Twinkle's dagbok

IKM <3

Utvannet urin på kvelden

ImageUploadedByBV Forum1401645156.278455.jpg

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Lykke til med svangerskapet! :Heartred

Sent from my iPad using BV Forum

Du må huske å oppdatere oss på hvordan det gikk med den digitale i dag:)

Fra mobil.

Forrige gang når det endte i SA fikk jeg ikke 2-3 før jeg var 6 uker på vei ig da skulle den vist 3+ (og vi vet jo hvordan den historien ender) så var så redd for å ta en digital i dag 4+4, det skal jo stå 2-3 men var redd for å se 1-2 igjen.

ImageUploadedByBV Forum1401952442.578354.jpg

Men det slapp jeg heldigvis <3

❤️Februar 2015❤️

Liker!!!

fra app
Liker veldig godt! Hvordan går det med EL hos deg? Nå synes jeg den må komme altså!!

❤️Februar 2015❤️

Fantastisk! Dette går så bra det :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

:D ♡ ♡ ♡

*Taster på app på mobilen*

:D perfekt test!

Fra mobil.

4+6 4 min

ImageUploadedByBV Forum1402147716.996956.jpg

Tørket

ImageUploadedByBV Forum1402147685.013661.jpg

Hold deg fast lille venn <3

❤️Februar 2015❤️

Æsj det ser ut som møkk under negel på bilde men det er bare mørk gullfarget neglelakk som skinner gjennom :p

❤️Februar 2015❤️

5+1

Jeg er fryktelig utslitt om dagen, når klokka er 11 på formiddagen detter øynene mine sammen og jeg sliter med å ikke sovne. Og jeg er jo på jobb hver dag så det er ikke barebare :) Jeg sovner som en Stein når jeg kommer hjem, er våken noen timer og legger meg igjen. Men det er helt greit så lenge spira mi har det bra!

Jeg har begynt å få halsbrann de siste dagene. Fryktelig kvalm i ny og ned løpet av dagen. Veldig markerte blodårer på puppene og litt ømme på kvelden og morgen. Deilig å ha litt tegn :) Men noe jeg kunne klart meg uten er at magen min overhode ikke tåler mat av noe slag lenger. Jeg blir så dårlig og håper virkelig det er noe som går over for det er så vondt :( Mannen min tulla og sa at livet mitt bestod av å jobbe, sove og gå på do :p Sånn får det bare være litt fremover :)

❤️Februar 2015❤️

Du har en spire i magen, og det er jo det viktigste :D Men forstår så klart at man helst vil ha symptomer som er akkurat så moderate at man er trygg på at alt er i orden med spira, men ikke for mye slik at de blir plagsomme. Vanskelig balansegang :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp