Tvillingtråden! For de som venter to eller fler :)

Så deilig å se at de hadde det fint inni der med hverandre, samtidig som beskjeden ikke var så positiv.. Dette kan jo også gå helt fint, selv om det er stor risiko. Håper det skal gå over all forventning, og at dere klarer å bevare roen midt oppi det <3 er det noen gang i historien denne type tvillinger kan klare seg, så må det jo være nå? Med all oppfølging og alle forbehold man tar <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Så deilig å se at de hadde det fint inni der med hverandre, samtidig som beskjeden ikke var så positiv.. Dette kan jo også gå helt fint, selv om det er stor risiko. Håper det skal gå over all forventning, og at dere klarer å bevare roen midt oppi det <3 er det noen gang i historien denne type tvillinger kan klare seg, så må det jo være nå? Med all oppfølging og alle forbehold man tar <3

Jeg signerer denne :)

Tusen takk Skal dere ha :) jeg har troen og orker ikke å gå rundt å være negativ hele tiden. Veldig kjekt og støttende og ha flere tvillingmammaer her inne <3

Mine har også har hver sin fostersekk og deler den ytre :-) Å mine er som sagt eneggede :-)

Da er vel våre det også :) Artig, to like! Mannen er helt frustrert og sier han ikke kommer til å se forskjell :P og jeg tror han! Ikke alltid så veldig observant. Haha

Tusen takk Skal dere ha :) jeg har troen og orker ikke å gå rundt å være negativ hele tiden. Veldig kjekt og støttende og ha flere tvillingmammaer her inne <3

Nei vi må jo holde motet oppe! Måtte det gå bra for oss alle!
Det er to skatter i magene våre, tenk det❤

Jeg er med jeg :)
Har akkurat lagt meg, er totalt utkjørt! Tror det er rekord å legge seg før ni. Hvordan er formen til dere andre forresten?
God natt

To er virkelig noe helt spesielt :-) magen min har poppet ut, og nå vises det godt på meg. Var til legen i går, og da fikk vi høre en liten hjertelyd fra utsiden av magen. Har hørt de begge to da vi var på UL i uke 11, så er ikke så bekymra for at vi bare hørte en. Er jo så tidlig enda. Skal på første UL på sykehus på tirsdag. Gleder meg !! I teorien er det vel faktisk fysisk mulig å se kjønnet, men jeg har ingen forhåpninger. Formen er så som så, men jeg klarer fint å jobbe. Godt å komme seg ut og være sosial :-)

Hva håper dere på? Har dere navn klare?

To er virkelig noe helt spesielt :-) magen min har poppet ut, og nå vises det godt på meg. Var til legen i går, og da fikk vi høre en liten hjertelyd fra utsiden av magen. Har hørt de begge to da vi var på UL i uke 11, så er ikke så bekymra for at vi bare hørte en. Er jo så tidlig enda. Skal på første UL på sykehus på tirsdag. Gleder meg !! I teorien er det vel faktisk fysisk mulig å se kjønnet, men jeg har ingen forhåpninger. Formen er så som så, men jeg klarer fint å jobbe. Godt å komme seg ut og være sosial :-)

Hva håper dere på? Har dere navn klare?

Det er så spennende! Gøy med ul snart!! Hadde vært artig om de så kjønn da :)

Jeg venter og venter på brev ang dato for kontroll, og i dag kom det brev fra sykehuset men det var bare om ordinær ul. Er det litt rart? Jeg trenger å komme på kontroll!!!! :P for jeg må snakke med noen som har peiling om alt jeg lurer på!

Jeg er så trøtt og sliten at nå har jeg avlyst all sosial aktivitet som var på kveldstid denne uka, også skal jeg legge meg før ni alle dager -prøve hvertfall :)

Har dere navn klare? Vi har ett navn klart om det blir jenter, men ikke noe som passer til enda. Jeg har en rekke forslag da, på både gutt og jentenavn, men vi er ikke helt enige om hva vi syns er fint :P

Har dere fått termin? Min er 29.04.14. :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har ikke fått termin enda, glemte helt å spørre om det midt i sjokket ;) men tror det stemmer med min menstermin som er mellom 28-30.mai, jeg tenker 30.mai :) også kommer de antagelig tidligere da :) har dere tenkt på navn enda?

Har ikke fått termin enda, glemte helt å spørre om det midt i sjokket ;) men tror det stemmer med min menstermin som er mellom 28-30.mai, jeg tenker 30.mai :) også kommer de antagelig tidligere da :) har dere tenkt på navn enda?

Eg har eitt guttenavn og eitt jentenavn klart, så veldig spendt på ka som skjuler seg i magen med tanke på det manglende navnet. Mener bestemt at legen sa det var enegget, men både eg og mannen er litt usikker no. Så må høre med legen neste Fredag. Hadde det vert en gutt og en jente hadde eg hatt navnene på plass. Klarer ikkje finne enda eitt jente og gutte navn :P

Hei :D

Jeg har også to skatter i magen, jeg er 9+3 og har egentlig termin 4 juni, men jeg regner med at de kommer i mai :)

Jeg er 23 år og lykkelig gift, vi bor sammen i Porsgrunn og dette er første gang vi blir foreldre :) <3
Gleden ble stor og sjokket likedann når vi fikk beskjeden i uke 6, men gud så gøy dette blir :D Vi var på ul på tirsdag og så på de små nurka der de lå å sprellet som bare det, fine sterke hjerteslag <3

Jeg er plaga med sterk kvalme og oppkast, derfor er jeg nå sykemeldt :/ Håper på bedring snart :)

Venter tvillinger og er 9+4 no, me skal ha to, å det er heilt utruleg, no veit eg ingenting om tvillingar så all info de veit om vil eg gjerne ha. For dette vert spennande. Gratulerer alle gravide her, dette blir fint trur eg.

Så gøy at vi er så mange!! :) jeg har vel egentlig termin 10.mai, men ska være glad om jeg holder de i magehuset til uke 34 sa de på sykehuset. Så her blir det vel mars eller april, men holder meg her på mai likevel :) bilder jeg prøver å legge ut er for store, så får desverre ikke lagt ut noe magebilde :(

Velkommen alle nye :) Veldig hyggelig at vi er fler og at dere er med på å skape liv i tråden :)

En liten presentasjon: jeg er 26 år, bor i Drammensområdet, er gift med min gode mann som jeg har vært så heldig å få en nydelig sønn på 13 mnd med. Det vil si at dette blir tre tette barn! Deilig hektisk vil jeg tro ;) men er helt forelska i tanken på å få ha en liten gjeng, og nå håper vi at alt skal gå bra med tvillingene i magen fremover :) Sliter med bekkenet og ekstrem trøtthet, ellers er det bra med formen her. Er 10+1 i dag :)

Hei , og gratulerer med tvillinger! ;) Ønsker dere alle lykke til :) Tenkte bare å legge inn et tips, jeg har stor glede av å følge en del gravid/småbarnsblogger. Aktuelt for dere kan jo være www.speiltvillingene.blogg.no og www.tvillingmammaen.blogg no... Sånn feks ;)

Det er en ting jeg lurer på ift å få tvillinger, blir man sykemeldt eller får man svangerskapspenger fra uke 20? :)

Back
Topp