Twinkle's dagbok

Synes det er bedre enn champagne uansett :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
Vinn-vinn! Jeg skal i bryllup sannsynligvis rett etter neste EL. Passer meg innmari dårlig. Litt vanskelig å skjule alkoholavholdenhet da gitt. Ikke kan jeg bruke sjåfør-unnskyldninga heller, for vi har fått spandert hotell rett i nærheten. Sukk. Kanskje jeg garderer meg med noen som kan gi meg alkoholfri vin eller noe. Nei, sorry, nå skravler jeg i dagboka di. Hurra for spireliten!! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vinn-vinn! Jeg skal i bryllup sannsynligvis rett etter neste EL. Passer meg innmari dårlig. Litt vanskelig å skjule alkoholavholdenhet da gitt. Ikke kan jeg bruke sjåfør-unnskyldninga heller, for vi har fått spandert hotell rett i nærheten. Sukk. Kanskje jeg garderer meg med noen som kan gi meg alkoholfri vin eller noe. Nei, sorry, nå skravler jeg i dagboka di. Hurra for spireliten!! :D

Skravle i vei du :D Det hørtes fryktelig kjedelig ut :p Hmm kan du ikke bare si at du rett og slett ikke orker å drikke?

❤️Februar 2015❤️

Skravle i vei du :D Det hørtes fryktelig kjedelig ut :p Hmm kan du ikke bare si at du rett og slett ikke orker å drikke?

❤️Februar 2015❤️

Selvom alle vet at jeg ikke er veldig glad i alkohol, pleier jeg stort sett alltid å ta et glass eller to. Og i alle fall i festlig lag. Får prøve og pønske ut noe. Jeg er jo ganske åpen om prøvingen, så jeg kan jo si ifra til brudeparet (broren min) og be de lure til meg noe alkoholfritt evt. Eller så kan vi også håpe at EL er litt forsinket :P

12 dpo

CB+ har blitt endelig sterkere siden 10 dpo :)

ImageUploadedByBV Forum1401431129.139479.jpg

❤️Februar 2015❤️

Japp, ingen tvil om det :D

Nå gleder jeg meg til digital jeg! :D

hvor lenge sover du da, syvsover! ;)

ImageUploadedByBV Forum1401516117.940535.jpg

13 dpo <3 <3

Den brukte jo 5 min på å finne uker! Men heldigvis kom det opp akkurat det som skulle <3

❤️Februar 2015❤️

Så herlig å se! Svart på hvitt :D Nyyyt spira :D

Så herlig å se! Svart på hvitt :D Nyyyt spira :D

Ja, det er ganske herlig <3

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp