Twinkle's dagbok

ImageUploadedByBV Forum1401288294.157979.jpg

Her er forresten den jeg tok til morgen i dag tørket :D Vanskelig å fange streken på kamera :p

Taster på appen :)

Først reiser jeg på desember fra deg og kommer tilbake og med en gang forlater du meg så kommer du tilbake igjen og det ser ut som jeg reiser :p Jaa, heia mars :D føler du deg klar? :)

Vi har ikke skjønt det vi :p hehe.
Ja mars er en fin mnd:) føler meg ikke klar i det hele tatt,men bestemte meg i dag at jeg må bare fortsette,ellers blir det vanskeligere for meg senere å komme i gang igjen. Samme kan ikke skje to ganger.

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Vi har ikke skjønt det vi :p hehe.
Ja mars er en fin mnd:) føler meg ikke klar i det hele tatt,men bestemte meg i dag at jeg må bare fortsette,ellers blir det vanskeligere for meg senere å komme i gang igjen. Samme kan ikke skje to ganger.

<3februar 2011<3
Håper vi har skjønt det nå da :p surrespirer, ene værre enn den andre!
Ja, jeg følte meg ikke helt klar jeg heller men følte at jeg bare måtte fordi jeg vil så gjerne ha baby!!

Håper vi har skjønt det nå da :p surrespirer, ene værre enn den andre!
Ja, jeg følte meg ikke helt klar jeg heller men følte at jeg bare måtte fordi jeg vil så gjerne ha baby!!

Ja nå må vi ha skjønt det snart. Den siste spira var jo helt på jorde.:p men nå så skal de feste seg riktig og bli til termin. Ikke snakk om noe annet nå...

<3februar 2011<3

Jammen, herregud!!! Her ser jo til og med jeg en strek!!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Vi får se i kveld igjen hvordan den er :)

10 dpo kveld og en liten spire har satt seg fast <3

ImageUploadedByBV Forum1401295694.496398.jpg

ImageUploadedByBV Forum1401295704.912203.jpg

Å så glad jeg er på dine vegner nå! :D Gratulerer så mye! :D Nå må lille spira klore seg fast og bli der helt til februar! <3

Hurra, nå var strekene helt tydelig!
Gratulerer så mye!❤️

Fra mobil.

Gratulerer!!! :) :Heartred

Nå skal du bli på februar helt til februar. :Heartred

Inne og sniker litt. Savner deg på desember ♡

Gratulerer så masse med ny spire på gang!! Denne gangen går det bra skal du se :)

♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Å så herlig, kjenner følelsen over endelig å lykkes igjen:)

Sprer masse babystøv å håper denne spiren klorer seg fast ut tiden:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Gratulerer så mye, snupp! :) Nå er det virkelig ingen tvil, og nå skal den sitte hele veien!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå ble jeg også glad! Denne gangen skal den sterke spira klore seg fast! Fantastisk:D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Inne og sniker litt. Savner deg på desember ♡

Gratulerer så masse med ny spire på gang!! Denne gangen går det bra skal du se :)

♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Så koselig at du sniker <3 Veldig hyggelig å få positiv test igjen! Denne gangen må det gå bra :)

Nå ble jeg også glad! Denne gangen skal den sterke spira klore seg fast! Fantastisk:D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Koselig vennen <3 Får krysse alt!

Back
Topp