Twinkle's dagbok

Du har en spire i magen, og det er jo det viktigste :D Men forstår så klart at man helst vil ha symptomer som er akkurat så moderate at man er trygg på at alt er i orden med spira, men ikke for mye slik at de blir plagsomme. Vanskelig balansegang :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg blåser egentlig i om jeg er super dårlig så lenge jeg vet at alt er i orden med spira :p jeg blir gaaaal altså, tenker omtrent på det hele tiden! Gleder meg bare til å komme over den kneika der jeg begynte å blø sist :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Skal gå bra den gangen her! <3

Jeg bare føler det på meg, veldig. Gleder meg til helgen :D

❤️Februar 2015❤️

Haha.. Jeg håper du er synsk! Så kan vi møtes på senteret for å sjekke om vi må stå i kø for å få barnevognene inn i heisen. ;)

Haha.. Jeg håper du er synsk! Så kan vi møtes på senteret for å sjekke om vi må stå i kø for å få barnevognene inn i heisen. ;)
Ja, derfor må denne spiren din gjøre seg mer synlig på tester og holde seg fast :)

❤️Februar 2015❤️

Ja, derfor må denne spiren din gjøre seg mer synlig på tester og holde seg fast :)

❤️Februar 2015❤️

Haha.. Jeg tittet gjennom testetråden min fra da jeg ble gravid i pp 6, og det tok maaange dager før testen var sterk og tydelig altså. Så smører meg med tålmodighet (prøver hvert fall).

Jeg synes jeg ser dere, i kø med tomme vogner "for å sjekke" :-)

fra app

fra app

Haha.. Twinkle og meg det vettu!

*Taster på app på mobilen*

fra app
Haha, ja, jeg ser det for meg :p

❤️Februar 2015❤️

Min siste test er tatt <3

ImageUploadedByBV Forum1402632431.690838.jpg

❤️Februar 2015❤️

Se der. Du er med andre ord godt innenfor helt normalt hcg-nivå. ;) Gleder meg til oppdatering om UL. <3

Sent from my iPad using BV Forum
Ja, jeg var visst det :p Det gleder jeg meg til og! :D

❤️Februar 2015❤️

Tihihi, så klart får du 3+ på den nå :D Sikker på at du er den eneste som har vært i tvil. Knis. Hurra for huleboeren din :D :D

Tihihi, så klart får du 3+ på den nå :D Sikker på at du er den eneste som har vært i tvil. Knis. Hurra for huleboeren din :D :D

Hun fikk 2-3 for bare et par dager siden. Det er helt normalt at man må vente på 3+ til man er forbi hele uke 5. :) Omtrent halvparten av gravide kvinner vil få 3+ når de er 5+2. Den andre halvparten vil fortsatt få 1-2 og 2-3. Det er en stor del som må vente godt forbi uke 6 før de får 3+. Så det er jo greit å vite, siden mange tenker på 3+ som 5+1. Det er heller "flere uker enn 3", altså gjerne 4 eller flere uker fra EL. ;) Så ingen grunn til å stresse med denne 3+ saken. :D Men gøy når man får den da. :p

*Taster på app på mobilen*

Back
Topp