Twinkle's dagbok

Men det er det jeg og føler selv men har overhode ingen forhåpninger altså :p vente, vente, ventee...

Taster på appen :)
Vil jo ikke være en som gir falske forhåpninger, men kan ikke noe for at jeg ser de strekene :P Blir spennende å se fremover! :D

Vil jo ikke være en som gir falske forhåpninger, men kan ikke noe for at jeg ser de strekene :P Blir spennende å se fremover! :D
Jeg håper <3 synes det er trist nok st jeg egentlig skulle vært 12 uker i morgen så fet hadde hjulpet med positiv test <3

Jeg ser i alle fall uten tvil antydning til noe! Så spennende!! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg ser i alle fall uten tvil antydning til noe! Så spennende!! :D

Gjør du? Vi får se :) hvordan var din?

Jo mer jeg ser på testen jo mer ser jeg noe. Æææ jeg er så spent! Dersom jeg spotter om 2 dager blir jet veldig lei meg

Jeg håper <3 synes det er trist nok st jeg egentlig skulle vært 12 uker i morgen så fet hadde hjulpet med positiv test <3

Uff, ja... Det skjønner jeg... :( Krysser alt jeg kan for deg <3

Innom å sniker:)

Synes også jeg skimter noe på testen din, spennende:D

Termin 4. Januar:)

Innom å sniker:)

Synes også jeg skimter noe på testen din, spennende:D

Termin 4. Januar:)
Hihi, såå bra! Spennende dager fremover :)

Ja, det blir spennende å se i morgen :) eller til helgen

Jo mer jeg ser på testen jo mer ser jeg noe. Æææ jeg er så spent! Dersom jeg spotter om 2 dager blir jet veldig lei meg

Wææ :D:D Håper streken blir tydeligere i morgen :D:D Jeg er sååå spent!! Du må til februar å passe på lanterne ;)

Wææ :D:D Håper streken blir tydeligere i morgen :D:D Jeg er sååå spent!! Du må til februar å passe på lanterne ;)
Ja, kan jo ikke la hun blir der alene. Så skal jeg dessuten ha med meg enkefalos og holde av plass til lykkeliten, Sara og anonym!

Ja, kan jo ikke la hun blir der alene. Så skal jeg dessuten ha med meg enkefalos og holde av plass til lykkeliten, Sara og anonym!

Tjihi, det hadde vært noe det *drømme* <3

Det er bra :D:D Håper virkelig det skjer!

Krysser fingrene for deg!

Back
Topp