Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har ikke skjønt det vi hehe.Først reiser jeg på desember fra deg og kommer tilbake og med en gang forlater du meg så kommer du tilbake igjen og det ser ut som jeg reiser Jaa, heia mars føler du deg klar?
Taster på appen
Håper vi har skjønt det nå da surrespirer, ene værre enn den andre!Vi har ikke skjønt det vi hehe.
Ja mars er en fin mnd føler meg ikke klar i det hele tatt,men bestemte meg i dag at jeg må bare fortsette,ellers blir det vanskeligere for meg senere å komme i gang igjen. Samme kan ikke skje to ganger.
<3februar 2011<3
exu mai 2014
Ja nå må vi ha skjønt det snart. Den siste spira var jo helt på jorde. men nå så skal de feste seg riktig og bli til termin. Ikke snakk om noe annet nå...Håper vi har skjønt det nå da surrespirer, ene værre enn den andre!
Ja, jeg følte meg ikke helt klar jeg heller men følte at jeg bare måtte fordi jeg vil så gjerne ha baby!!
Taster på appen
Jammen, herregud!!! Her ser jo til og med jeg en strek!!
Vi får se i kveld igjen hvordan den erJammen, herregud!!! Her ser jo til og med jeg en strek!!
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Jippi jippi. Åååh! Februar spire <3 gratulerer vennen min <310 dpo kveld og en liten spire har satt seg fast <3
Vis vedlegget 63203
Vis vedlegget 63204
Taster på appen
Så koselig at du sniker <3 Veldig hyggelig å få positiv test igjen! Denne gangen må det gå braInne og sniker litt. Savner deg på desember ♡
Gratulerer så masse med ny spire på gang!! Denne gangen går det bra skal du se
♡ Termin 4 desember 2014 ♡
Taster på appen
Koselig vennen <3 Får krysse alt!Nå ble jeg også glad! Denne gangen skal den sterke spira klore seg fast! Fantastisk
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