Tvillingtråden! For de som venter to eller fler :)

Nå har det gått nesten to uker siden vi så de to små, og nå er det nesten så det har "gått over" og at jeg føler det er en drøm at det var tvillinger.. Fler som har det sånn? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå har det gått nesten to uker siden vi så de to små, og nå er det nesten så det har "gått over" og at jeg føler det er en drøm at det var tvillinger.. Fler som har det sånn? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja! Kommer ikke til å tro det igjen før UL om 2 uker :-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei igjen! Idag har vi vært å sett på to bebiser med hver sin morkake :) begge lå i tverrleie, og tvilling 1 sprella og showa:) gøy å se. Men fikk ingen bilder enda, for de var så lite fotogen. Om en måned får vi nok vite kjønnet :-D

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app
 
Har dere tenkt på vogn!? Vil dere de skal ligge sammen eller hver for seg?

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app
 
Har kjøpt en TFK tvillingvogn allerede, to bager. Men har tenkt de skal ligge sammen i seng om natta, så lenge det går bra og de ikke forstyrrer hverandre :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er så heldig og har ei venninne som snart er ferdig med sin tvillingvogn, så den får eg kjøpe for ein billig penge :) Det er to bagger, nokke eg tenker er greit for då "varer" vogna litt lenger. Har hørt fra andre at dei med tida vekker kverandre pga fekting med armene og div. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde litt blodig slim i kveld, og freaker litt ut her! Håper legen henviser meg til ul på sykehuset i morgen, for jeg klarer ikke bevare roen sånn jeg føler det nå. Er snart to uker siden vi så tvillingene, er 11+0 i morgen, og jeg er så redd det har skjedd noe i mellomtiden :( syns det er skummelt nok å ha risikosvangerskap, også i tillegg blodig slim? :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg hadde litt blodig slim i kveld, og freaker litt ut her! Håper legen henviser meg til ul på sykehuset i morgen, for jeg klarer ikke bevare roen sånn jeg føler det nå. Er snart to uker siden vi så tvillingene, er 11+0 i morgen, og jeg er så redd det har skjedd noe i mellomtiden :( syns det er skummelt nok å ha risikosvangerskap, også i tillegg blodig slim? :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Huff,skjønner du blir bekymret. Vis ikke legen henviser deg til UL,så ringer du til føden selv og sier du er usikker og bekymret.
Det siste vi vil se er jo blod. Men vet det er mange som har ufarlige blødninger i svangerskapet. Håoer det er dette du kå hog at tvillingene dine har det fint ig godt i magen din :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Unskyld alle skrive feilene i forrige beskjed..sitter på mobil å nå jeg skal skrive så forsvinner det jeg skriver,så ser ikke skriften selv før jeg har postet!

Håper du skjønnte hva jeg prøvde å skrive ;-)

lykke til i morgen! Jeg krysser fingrene for deg!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg har hatt to runder med blødning, seinest på Torsdag. Var då 14+2. Var på UL og fikk sjå at alt stod bra til. Så er absolutt mulig at det ikkje er alvorlig. Håper du får sjekket det så fort som mulig, veit akkurat korleis den følelsen er og den er GRUSOM!! Det som hjalp meg begge ganger var å ligge heeilt i ro. Sendte mannen rundt som tjener og det roet seg ganske fort. Krysser fingrene for deg, og håper du får kommet deg inn fort og sett to livlige krabater :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Huff håper det ikke er noe alvorlig :) Jeg har hatt noen småblødninger denne gangen, men tvillingene har det bra :)

Når det gjelder vogn så har vi tenkt på Emmaljunga double Viking :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tusen takk for gode ord!! Kjenner det hjelper at andre har opplevd ufarlige blødninger! Men har hatt mareritt i hele natt og ikke klarer slappe helt av, så vi får komme på sykehuset kl.1330. Da slipper jeg er lure på hvordan det går med de små. Tåler lite nå føler jeg, men det er vel sånn med oss alle :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tusen takk for gode ord!! Kjenner det hjelper at andre har opplevd ufarlige blødninger! Men har hatt mareritt i hele natt og ikke klarer slappe helt av, så vi får komme på sykehuset kl.1330. Da slipper jeg er lure på hvordan det går med de små. Tåler lite nå føler jeg, men det er vel sånn med oss alle :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Hvordan gikk det med deg i dag?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan gikk det med deg i dag?


