Vente og se8 DPO er tidlig, men jeg ville heller ikke ha slått meg til ro med at den testen var helt blendahvit
Fra mobil.
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vente og se8 DPO er tidlig, men jeg ville heller ikke ha slått meg til ro med at den testen var helt blendahvit
Fra mobil.
Vil jo ikke være en som gir falske forhåpninger, men kan ikke noe for at jeg ser de strekene Blir spennende å se fremover!Men det er det jeg og føler selv men har overhode ingen forhåpninger altså vente, vente, ventee...
Taster på appen
Skylder på de distré svømmerne til mannen jegJa, hva er det de driver med? Nå må de begynne å se hva de holder på med <3
Taster på appen
Jeg håper <3 synes det er trist nok st jeg egentlig skulle vært 12 uker i morgen så fet hadde hjulpet med positiv test <3Vil jo ikke være en som gir falske forhåpninger, men kan ikke noe for at jeg ser de strekene Blir spennende å se fremover!
Gjør du? Vi får se hvordan var din?Jeg ser i alle fall uten tvil antydning til noe! Så spennende!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Bleeenda :/Gjør du? Vi får se hvordan var din?
Taster på appen
ÆsjBleeenda :/
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Uff, ja... Det skjønner jeg... Krysser alt jeg kan for deg <3Jeg håper <3 synes det er trist nok st jeg egentlig skulle vært 12 uker i morgen så fet hadde hjulpet med positiv test <3
Taster på appen
Hihi, såå bra! Spennende dager fremoverInnom å sniker
Synes også jeg skimter noe på testen din, spennende
Termin 4. Januar
Wææ Håper streken blir tydeligere i morgen Jeg er sååå spent!! Du må til februar å passe på lanterneJo mer jeg ser på testen jo mer ser jeg noe. Æææ jeg er så spent! Dersom jeg spotter om 2 dager blir jet veldig lei meg
Taster på appen
Ja, kan jo ikke la hun blir der alene. Så skal jeg dessuten ha med meg enkefalos og holde av plass til lykkeliten, Sara og anonym!Wææ Håper streken blir tydeligere i morgen Jeg er sååå spent!! Du må til februar å passe på lanterne
Tjihi, det hadde vært noe det *drømme* <3Ja, kan jo ikke la hun blir der alene. Så skal jeg dessuten ha med meg enkefalos og holde av plass til lykkeliten, Sara og anonym!
Taster på appen
Det er bra Håper virkelig det skjer!Ja, kan jo ikke la hun blir der alene. Så skal jeg dessuten ha med meg enkefalos og holde av plass til lykkeliten, Sara og anonym!
Taster på appen