Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hopper selv Nå må jeg ikke få altfor høye forventinger her. Eller, too late Nå må du og få sterkereUten tvil noe der altså! Ååå *hopper opp og ned*
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Men bilde over er etter 4 min Og den så jeg med n gang bare vanskelig å finne på bilde! Nå håper jeg den blir sterkere så jeg kan endelig flytte igjenHyyl!! Den der er jo positiv!
(Den teller vel kanskje ikke, siden bildet er tatt etter tidsfristen?)
Jeg tror du er graviiid!
Fra mobil.
Ble så ivrig at jeg glemte å se på det første bildet!Men bilde over er etter 4 min Og den så jeg med n gang bare vanskelig å finne på bilde! Nå håper jeg den blir sterkere så jeg kan endelig flytte igjen
Taster på appen
Tviler på den er så mye sterkere!Ble så ivrig at jeg glemte å se på det første bildet!
Jeg trenger ikke å zoome på det første bildet for å se streken!
Jeg er SÅ spent på testen din i morgen
Fra mobil.
Litt er den, kanskjeTviler på den er så mye sterkere!
Taster på appen
Lik som i går kveld vil si at dagens morgentest er sterkere enn gårsdagens morgentest?10 dpo
Lik som i går kveld. Men samtidig var det hint av lyserosa utflod på papiret, så det er neimen ikke lett å si! Jeg bruker å få sterkere på kvelden med tester så blir nok til å ta en i kveld og. Jeg vet dette ikke er rester etter forrige. Det sjekket jeg hver dag i 7 dager og HCG har gått helt tilbake igjen og. Håper så inderlig dette er en spire.
Taster på appen
Ja, dagens er sterkere enn gårsdagen s morgentest jaLik som i går kveld vil si at dagens morgentest er sterkere enn gårsdagens morgentest?
Fra mobil.