Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det er bedre enn champagne uansettFine streker.
Mozell ja
Vinn-vinn! Jeg skal i bryllup sannsynligvis rett etter neste EL. Passer meg innmari dårlig. Litt vanskelig å skjule alkoholavholdenhet da gitt. Ikke kan jeg bruke sjåfør-unnskyldninga heller, for vi har fått spandert hotell rett i nærheten. Sukk. Kanskje jeg garderer meg med noen som kan gi meg alkoholfri vin eller noe. Nei, sorry, nå skravler jeg i dagboka di. Hurra for spireliten!!Synes det er bedre enn champagne uansett
Februar 2015
Taster på appen
Skravle i vei du Det hørtes fryktelig kjedelig ut Hmm kan du ikke bare si at du rett og slett ikke orker å drikke?Vinn-vinn! Jeg skal i bryllup sannsynligvis rett etter neste EL. Passer meg innmari dårlig. Litt vanskelig å skjule alkoholavholdenhet da gitt. Ikke kan jeg bruke sjåfør-unnskyldninga heller, for vi har fått spandert hotell rett i nærheten. Sukk. Kanskje jeg garderer meg med noen som kan gi meg alkoholfri vin eller noe. Nei, sorry, nå skravler jeg i dagboka di. Hurra for spireliten!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Selvom alle vet at jeg ikke er veldig glad i alkohol, pleier jeg stort sett alltid å ta et glass eller to. Og i alle fall i festlig lag. Får prøve og pønske ut noe. Jeg er jo ganske åpen om prøvingen, så jeg kan jo si ifra til brudeparet (broren min) og be de lure til meg noe alkoholfritt evt. Eller så kan vi også håpe at EL er litt forsinketSkravle i vei du Det hørtes fryktelig kjedelig ut Hmm kan du ikke bare si at du rett og slett ikke orker å drikke?
Februar 2015
Taster på appen
Den var ganske tydelig!
Neste gang er det degJapp, ingen tvil om det
Jepp, er det ikke herlig?Den var ganske tydelig!
Fra mobil.
Jeg og I morgen tidligNå gleder jeg meg til digital jeg!
Jeg er våkenhvor lenge sover du da, syvsover!
Gratulerer som nygravidVis vedlegget 63462
13 dpo <3 <3
Den brukte jo 5 min på å finne uker! Men heldigvis kom det opp akkurat det som skulle <3
Februar 2015
Taster på appen
Fine testen!!!Vis vedlegget 63462
13 dpo <3 <3
Den brukte jo 5 min på å finne uker! Men heldigvis kom det opp akkurat det som skulle <3
Februar 2015
Taster på appen
Ja, det er ganske herlig <3Så herlig å se! Svart på hvitt Nyyyt spira