Twinkle's dagbok

10 DPO i dag. Om jeg flytter til februar, MÅ du komme etter :)

Fra mobil.
Den streken din er jo tydelig så såklart flytter du dit :D Hold av plass :)

Taster på appen :)

Føler energien blir dratt ut av meg og jeg er så trøtt. Men har like murringer og ting som skjer i magen denne gangen, enda tidlig men vi får se

Den streken din er jo tydelig så såklart flytter du dit :D Hold av plass :)

Du ser godt, du;) Om streken blir sterkere til helgen, får jeg heller flytte:) Og selvsagt skal jeg spare en plass til deg!

Fra mobil.

Føler energien blir dratt ut av meg og jeg er så trøtt. Men har like murringer og ting som skjer i magen denne gangen, enda tidlig men vi får se

Tenker du at symptomene ligner fra da du ble gravid? Jeg håper sånn for deg!

Fra mobil.

Tenker du at symptomene ligner fra da du ble gravid? Jeg håper sånn for deg!

Fra mobil.
Ja, litt? Ble veldig tidlig trøtt i dpo land og hormonell. Men hadde endel murringer tror jeg, det har jeg ikke foreløpig!

Du ser godt, du;) Om streken blir sterkere til helgen, får jeg heller flytte:) Og selvsagt skal jeg spare en plass til deg!

Fra mobil.
Jeg kjenner igjen streken når jeg ser den :D

Jeg venter på at du skal få sure oppstøt! Hihi!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

5 dpo

Diare
Gassy
Stikkninger i magen

6 dpo

Våknet opp og måtte akutt på do
Støl i magen
Luft i magen

Jeg heier på alle symptomene dine! Dette bør bare love godt!

Jeg har hatt helt dilla på blåmuggost de siste ukene og jeg har mævla det det hver eneste dag sammen med serranoskinke og i går synes jeg skinka smakte pyton og nå tok jeg meg en brødskive med blåmuggost og tok en bit og la den fra meg fordi den smakte helt utrolig vondt. Håper virkelig dette er et spiretegn :D

Jeg har hatt helt dilla på blåmuggost de siste ukene og jeg har mævla det det hver eneste dag sammen med serranoskinke og i går synes jeg skinka smakte pyton og nå tok jeg meg en brødskive med blåmuggost og tok en bit og la den fra meg fordi den smakte helt utrolig vondt. Håper virkelig dette er et spiretegn :D

Og det hadde jo passet ypperlig om cravingen for det går vekk også siden man ikke bør spise det hvis man er gravid (og gravid skal du jo være). Heier! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Og det hadde jo passet ypperlig om cravingen for det går vekk også siden man ikke bør spise det hvis man er gravid (og gravid skal du jo være). Heier! :D

Hihi, Jaaa :D Hvordan er det med deg?

Hihi, Jaaa :D Hvordan er det med deg?

Har murra en del i dag, men jeg sliter med å kjenne om det er magen som gjør krøll på seg eller om det er livmora :P Test i morgen, men regner ikke med at den skal ha noe utslag uansett hva som skjer nedi der egentlig :P Me får sjå! Du tester på mandag?

Har murra en del i dag, men jeg sliter med å kjenne om det er magen som gjør krøll på seg eller om det er livmora :P Test i morgen, men regner ikke med at den skal ha noe utslag uansett hva som skjer nedi der egentlig :P Me får sjå! Du tester på mandag?

Ja jeg gjør nok det ja hvis du gjør det i morgen :D

Back
Topp