Tvillingtråden! For de som venter to eller fler :)

da melder jeg meg inn her =D var på ul på tirsdag, å trodde jeg skulle dette av den gynn stolen der det poppet opp to små på skjermen <3<3 det har ikke helt synki inn at jeg venter to!! men det gjør vel det ettervært???? hihi
 
da melder jeg meg inn her =D var på ul på tirsdag, å trodde jeg skulle dette av den gynn stolen der det poppet opp to små på skjermen <3<3 det har ikke helt synki inn at jeg venter to!! men det gjør vel det ettervært???? hihi
Sjokket blir heldigvis fort til stor glede og forventning :-D Gratulerer så mykje!! Er ikkje alle som får oppleve tvillinger, me er heldige :-D Vet du om det er eneggede eller toeggede? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
da melder jeg meg inn her =D var på ul på tirsdag, å trodde jeg skulle dette av den gynn stolen der det poppet opp to små på skjermen <3<3 det har ikke helt synki inn at jeg venter to!! men det gjør vel det ettervært???? hihi

Gratulerer :D haha kjenner til sjokket ja, jeg stivna helt når gyn sa det :p Nå har jeg visst om det i 4 uker og nå er det bare gøy og fantastisk <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
da melder jeg meg inn her =D var på ul på tirsdag, å trodde jeg skulle dette av den gynn stolen der det poppet opp to små på skjermen <3<3 det har ikke helt synki inn at jeg venter to!! men det gjør vel det ettervært???? hihi

Velkommen inn hit med dine to i magen :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har dere andre offentliggjort graviditeten enda? Hvordan har reaksjonene vært? :)

Vi har begynt å si det så smått nå som vi er gått inn vår 12.uke. Positive reaksjoner, men også veldig realistiske på hvor slitsomt vi vil få det med tre barn under to år :p det vet vi jo, tenker nesten ikke på annet (hverfall ikke når så mange nevner det) -men prøver å fokusere positivt, dette er jo først og fremst fantastisk! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har sagt det til noen få, men det blir offentliggjort på tirsdag 19.11 etter ul, da er jeg 12+2 :)
De som har fått vite det til nå er veldig positive, men de kommer også med spøker om hvor hektisk det kommer til å bli osv :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi fortalte det til de nærmeste før vi reiste til Vietnam i uke 8. Litt fordi vi hadde prøvd å få så lenge, og fordi vi var redd for å miste.

Nå er vi i uke 15, og skrev det akkurat på Facebook. Stor respons, særlig siden vi får to:) var veldig gøy å si det. Følte litt for å si det også fordi magen vokser så fort. Blubbblubb
 
Er så trøtt når blir det lettere ?
 
Vi fortalte det til de nærmeste før vi reiste til Vietnam i uke 8. Litt fordi vi hadde prøvd å få så lenge, og fordi vi var redd for å miste.

Nå er vi i uke 15, og skrev det akkurat på Facebook. Stor respons, særlig siden vi får to:) var veldig gøy å si det. Følte litt for å si det også fordi magen vokser så fort. Blubbblubb

Har begynt å fortelle det til alle våre nære nå, for det vokser så kjapt her at andre gjetter det snart :p de vi fortalte det til i helgen var bare positive, det var deilig :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er så stille her.. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, er litt enig med deg der, Antonie_. Jeg kom er fra jordmor nå, og magen ble målt til å tilsvare en "vanlig" mage rundt uke 20..hehe! Så her vokser det og gror :) Ha en fin onsdag damer :)
 
Kjenner dere noe fra magen? Den er jo stor, men jeg kjenner ingenting.. Er to uker til ultralyd igjen. Blir litt nervøs.
 
Enig i rotete tråd, men ikke så mye å gjøre med.. Som jeg kan se hverfall. Hadde egentlig vært greit med en gruppe på fb, mer oversiktlig og enklere.

Har kjent litt, men veldig lette bevegelser ikke veldig mye og tydelig. Du trenger nok ikke bekymre deg, det er jo enda tidlig :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Enig i rotete tråd, men ikke så mye å gjøre med.. Som jeg kan se hverfall. Hadde egentlig vært greit med en gruppe på fb, mer oversiktlig og enklere.

Har kjent litt, men veldig lette bevegelser ikke veldig mye og tydelig. Du trenger nok ikke bekymre deg, det er jo enda tidlig :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Kanskje vi skal fikse en FB da,er gjerne med på det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjenner dere noe fra magen? Den er jo stor, men jeg kjenner ingenting.. Er to uker til ultralyd igjen. Blir litt nervøs.

Er litt usikker.tror jeg har kjent..men det er veldig lite. Er litt nervøs jeg også. Men vi får begge krysse fingrene for at alt er bra der inne :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja!! Fb gruppe høres veldig bra ut :) litt ekstra kjekt å ha et ansikt til navnet/nicket også:)
 
Jeg er med, men kan vi ha den hemmelig og med et litt nøytralt navn? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp