Twinkle's dagbok

Æsj jeg sliter så med å få tatt bilder. Men i dag er det en tydelig strek og det var det ikke i går morges

Taster på appen :)

OBS OBS OBS GAMMELT TESTEBILDE

ImageUploadedByBV Forum1401260879.189722.jpg

Når jeg ser dette tatt 11 dpo forrige pp begynner jeg å få håp!!

Jeg lister meg litt rundt i kulissene her. Sist var min test helt lik din på kveldsurin etter frist 9dpo, på morgenen 10dpo var streken lik i styrke men dukket opp før fristen. Fikk tydelig kryss på CB 11dpo (mannen så det til og med ;))

Heier masse på deg og håper streken blir tydeligere i morgen. Rakk ikke å bli kjent med deg på desember, men du gir meg så masse håp om at det kanskje kan klaffe fort for meg igjen også :D

Lykke til!!!!

Jeg lister meg litt rundt i kulissene her. Sist var min test helt lik din på kveldsurin etter frist 9dpo, på morgenen 10dpo var streken lik i styrke men dukket opp før fristen. Fikk tydelig kryss på CB 11dpo (mannen så det til og med ;))

Heier masse på deg og håper streken blir tydeligere i morgen. Rakk ikke å bli kjent med deg på desember, men du gir meg så masse håp om at det kanskje kan klaffe fort for meg igjen også :D

Lykke til!!!!
Tusen takk :D må få kjøpt meg CB pluss :) koselig at du heier på meg :) Håper virkelig ikke TR dukke opp nå

Symptomer 10 dpo

Nippelene er mørke
Blodårene rundt puppene mer synlige
Murringer i både rygg og mage
Sover endelig godt igjen
Føler meg gravid
Kvalm sent på kvelden

Oioioi! Ser jo strekene godt nå! :D (godt er jo et relativt begrep og i min testeverden er dette godt:p) Har virkelig troen på at du er gravid! :D

Oioioi! Ser jo strekene godt nå! :D (godt er jo et relativt begrep og i min testeverden er dette godt:p) Har virkelig troen på at du er gravid! :D
Ser du på riktig test! :D haha.. Vet ikke helt jeg

Hehe, jo, det jeg gjorde vettu:) sånn går det mens en skal oppdatere seg her inne samtidig som en lager middag;). Fikk bladd meg bakover, og syns jo jeg ser noe der også;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser du på riktig test! :D haha.. Vet ikke helt jeg

Ser på den du tok i går kveld :p Slapp endatil å zoome inn for å se at der er en strek :p

Ser noe på den nederste :D men så den klart og tydlig den du la ut i går kveld :D:D:D
Har invistert i 2 CB + :) helt gæren nå :p

Jeg skjønner deg så godt. Kunne godt svidd av 10 - 100 tester hver dag i dpo tida :p

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(
Haha, ja, en hver time! Jeg har bare 3 bt igjen !!!

Haha, ja, en hver time! Jeg har bare 3 bt igjen !!!

Ja helst :p hehe. Blir helt rar så fort man har tester i nærheten. Tror du er gravid jeg <3 unner deg så en spire nå. Selv om det betyr at du også forlater meg :( men jeg skal inn mars, da får jeg tidlig termin håper jeg og kan henge på februar :D

<3februar 2011<3

Ja helst :p hehe. Blir helt rar så fort man har tester i nærheten. Tror du er gravid jeg <3 unner deg så en spire nå. Selv om det betyr at du også forlater meg :( men jeg skal inn mars, da får jeg tidlig termin håper jeg og kan henge på februar :D

<3februar 2011<3
Først reiser jeg på desember fra deg og kommer tilbake og med en gang forlater du meg så kommer du tilbake igjen og det ser ut som jeg reiser :p Jaa, heia mars :D føler du deg klar? :)

Back
Topp