Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper!Å Twinkle det er jo strek
<3februar 2011<3
exu mai 2014
Håper med degJeg håper!
Taster på appen
Tusen takk må få kjøpt meg CB pluss koselig at du heier på meg Håper virkelig ikke TR dukke opp nåJeg lister meg litt rundt i kulissene her. Sist var min test helt lik din på kveldsurin etter frist 9dpo, på morgenen 10dpo var streken lik i styrke men dukket opp før fristen. Fikk tydelig kryss på CB 11dpo (mannen så det til og med )
Heier masse på deg og håper streken blir tydeligere i morgen. Rakk ikke å bli kjent med deg på desember, men du gir meg så masse håp om at det kanskje kan klaffe fort for meg igjen også
Lykke til!!!!
Du ser ikke på det gamle bildet jeg la ut da?Ser den godt på bildet nå
Sent from my iPhone using BV Forum
Ser du på riktig test! haha.. Vet ikke helt jegOioioi! Ser jo strekene godt nå! (godt er jo et relativt begrep og i min testeverden er dette godt) Har virkelig troen på at du er gravid!
Ser på den du tok i går kveld Slapp endatil å zoome inn for å se at der er en strekSer du på riktig test! haha.. Vet ikke helt jeg
Taster på appen
Ser noe på den nederste men så den klart og tydlig den du la ut i går kveld
Har invistert i 2 CB + helt gæren nåSer noe på den nederste men så den klart og tydlig den du la ut i går kveld
Jeg skjønner deg så godt. Kunne godt svidd av 10 - 100 tester hver dag i dpo tidaHar invistert i 2 CB + helt gæren nå
Taster på appen
Haha, ja, en hver time! Jeg har bare 3 bt igjen !!!Jeg skjønner deg så godt. Kunne godt svidd av 10 - 100 tester hver dag i dpo tida
<3februar 2011<3
exu mai 2014
Ja helst hehe. Blir helt rar så fort man har tester i nærheten. Tror du er gravid jeg <3 unner deg så en spire nå. Selv om det betyr at du også forlater meg men jeg skal inn mars, da får jeg tidlig termin håper jeg og kan henge på februarHaha, ja, en hver time! Jeg har bare 3 bt igjen !!!
Taster på appen
Først reiser jeg på desember fra deg og kommer tilbake og med en gang forlater du meg så kommer du tilbake igjen og det ser ut som jeg reiser Jaa, heia mars føler du deg klar?Ja helst hehe. Blir helt rar så fort man har tester i nærheten. Tror du er gravid jeg <3 unner deg så en spire nå. Selv om det betyr at du også forlater meg men jeg skal inn mars, da får jeg tidlig termin håper jeg og kan henge på februar
<3februar 2011<3
exu mai 2014