Tvillingtråden! For de som venter to eller fler :)

Sjokket blir heldigvis fort til stor glede og forventning :-D Gratulerer så mykje!! Er ikkje alle som får oppleve tvillinger, me er heldige :-D Vet du om det er eneggede eller toeggede? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
de tror det er toegget, på grund av to morkaker, men de sa at selv med to morkaker kan det være enegget så de klarte ikke si noe 100% så da får vi vente i spenning =)
 
Da må jeg forlate dere her... Våre to nydelige tvillingjenter,Nilla og Matilde, ble født på torsdag. Vi har visst at dette svangerskapet har vært veldig risikabelt, men sorgen er likevel ubeskrivelig. Ble oppdaget på onsdag, på vår 5. Ultralyd at det ikke var hjertelyd på noen av jentene. Fødselen ble satt i gang dagen etter. Det gjør så sinnsykt vondt..... Men ønsker dere andre tvillingmammaer her inne lykke til videre.
 
Da må jeg forlate dere her... Våre to nydelige tvillingjenter,Nilla og Matilde, ble født på torsdag. Vi har visst at dette svangerskapet har vært veldig risikabelt, men sorgen er likevel ubeskrivelig. Ble oppdaget på onsdag, på vår 5. Ultralyd at det ikke var hjertelyd på noen av jentene. Fødselen ble satt i gang dagen etter. Det gjør så sinnsykt vondt..... Men ønsker dere andre tvillingmammaer her inne lykke til videre.

Så forferdelig å høre!!! Er helt umulig å sette seg inn i korleis dere har det no, eg har vondt inni meg!!! Sender deg en stoor klem <3
 
Da må jeg forlate dere her... Våre to nydelige tvillingjenter,Nilla og Matilde, ble født på torsdag. Vi har visst at dette svangerskapet har vært veldig risikabelt, men sorgen er likevel ubeskrivelig. Ble oppdaget på onsdag, på vår 5. Ultralyd at det ikke var hjertelyd på noen av jentene. Fødselen ble satt i gang dagen etter. Det gjør så sinnsykt vondt..... Men ønsker dere andre tvillingmammaer her inne lykke til videre.

Åh nei :( Så grusomt! Tårene triller for deg, klarer ikke engang å forestille meg smerten :( Hvor langt på vei var du og hva gjorde at dette var et såpass risikabelt svangerskap? Nei huff :( Alle tanker går til deg/dere <3
 
Da må jeg forlate dere her... Våre to nydelige tvillingjenter,Nilla og Matilde, ble født på torsdag. Vi har visst at dette svangerskapet har vært veldig risikabelt, men sorgen er likevel ubeskrivelig. Ble oppdaget på onsdag, på vår 5. Ultralyd at det ikke var hjertelyd på noen av jentene. Fødselen ble satt i gang dagen etter. Det gjør så sinnsykt vondt..... Men ønsker dere andre tvillingmammaer her inne lykke til videre.

Kjære kjære deg! Så vondt og forferdelig leit at det gikk slik :( mine varmeste tanker, klemmer og dypeste medfølelse ❤


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var på oul den 16/12 og vi venter to gutter (nå tror jm at de kansje er enegget) :D på grund av alle mål. De er helt identiske på alle innvendige mål av de å de utvendige, også ligger de så innmari tett (det gjore de i uke 12 også selv med go plass gjenerelt i magen) nå er jeg 20+3 og vogna er betalt å på tur i posten med bring :D og lekegrind har kommet i hus :D måtte jo kjøpe to blå bodyer slik at det går opp får meg at det er gutter, har ei jente fra før (hu er egentlig tvilling hu og men mistet den ene i uke 5) men er jo så mye rosa og lilla så moro å at de er gutter ♥♥
 
Det er jo vanlig at tvillinger kommer til verden før termin. Hender vell og at dei kan bli født prematur. Har dere tenkt noe på kortid mannen bør begynne å holde seg edru, og holde seg i "nærheten". Altså ikkje reise vekk. Sånn i tilfelle noe skjer. ? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Inniellom føles det som at ting blir presset nedover. Viss eg foreksempel har sittet eller ligget lenge og står opp og går, så føles det liksom som at det er på vei ut. Er ikkje smertefult eller noe, bare litt ekkelt... Er i veke 27 no, og har kjendt dette innimellom ei stund.
Har to ganger hatt kynnere med nedpress, med langt mellomrom mellom hver gang.

Er det flere som har kjendt noe av dette????
 
Føler meg bedre enn på lenge egentlig :) Har jo vondt i rygg og bekken, men går til behandling for det :) Ellers er formen ok :) Har fått sv.diabetes da så er under behandling for det
 
Formen min er overraskende bra. Går tur hver dag og føler meg egentlig ganske sprek. Hadde forventet å vere en hval no, så det er egentlig ganske greit ;-) Kjenner på halsbrannen at det begynner å bli litt trangt, men er ikkje så altfor gale.
Har mer og mer kynnere, der det buler godt ut enkelte plasser på magen. Men dette er vell ganske normalt på denne tiden :) Er 30 uker nå, og synst tiden går super fort!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Var på kontroll i dag og alt var bra med dei to i magen :) Vekten ble satt til 883g og 802g 23Januar. I dag ble den satt til 1643g og 1579g. Synst detter virket litt stort? Er 30+4 på vei.
Hva ligger deres tvillinger på i vekt? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp