Twinkle's dagbok

Hun fikk 2-3 for bare et par dager siden. Det er helt normalt at man må vente på 3+ til man er forbi hele uke 5. :) Omtrent halvparten av gravide kvinner vil få 3+ når de er 5+2. Den andre halvparten vil fortsatt få 1-2 og 2-3. Det er en stor del som må vente godt forbi uke 6 før de får 3+. Så det er jo greit å vite, siden mange tenker på 3+ som 5+1. Det er heller "flere uker enn 3", altså gjerne 4 eller flere uker fra EL. ;) Så ingen grunn til å stresse med denne 3+ saken. :D Men gøy når man får den da. :p

*Taster på app på mobilen*
Ja, jeg vet hun fikk 2-3 for noen dager siden? :P Jeg prøvde bare å si at der ser hun hvorfor det ikke var noe vits i å stresse med at hun fikk 2-3 for litt siden.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, jeg vet hun fikk 2-3 for noen dager siden? :P Jeg prøvde bare å si at der ser hun hvorfor det ikke var noe vits i å stresse med at hun fikk 2-3 for litt siden.

Hihi.. Ja. Jeg måtte vise henne tabeller og statistikk. Tror det var 2 dager siden. :) Det er egentlig litt teit med den indikatoren, særlig 3+ som er veldig individuelt.

Tihihi, så klart får du 3+ på den nå :D Sikker på at du er den eneste som har vært i tvil. Knis. Hurra for huleboeren din :D :D

Haha, ja, jeg får vel kanskje begynne å tro på det nå da :p Har EL tester ankommet??

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Hihi.. Ja. Jeg måtte vise henne tabeller og statistikk. Tror det var 2 dager siden. :) Det er egentlig litt teit med den indikatoren, særlig 3+ som er veldig individuelt.

Ja, men når jeg så jentene som bare var 4+4 fikk 3+ tenkte jeg at det ikke var noe vits å stresse for det var hvertfall egentlig feil i teorien :p

❤️Februar 2015❤️

Ja, men når jeg så jentene som bare var 4+4 fikk 3+ tenkte jeg at det ikke var noe vits å stresse for det var hvertfall egentlig feil i teorien :p

❤️Februar 2015❤️

Altså, hvis vi ser på tabellen en gang til så er førstemann som får 3+ kun 4+0 uker på vei. ;)

Husk også at når du er på terminforum så er det MANGE som ikke vet nøyaktig når EL var. Så når de skriver 4+4 utfra menstruasjon så kan det godt hende de er 5+4 egentlig. :)

Altså, hvis vi ser på tabellen en gang til så er førstemann som får 3+ kun 4+0 uker på vei. ;)

Husk også at når du er på terminforum så er det MANGE som ikke vet nøyaktig når EL var. Så når de skriver 4+4 utfra menstruasjon så kan det godt hende de er 5+4 egentlig. :)
Ja, det er sant :) Men nå fikk jeg endelig 3+ :D Og slipper heldigvis å bruke den siste ukeindikatoren :)

❤️Februar 2015❤️

Haha, ja, jeg får vel kanskje begynne å tro på det nå da :p Har EL tester ankommet??

❤️Februar 2015❤️

Hehe, gjør det :) Ser ikke om testene er kommet før jeg kommer hjem fra jobb, men de kom i alle fall ikke i går. Har imidlertid en digital (rest fra ppen jeg ble gravid, snufs), så håper den funker. Har i alle fall tatt den med meg, så skal jeg teste ved lunsjtider :) Typisk at testene er forsinka den ene gangen jeg ikke har noen tester fra før! :p

Hehe, gjør det :) Ser ikke om testene er kommet før jeg kommer hjem fra jobb, men de kom i alle fall ikke i går. Har imidlertid en digital (rest fra ppen jeg ble gravid, snufs), så håper den funker. Har i alle fall tatt den med meg, så skal jeg teste ved lunsjtider :) Typisk at testene er forsinka den ene gangen jeg ikke har noen tester fra før! :p

Er ikke det typisk da? Godt du hadde en da.. Huff, jeg vil at du skal få spira di nå jeg :(

❤️Februar 2015❤️

Hvordan går det med deg, Twinkle? Fant nesten ikke dagboken din igjen, den var havnet så langt nede!

Ul i morgen, ikke sant? Jeg gleder meg til å se bilde av spiren din :D

Fra mobil.

Hvordan går det med deg, Twinkle? Fant nesten ikke dagboken din igjen, den var havnet så langt nede!

Ul i morgen, ikke sant? Jeg gleder meg til å se bilde av spiren din :D

Fra mobil.
Det går bare fint :D ja, i morgen tidlig er det ul. Æææ.. Jeg er så spent, nervøs og alt sammen! Håper alt er bra med lille :)

❤️Februar 2015❤️

Det går bare fint :D ja, i morgen tidlig er det ul. Æææ.. Jeg er så spent, nervøs og alt sammen! Håper alt er bra med lille :)

❤️Februar 2015❤️

Gleder meg til å høre om (og se?) spira!! :D

Lykke til i dag! ♡

ImageUploadedByBV Forum1403677714.165547.jpg

Møt mini Twinkle med bankende hjerte <3 Han fikk det ikke til å stemme med 7+3 så jeg ble satt frem og fikk beskjed om å gå utifra det til neste gang :) Lykke <3

❤️Februar 2015❤️

Vis vedlegget 66343

Møt mini Twinkle med bankende hjerte <3 Han fikk det ikke til å stemme med 7+3 så jeg ble satt frem og fikk beskjed om å gå utifra det til neste gang :) Lykke <3

❤️Februar 2015❤️

Hurra :D Hvor langt mente han du var på vei? :)

Hurra :D Hvor langt mente han du var på vei? :)

7+6 :) Helt fantastisk! Nå må det bli din tur og :)

❤️Februar 2015❤️

Så herlig. ♡

Back
Topp