Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JA! Det er plass til alle!Ja, kan jo ikke la hun blir der alene. Så skal jeg dessuten ha med meg enkefalos og holde av plass til lykkeliten, Sara og anonym!
Taster på appen
Jaa Vil så gjerne se strek!Sikkert lurt å vente! Ble veldig spennende nå med denne hodepinen din
Fra mobil.
Jeg ble bare lei meg så nå vil jeg ikke merFornuftig du! Jeg klarer ikke å slutte å teste jeg nå..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vi får nå se hvor spennende det egentlig blirBlir spennende på torsdag da, krysser fingre
Pff det eeer så tidlig fortsatt! Ingen grunn til å deppe helt enda Men skjønner at du er tilbakeholden med å hoppe i taket. Vi er rett og slett veldig i samme båtJeg ble bare lei meg så nå vil jeg ikke mer
Taster på appen
Hehe, jeg som har vært sååå positiv hele veien, nå datt jeg helt ut Ja, vi er i helt samme båt faktisk.Pff det eeer så tidlig fortsatt! Ingen grunn til å deppe helt enda Men skjønner at du er tilbakeholden med å hoppe i taket. Vi er rett og slett veldig i samme båt
Min var usynlig 10 dpo også Bare sånn at det er sagt. Ikke skyggestrek engang Tok en på kvelden 10dpo, da kom det skyggestrek9 dpo
Dagens test lik i går, nå synes jeg ikke at jeg ser noe på noen av de lenger! Men fortsatt tidlig. Kommer ikke til å teste i morgen, venter til torsdag eller fredag
Taster på appen
Ja, jeg hadde det jo sånn selv utålmodigMin var usynlig 10 dpo også Bare sånn at det er sagt. Ikke skyggestrek engang Tok en på kvelden 10dpo, da kom det skyggestrek
Ja, det er ett eller annet altså!!Jeg ser, jeg ser!! Såå spennende!