Twinkle's dagbok

Jeg sitter ute i sola, så litt vanskelig å se. Men jeg synes da den ser positiv ut? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, jeg tar den som positiv! Så hvis den er negativ i morgen er jeg dpo eller? :p må ha det inn med teskje! Hihi

Taster på appen :)

Kanskje nesten? Jeg ville sett det an på morgendagens test.

Utrolig spennende at du snart er DPO!!

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, kjempe spennende :D Pleier som sagt å ha to positive to dager på rad så stemmer nok at den er positiv altså :)

Ja, jeg tar den som positiv! Så hvis den er negativ i morgen er jeg dpo eller? :p må ha det inn med teskje! Hihi

Det er ikke så godt å si for sikkert når man ikke temper, men jeg tror de fleste har erfaring med at EL er på den dagen man får negativ igjen. Så hvis den er negativ i morgen, har du EL da, og 1 dpo er da på tirsdag. Men du gjør sikkert ikke noe galt ved å telle idag som EL-dagen og 1 dpo i morgen heller altså. Jeg for min del gjør det på den første måten, rett og slett for å ikke tro jeg er flere dpo enn jeg egentlig er :P

Det er ikke så godt å si for sikkert når man ikke temper, men jeg tror de fleste har erfaring med at EL er på den dagen man får negativ igjen. Så hvis den er negativ i morgen, har du EL da, og 1 dpo er da på tirsdag. Men du gjør sikkert ikke noe galt ved å telle idag som EL-dagen og 1 dpo i morgen heller altså. Jeg for min del gjør det på den første måten, rett og slett for å ikke tro jeg er flere dpo enn jeg egentlig er :P

Jeg er sånn som deg, vil heller være for få dpo enn for mange :p så da satser vi på 1 dpo tirsdag :D

Jeg håper så inderlig vi får en februar baby <3 Lovte megselv å ikke håpe denne pp siden kroppen er litt rar etter sa'en men det er jo veldig vanskelig å la vær når ønsket er så stort <3 innen 14 dager vet jeg forhåpentligvis om jeg spotter eller får positiv test :)

Vi har fått lagt inn aksjer 11, 13, 14, 16,17 og 18 hitill så det skal ikke stå på det hvertfall :) Jeg mistet jo all sexlyst da jeg ble gravid men skal si den kom fort tilbake igjen og godt er det :p

Nå er det bare å vente :) Tar EL test i morgen og for å være sikker på at den blir negativ :)

Kysser fingrene for dere. Det skal ikke stå på innsatsen i alle fall...

fra app

Kysser fingrene for dere. Det skal ikke stå på innsatsen i alle fall...

fra app
Nei, da vet man hvertfall man har gjort det man kan :)

CD 28/ 0 dpo?

Jeg håper testen er negativ igjen nå :) Er nesten helt sikker på EL var i natt eller i dag tidlig :) Jeg hadde så stikking på venstre side i natt og murringer. Og i dag føles det som om jeg har strekt noe på den ene siden bak i ryggen og har så vondt. Dette er den mest spennende pp'en min hitill synes jeg selv :) Aldri vært så spent og håpefull før! Dette er skummelt. Men jeg håper på det beste :)

EDIT: FF mener jeg er 1 dpo i dag, så da er jeg 1 dpo da :)

Men FF sier jo ikke dpo før du er 3 dpo? :confused:

Uansett veldig bra at du sannsynligvis er dpo nå! :)

Men FF sier jo ikke dpo før du er 3 dpo? :confused:

Uansett veldig bra at du sannsynligvis er dpo nå! :)
Regna det som dpo jeg siden det står slik:

ImageUploadedByBV Forum1400485544.070829.jpg

Men kanskje jeg som surrer igjen? :p

Du temper kanskje ikke du da? Bare legger inn EL-tester og annen info? På min så kommer ikke dpo/rødt kryss/rød linje før 3 dpo, siden den må ha 3 høye temper først. :)

Du temper kanskje ikke du da? Bare legger inn EL-tester og annen info? På min så kommer ikke dpo/rødt kryss/rød linje før 3 dpo, siden den må ha 3 høye temper først. :)
Neei jeg temper ikke :) Bare la inn test og det er første gang jeg gjør så trodde det var 1 dpo :p

Neei jeg temper ikke :) Bare la inn test og det er første gang jeg gjør så trodde det var 1 dpo :p

Ja, nei da setter den nok dpo fordi det er dagen etter positiv test og den ikke har noen annen informasjon ja. :) Den kan ikke vite sikkert om egget slapp i går, om det slipper i dag eller om det først slipper i morgen, siden du ikke temper. Så da kan du velge selv hvordan du teller dpo. :) Egget slipper vanligvis 0-48 timer etter positiv test.

Ja, nei da setter den nok dpo fordi det er dagen etter positiv test og den ikke har noen annen informasjon ja. :) Den kan ikke vite sikkert om egget slapp i går, om det slipper i dag eller om det først slipper i morgen, siden du ikke temper. Så da kan du velge selv hvordan du teller dpo. :) Egget slipper vanligvis 0-48 timer etter positiv test.
Er akkurat 48 timer siden første positive test nå så da er jeg hvertfall dpo i morgen :) får se Ann dagens test om en time :D

Er akkurat 48 timer siden første positive test nå så da er jeg hvertfall dpo i morgen :) får se Ann dagens test om en time :D

Kan få 48 timer etter siste positive test også altså, det er jo noen som har positive tester i mange dager på rad. Forhåpentligvis ikke deg nå da. ;)

Kan få 48 timer etter siste positive test også altså, det er jo noen som har positive tester i mange dager på rad. Forhåpentligvis ikke deg nå da. ;)
Ja jeg hadde jo ikke blitt sjokkert om kroppen min vil gi meg positive EL tester nå 20 dager på rad :p *heia dritt kropp*

Ja jeg hadde jo ikke blitt sjokkert om kroppen min vil gi meg positive EL tester nå 20 dager på rad :p *heia dritt kropp*

Nei, det får du ikke lov til. :)

Jippi dagens EL test er ikke positiv :D

ImageUploadedByBV Forum1400489946.232526.jpg

Dpo land her kommer jeg igjen :p

Woop woop :D Velkommen i klubben!

Back
Topp