Sent from my iPhone using BV Forum

Det gikk kjempefint :) :) :)
To små som rulla rundt. Legen så at de lå i hver sin indre fostersekk og deler den ytre. Så da er det eneggede da! Men den hinnen som skiller dem var ganske tynn, så det er mulig det blir oftere kontroller pga det. Hun skulle ringe og informere meg mer senere.
De var like store og veldig aktive :) ble så glad!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det gikk kjempefint :) :) :)
To små som rulla rundt. Legen så at de lå i hver sin indre fostersekk og deler den ytre. Så da er det eneggede da! Men den hinnen som skiller dem var ganske tynn, så det er mulig det blir oftere kontroller pga det. Hun skulle ringe og informere meg mer senere.
De var like store og veldig aktive :) ble så glad!!


Sent from my iPhone using BV Forum
Fantastisk å høre!! :-D Tenker det var kjempe deilig å høre etter den grusomme kvelden og natta i uvisshet... Sa legen noe om hva årsaken til blødningen var, og om du kan få det igjen? Er det forresten roa seg?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Fantastisk å høre!! :-D Tenker det var kjempe deilig å høre etter den grusomme kvelden og natta i uvisshet... Sa legen noe om hva årsaken til blødningen var, og om du kan få det igjen? Er det forresten roa seg?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Var helt nydelig å se dem ha det bra i godt selskap :) Hun sa ikke noe om hvorfor, bare at det var bittelitt blod igjen, at alt så bra ut og ingen grunn til bekymring. Jeg får helt hjerneteppe av sånne situasjoner så jeg glemte jo alt jeg skulle spørre om :p Hehe, men viktigste var å få svar på om de lever og har det bra. Det stoppet å blø igår, var bare litt -men vippet meg helt av pinnen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var helt nydelig å se dem ha det bra i godt selskap :) Hun sa ikke noe om hvorfor, bare at det var bittelitt blod igjen, at alt så bra ut og ingen grunn til bekymring. Jeg får helt hjerneteppe av sånne situasjoner så jeg glemte jo alt jeg skulle spørre om :p Hehe, men viktigste var å få svar på om de lever og har det bra. Det stoppet å blø igår, var bare litt -men vippet meg helt av pinnen!


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, skjønner så utrolig godt hva du mener. Eg og får nemlig hjerneteppe, så fikk liksom ingen grunn eg heller om korfor eg blødde. Fikk bare høre at alt dåg bra ut, og at det kom til å gå bra. Så håpet du hadde fått en grunn :p Meeen vi fikk no vite det viktigeste. Og det er at begge har to små i magen som har det bra :-D ♡♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det gikk kjempefint :) :) :)
To små som rulla rundt. Legen så at de lå i hver sin indre fostersekk og deler den ytre. Så da er det eneggede da! Men den hinnen som skiller dem var ganske tynn, så det er mulig det blir oftere kontroller pga det. Hun skulle ringe og informere meg mer senere.
De var like store og veldig aktive :) ble så glad!!


Sent from my iPhone using BV Forum
herlig!Det var godt å høre at alt var bra :-D
Da er vi i akkurat samme situasjon. De har en tynn hinne mellom seg og deler morkake. Jeg hadde ul i uke 12 skal ha i uke 16 og så den vannlige oul. Så blir vi vel fulgt opp på sykehuset ogikke til vanlig jm :) vi får mange ultralyder i hvertfall :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
herlig!Det var godt å høre at alt var bra :-D
Da er vi i akkurat samme situasjon. De har en tynn hinne mellom seg og deler morkake. Jeg hadde ul i uke 12 skal ha i uke 16 og så den vannlige oul. Så blir vi vel fulgt opp på sykehuset ogikke til vanlig jm :) vi får mange ultralyder i hvertfall :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Så fint å være i samme båt :) hun legen skulle kontakte meg ang hvor ofte kontrollene blir og legge en "plan". Hittil har jeg følt meg veldig som i ingenmannsland, siden gynklinikken sa at jeg skulle følges opp kun av sykehuset, og sykehuset først sa at de normalt ikke fulgte noe tettere opp før etter ordinær ul (27.12!!) og dermed er det jo ingen som ser til oss frem til da?! Men nå ser d ut som at det ordner seg, håper jeg. Blir nervevrak av å ikke følges opp og ikke ha noen proffe å snakke med før jeg er 18 uker liksom..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe, skjønner så utrolig godt hva du mener. Eg og får nemlig hjerneteppe, så fikk liksom ingen grunn eg heller om korfor eg blødde. Fikk bare høre at alt dåg bra ut, og at det kom til å gå bra. Så håpet du hadde fått en grunn :p Meeen vi fikk no vite det viktigeste. Og det er at begge har to små i magen som har det bra :-D ♡♡

Enig❤❤ du har ikke blødd noe etterpå?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp