i alkohol til mat og drikker da farris og hveeeer gang nå, er du gravid eller? Ææ, neei, jeg vil bare ha farris :p

Haha det er faktisk veldig irriterende!! For jeg er overhode ikke glad i alkohol til mat og drikker da farris og hveeeer gang nå, er du gravid eller? Ææ, neei, jeg vil bare ha farris :p

Samme her! Kan kose meg med litt hvitvin eller cider liksom, men nå har vi jo ingen av delene, så jeg hadde ikke drukket uansett - dpo eller ikke! Sukk. Og jeg klarer ikke helt å holde maska heller når de spør rett ut, siden jeg jo synes det er litt sårt fortsatt. Så da tror de vel sikkert det er noe på gang likevel. Sukkkkkkk :P

Samme her! Kan kose meg med litt hvitvin eller cider liksom, men nå har vi jo ingen av delene, så jeg hadde ikke drukket uansett - dpo eller ikke! Sukk. Og jeg klarer ikke helt å holde maska heller når de spør rett ut, siden jeg jo synes det er litt sårt fortsatt. Så da tror de vel sikkert det er noe på gang likevel. Sukkkkkkk :P

Haha, vet alkurat hvordan du har det! Skal invitere deg på grillfest med BRUUUS :D

Haha, vet alkurat hvordan du har det! Skal invitere deg på grillfest med BRUUUS :D

Haha, ser fram til det :D

Hvor mange DPO er du i morgen? 8?

Og hva med deg, Twinkle?

Fra mobil.
Ja, 8 små dager. Galskap.. :p

Det er alltids lov å håpe! Jeg skal krysse fingrene for dere:)

Fra mobil.

Det er alltids lov å håpe! Jeg skal krysse fingrene for dere:)

Fra mobil.
Takk for det! Jeg merker at jeg ikke er noe særlig spent. Vanligvis kan jeg slite med å sovne og sånn kvelden før jeg skal teste for første gang. Men forventingene er veldig veldig små til noe som helst. Det er jo i grunn godt det da :P

Å fy, sovnet halvveis og våknet opp med noen helt grusomme Magekramper som gjorde meg fryktelig kvalm. Og nei, jeg tror ikke dette er spirerelatert for det føles mer som skikkelig TR smerter! Helt grusomt. Håper virkelig det gir seg :(

Ekle detaljer så kryss ut dersom du ikke tåler.

Gikk fra å plutselig være kjempe hard i magen til diare og klarte nesten ikke holde oppkastet nede, enda ikke kastet opp men det ligger godt oppi halsen. Fryktelig vondt i magen, slik som andre dagen med Tr. Får fortsette og henger over doskåla. Trøtt, vondt, kvalm, vil sove...

Nei! Stakkars deg:( Håper du ble bedre og fikk sove litt!

Fra mobil.

Nei! Stakkars deg:( Håper du ble bedre og fikk sove litt!

Fra mobil.
Ja, jeg måtte ta ibux! Aldri vært så kvalm før. Kastet ikke opp men bare hang over doen og brakk meg i nesten 2 timer. :( Og jeg som egentlig aldri er skikkelig kvalm!

Oi, uff da, det hørtes ikke bra ut :( Håper formen er bedre nå!

Oi, uff da, det hørtes ikke bra ut :( Håper formen er bedre nå!

Ja, mye bedre :) Jeg fortalte det til mannen og han sa husker du ikke at du hadde akkurat det samme tre dager etter du testet positivt sist? Og når jeg tenker etter så er det søren meg helt likt!

7 dpo

Mye av det samme som de andre dagene. Støl i den ene puppen :p

Back
Topp