Twinkle's dagbok

Mitt og. Jeg må liksom late som i hodet at det klaffer hver pp. Litt hvert fall. For hvis jeg forbereder meg 100 % på tanta så er det veldig deprimerende. Men jeg kan ikke late 100 % som det klaffer heller, for da blir fallhøyden for stor. Hårfin balansegang det der. Men drømme, absolutt, hver eneste pp. Sjekke termindatoer, når hjertet skal slå og når vi omtrentlig må inn på UL-kontrollene våre. <3

Håper virkelig du er på vei til februar nå, og at jeg følger etter om noen uker. :D
Ja, man må jo holde seg positiv for hvis ikke klaffer det hvertfall ikke! Det er så koselig å sitte å tenke på <3 Ja, jeg håper virkelig jeg er på vei til januar :D Tror ikke jeg ser strek på testen i morgen men det er allikevel veldig spennende :p

Taster på appen :)

Jeg er så speent på testen din i morgen! :D Selvom det er tidlig, er det jo alltids håp om å se noe.

Så flinke dere er til å drømme dere bort forresten. Det hadde sikkert jeg hatt litt godt av også. Jeg tror jeg er litt streng mot selv. Tør aldri å drømme så langt. Ikke finne ut mulig termindato en gang. Evig redd for å jinxe selvom det jo bare er tull. Hopeless case :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er så speent på testen din i morgen! :D Selvom det er tidlig, er det jo alltids håp om å se noe.

Så flinke dere er til å drømme dere bort forresten. Det hadde sikkert jeg hatt litt godt av også. Jeg tror jeg er litt streng mot selv. Tør aldri å drømme så langt. Ikke finne ut mulig termindato en gang. Evig redd for å jinxe selvom det jo bare er tull. Hopeless case :p

Jeg ble plutselig så usikker på om jeg turte å teste i det hele tatt i morgen :p altså, bare så du vet det så blir din ca termin da 10 februar <3

Jeg ble plutselig så usikker på om jeg turte å teste i det hele tatt i morgen :p altså, bare så du vet det så blir din ca termin da 10 februar <3
Sukkkk <3 Jeg vil jeg vil jeg vil ha termindato 10. februar!!! Og kom igjen, test i morgen :D Hihi.

Sukkkk <3 Jeg vil jeg vil jeg vil ha termindato 10. februar!!! Og kom igjen, test i morgen :D Hihi.

Tenk på selveste kjærlighetens dag og kanskje sitte med en nyfødt i armene <3 (eller på overtid og helt jævlig)

Tenk på selveste kjærlighetens dag og kanskje sitte med en nyfødt i armene <3 (eller på overtid og helt jævlig)
Jaaa og haha! <3 Spennende dager fremover :)

Jaaa og haha! <3 Spennende dager fremover :)

Jeg har egentlig begynt å få skikkelig mensen rygg, liker ikke!!

Jeg har egentlig begynt å få skikkelig mensen rygg, liker ikke!!
Ikke bra! Men så lenge hu ikke er her, er det håp!

Ikke bra! Men så lenge hu ikke er her, er det håp!

Aldri kommet så tidlig før men vi får nå bare se! Testing i morgen ;)

Har du tatt testen?

Fra mobil.

Har du tatt testen?

Fra mobil.
Jeg var så dum og glemte å ta den klokka 5 når jeg var på do men sovna og stod opp nå så tok en nå da..

8 dpo

Hodepine
Diare
Kvalm om natta
Må på do tidlig

Dagens test tatt etter andre dobesøk.
Den ser helt blendahvit ut på bilder men jeg greier ikke å slå meg til ro med det. Jeg føler det er et snev til antydning i virkeligheten

ImageUploadedByBV Forum1401093353.406089.jpg

8 dpo er jo litt tidlig da. Men jeg håper du får en tydelig strek om noen dager :)

8 DPO er tidlig, men jeg ville heller ikke ha slått meg til ro med at den testen var helt blendahvit :D

Fra mobil.

8 dpo

Hodepine
Diare
Kvalm om natta
Må på do tidlig

Dagens test tatt etter andre dobesøk.
Den ser helt blendahvit ut på bilder men jeg greier ikke å slå meg til ro med det. Jeg føler det er et snev til antydning i virkeligheten

Vis vedlegget 62877

Du vet jo hvordan jeg er, så ikke få opp forhåpningene :) Men jeg synes jeg ser en svak skygge når jeg tilter på skjermen :) Jeg håper virkelig den skyggen jeg ser blir sterkere og du snart flytter inn på terminforum :)

Ja og det fort :) også må spirene feste seg på riktig sted og holde seg på plass til termin...tulle spirer.
Ja, hva er det de driver med? Nå må de begynne å se hva de holder på med <3

Du vet jo hvordan jeg er, så ikke få opp forhåpningene :) Men jeg synes jeg ser en svak skygge når jeg tilter på skjermen :) Jeg håper virkelig den skyggen jeg ser blir sterkere og du snart flytter inn på terminforum :)
Men det er det jeg og føler selv men har overhode ingen forhåpninger altså :p vente, vente, ventee...

Back
Topp