Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Kommer ikke til å tro det igjen før UL om 2 uker :-DNå har det gått nesten to uker siden vi så de to små, og nå er det nesten så det har "gått over" og at jeg føler det er en drøm at det var tvillinger.. Fler som har det sånn?
Sent from my iPhone using BV Forum
Huff,skjønner du blir bekymret. Vis ikke legen henviser deg til UL,så ringer du til føden selv og sier du er usikker og bekymret.Jeg hadde litt blodig slim i kveld, og freaker litt ut her! Håper legen henviser meg til ul på sykehuset i morgen, for jeg klarer ikke bevare roen sånn jeg føler det nå. Er snart to uker siden vi så tvillingene, er 11+0 i morgen, og jeg er så redd det har skjedd noe i mellomtiden syns det er skummelt nok å ha risikosvangerskap, også i tillegg blodig slim?
Hvordan gikk det med deg i dag?Tusen takk for gode ord!! Kjenner det hjelper at andre har opplevd ufarlige blødninger! Men har hatt mareritt i hele natt og ikke klarer slappe helt av, så vi får komme på sykehuset kl.1330. Da slipper jeg er lure på hvordan det går med de små. Tåler lite nå føler jeg, men det er vel sånn med oss alle
Hvordan gikk det med deg i dag?
Fantastisk å høre!! :-D Tenker det var kjempe deilig å høre etter den grusomme kvelden og natta i uvisshet... Sa legen noe om hva årsaken til blødningen var, og om du kan få det igjen? Er det forresten roa seg?Det gikk kjempefint
To små som rulla rundt. Legen så at de lå i hver sin indre fostersekk og deler den ytre. Så da er det eneggede da! Men den hinnen som skiller dem var ganske tynn, så det er mulig det blir oftere kontroller pga det. Hun skulle ringe og informere meg mer senere.
De var like store og veldig aktive ble så glad!!
Fantastisk å høre!! :-D Tenker det var kjempe deilig å høre etter den grusomme kvelden og natta i uvisshet... Sa legen noe om hva årsaken til blødningen var, og om du kan få det igjen? Er det forresten roa seg?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hehe, skjønner så utrolig godt hva du mener. Eg og får nemlig hjerneteppe, så fikk liksom ingen grunn eg heller om korfor eg blødde. Fikk bare høre at alt dåg bra ut, og at det kom til å gå bra. Så håpet du hadde fått en grunn Meeen vi fikk no vite det viktigeste. Og det er at begge har to små i magen som har det bra :-D ♡♡Var helt nydelig å se dem ha det bra i godt selskap Hun sa ikke noe om hvorfor, bare at det var bittelitt blod igjen, at alt så bra ut og ingen grunn til bekymring. Jeg får helt hjerneteppe av sånne situasjoner så jeg glemte jo alt jeg skulle spørre om Hehe, men viktigste var å få svar på om de lever og har det bra. Det stoppet å blø igår, var bare litt -men vippet meg helt av pinnen!
herlig!Det var godt å høre at alt var bra :-DDet gikk kjempefint
To små som rulla rundt. Legen så at de lå i hver sin indre fostersekk og deler den ytre. Så da er det eneggede da! Men den hinnen som skiller dem var ganske tynn, så det er mulig det blir oftere kontroller pga det. Hun skulle ringe og informere meg mer senere.
De var like store og veldig aktive ble så glad!!
herlig!Det var godt å høre at alt var bra :-D
Da er vi i akkurat samme situasjon. De har en tynn hinne mellom seg og deler morkake. Jeg hadde ul i uke 12 skal ha i uke 16 og så den vannlige oul. Så blir vi vel fulgt opp på sykehuset ogikke til vanlig jm vi får mange ultralyder i hvertfall
Hehe, skjønner så utrolig godt hva du mener. Eg og får nemlig hjerneteppe, så fikk liksom ingen grunn eg heller om korfor eg blødde. Fikk bare høre at alt dåg bra ut, og at det kom til å gå bra. Så håpet du hadde fått en grunn Meeen vi fikk no vite det viktigeste. Og det er at begge har to små i magen som har det bra :-D ♡♡
Enig❤❤ du har ikke blødd noe etterpå?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app