Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, så det her Ja, den er ganske sterk og finOi, svaret mitt kom inn i quoten.. Det var rart
Jaa <3Fiine streken det
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det er så utrolig godt å se Det er så utrolig bra at det klaffet for dere så fort Dere har tydeligvis funnet oppskriften på hvordan det skal gjøresJa, så det her Ja, den er ganske sterk og fin
Taster på appen
Hehe, ja, samme oppskriften som på desember spira Håper bare det holder seg!! Fra 9 dpo hadde jeg litt sånn lyserosa partikler i utffloden men i appen står det at frem til 4+0 er det vanlig så stresser ikke er sikkert fortsatt til ømt der oppeDet er så utrolig godt å se Det er så utrolig bra at det klaffet for dere så fort Dere har tydeligvis funnet oppskriften på hvordan det skal gjøres
Ja Jeg begynner med den det bare kommer opp gravid på IKM er ikke før søndag, burde kanskje vente til da? Svir av ukeindikator etter uke 5 jegFine streken som viser en spire som klorer seg godt fast.
Har du tenkt til å ta digital også?
Ja Jeg begynner med den det bare kommer opp gravid på IKM er ikke før søndag, burde kanskje vente til da? Svir av ukeindikator etter uke 5 jeg
Februar 2015
Taster på appen
Det er nok helt ufarlig Mye som skjer med kroppen akkurat nå Viktig å bare kunne være lykkelig over det som er og ikke bekymre segHehe, ja, samme oppskriften som på desember spira Håper bare det holder seg!! Fra 9 dpo hadde jeg litt sånn lyserosa partikler i utffloden men i appen står det at frem til 4+0 er det vanlig så stresser ikke er sikkert fortsatt til ømt der oppe
Taster på appen
Det er de digitale som er skumleNår du får tydelig strek innen fristen så kommer det opp "Gravid" på digital, men kan gjerne vente til søndag altså.
Det er de digitale som er skumle
Februar 2015
Taster på appen
Jaa.. Har en med uker hjemme. Vi skal til byen i morgen og kjøpe en digital til og en to pak. Jeg er 11 dpo og tom for testerHihi.. Jeg synes ikke de er så skumle jeg, problemet er bare at de er så dyre.
Jaa.. Har en med uker hjemme. Vi skal til byen i morgen og kjøpe en digital til og en to pak. Jeg er 11 dpo og tom for tester
Februar 2015
Taster på appen
Deilig å ha et lite lager det var jo veldig lurtHihi.. Fort gjort. Jeg har kjøpt 30 strimler jeg.... Og fikk med 1 gratis, for jeg krysset av for at jeg kunne motta nyhetsbrevet deres på mail (jeg har funnet ut at jeg kan ta det bort fra innstillingene mine etterpå, og legge det til ved neste bestilling. Ganske så frekt, for jeg får jo aldri nyhetsbrev, men 1 gratis test hver gang... Haha... )
Du får kose deg på handletur du da!
Deilig å ha et lite lager det var jo veldig lurt
Takk Og kose meg med testing
Februar 2015
Taster på appen
Jeg får mye sterkere tester på kvelden så jeg kan bare ta en når jeg kommer hjem Eller er det lurt å ta de digitale på morgen uansett? Bryllup og gravid 3+6 Haha, dette kan bli morroJeg er ganske så frekk. Og det koster jo så lite. 155 kr for 31 tester. Hihi.. Kunne jo ikke la være.
Ja, jeg er ikke noe bekymret for testene dine!!! Du skal kose deg med testing i helgen, helt klart. Du får vel vurdere å tisse på et glass i morgen tidlig så du kan bruke en av testene du kjøper allerede i morgen?
Jeg får mye sterkere tester på kvelden så jeg kan bare ta en når jeg kommer hjem Eller er det lurt å ta de digitale på morgen uansett? Bryllup og gravid 3+6 Haha, dette kan bli morro
Februar 2015
Taster på appen
Jeg har en bt igjen og den skal jeg ta i morgen tidlig da Det er så morsomt og teste at jeg tenker på det hele tiden, haha Veldig spent på ukene fremoverNeida, det er jo bare at urinen burde være konsentrert.
De gangene jeg har vært gravid så har testene blitt sterkere for hver test jeg tar (frem til de har blitt svakere igjen når det har vært kjemisk) (altså, morgentesten er sterkere enn kveldstesten dagen før, men så er ettermiddagstesten sterkere enn morgentesten, og kveldstesten sterkere enn ettermiddagstesten, og neste morgentest sterkere enn gårsdagens kveldstest). Haha.. Så jeg kunne egentlig ta tester når som helst etter hvert, bare jeg lot være å drikke noen timer og holdt meg en stund før jeg tisset.
Morsom helg for deg dette ja! Du burde ikke drikke så mye champagne du da.