Den streken din er jo tydelig så såklart flytter du dit Hold av plass10 DPO i dag. Om jeg flytter til februar, MÅ du komme etter
Fra mobil.
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den streken din er jo tydelig så såklart flytter du dit Hold av plass10 DPO i dag. Om jeg flytter til februar, MÅ du komme etter
Fra mobil.
Den streken din er jo tydelig så såklart flytter du dit Hold av plass
Taster på appen
Tenker du at symptomene ligner fra da du ble gravid? Jeg håper sånn for deg!Føler energien blir dratt ut av meg og jeg er så trøtt. Men har like murringer og ting som skjer i magen denne gangen, enda tidlig men vi får se
Taster på appen
Ja, litt? Ble veldig tidlig trøtt i dpo land og hormonell. Men hadde endel murringer tror jeg, det har jeg ikke foreløpig!Tenker du at symptomene ligner fra da du ble gravid? Jeg håper sånn for deg!
Fra mobil.
Jeg kjenner igjen streken når jeg ser denDu ser godt, du Om streken blir sterkere til helgen, får jeg heller flytte Og selvsagt skal jeg spare en plass til deg!
Fra mobil.
Jeg venter på at du skal få sure oppstøt! Hihi!Føler energien blir dratt ut av meg og jeg er så trøtt. Men har like murringer og ting som skjer i magen denne gangen, enda tidlig men vi får se
Taster på appen
Hihi, ja, gi meg detJeg venter på at du skal få sure oppstøt! Hihi!
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Heia, heiaJeg heier på alle symptomene dine! Dette bør bare love godt!
Og det hadde jo passet ypperlig om cravingen for det går vekk også siden man ikke bør spise det hvis man er gravid (og gravid skal du jo være). Heier!Jeg har hatt helt dilla på blåmuggost de siste ukene og jeg har mævla det det hver eneste dag sammen med serranoskinke og i går synes jeg skinka smakte pyton og nå tok jeg meg en brødskive med blåmuggost og tok en bit og la den fra meg fordi den smakte helt utrolig vondt. Håper virkelig dette er et spiretegn
Taster på appen
Hihi, Jaaa Hvordan er det med deg?Og det hadde jo passet ypperlig om cravingen for det går vekk også siden man ikke bør spise det hvis man er gravid (og gravid skal du jo være). Heier!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk <3 Jeg fikk positiv før 11 dpo så lurer på om jeg skal prøve å vente!Heier og på deg Twinkle! Når tenker du på å ta en test?
Har murra en del i dag, men jeg sliter med å kjenne om det er magen som gjør krøll på seg eller om det er livmora Test i morgen, men regner ikke med at den skal ha noe utslag uansett hva som skjer nedi der egentlig Me får sjå! Du tester på mandag?Hihi, Jaaa Hvordan er det med deg?
Taster på appen
Ja jeg gjør nok det ja hvis du gjør det i morgenHar murra en del i dag, men jeg sliter med å kjenne om det er magen som gjør krøll på seg eller om det er livmora Test i morgen, men regner ikke med at den skal ha noe utslag uansett hva som skjer nedi der egentlig Me får sjå! Du tester på mandag?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app