Twinkle's dagbok

Ja, kan jo ikke la hun blir der alene. Så skal jeg dessuten ha med meg enkefalos og holde av plass til lykkeliten, Sara og anonym!

Taster på appen :)
JA! Det er plass til alle!

Jeg googlet panne hodepine, altså at hodepinen sitter å panna for det er jeg ikke vant til å ha og da kom dette oppe

Hodepine
Mange nygravide får hodepine, spesielt pannehodepine, i dagene rundt den første uteblitte menstruasjonen. Dette skyldes hormonforandrigene i kroppen, eller endringer i blodsukker og blodtrykk.
Viktig: Dersom du må ta et smertestillende middel for hodepinen, må du velge produkter som inneholde paracetamol og ikke ibuprofen eller naproksen, som kan være skadelige for fosteret.

Håper det er derfor :D

9 dpo

Dagens test lik i går, nå synes jeg ikke at jeg ser noe på noen av de lenger! Men fortsatt tidlig. Kommer ikke til å teste i morgen, venter til torsdag eller fredag :)

Sikkert lurt å vente! Ble veldig spennende nå med denne hodepinen din :)

Fra mobil.

Fornuftig du! Jeg klarer ikke å slutte å teste jeg nå.. :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fornuftig du! Jeg klarer ikke å slutte å teste jeg nå.. :P

Jeg ble bare lei meg så nå vil jeg ikke mer

Jeg ble bare lei meg så nå vil jeg ikke mer

Pff det eeer så tidlig fortsatt! Ingen grunn til å deppe helt enda :D Men skjønner at du er tilbakeholden med å hoppe i taket. Vi er rett og slett veldig i samme båt :P

Pff det eeer så tidlig fortsatt! Ingen grunn til å deppe helt enda :D Men skjønner at du er tilbakeholden med å hoppe i taket. Vi er rett og slett veldig i samme båt :P

Hehe, jeg som har vært sååå positiv hele veien, nå datt jeg helt ut :p Ja, vi er i helt samme båt faktisk. :p

9 dpo

Dagens test lik i går, nå synes jeg ikke at jeg ser noe på noen av de lenger! Men fortsatt tidlig. Kommer ikke til å teste i morgen, venter til torsdag eller fredag :)

Min var usynlig 10 dpo også ;) Bare sånn at det er sagt. Ikke skyggestrek engang :) Tok en på kvelden 10dpo, da kom det skyggestrek :)

Min var usynlig 10 dpo også ;) Bare sånn at det er sagt. Ikke skyggestrek engang :) Tok en på kvelden 10dpo, da kom det skyggestrek :)
Ja, jeg hadde det jo sånn selv :p utålmodig :D

Men altså, etter den tørket ser jeg noe i virkeligheten!! Ææ.. Vanskelig å få på bilde

ImageUploadedByBV Forum1401199603.032810.jpg

ImageUploadedByBV Forum1401199613.565551.jpg

Jeg ser, jeg ser!! :D Såå spennende!

Jeg syns jeg ser noe :D WÆ spennende!!!

Back
Topp