Reinbue
Forumet er livet
Jeg har kjøpt oth mountain buggy med tvillingbag. Så her skal tvillingene ligge sammen i bagenJeg bor i Ålesundhvilken vogn har dere som har kjøpt det valgt??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kjøpt oth mountain buggy med tvillingbag. Så her skal tvillingene ligge sammen i bagenJeg bor i Ålesundhvilken vogn har dere som har kjøpt det valgt??
Hehe, ja det stemmer nok... Vi skal på ul i morgen. Gleder megStille det har blitt her a! Har alle tatt påskeferie fra nettet?
Får vel ikke prøvd den før du skal kjøpe den dessverre:/ vi er nesten like langt på veiDet er den vognen vi har tenkt å kjøpeFlott hvis du kan si litt om hvordan den virker. Jeg tipper vi kjøper vogn i løpet av mai
Her er det også fullt av liv! Blir spennende å se hvor mye plass det er igjen nå... Ikke akkurat behagelig når den ene snur seg opp ned...
Utrolig at det er ca 13 uker igjen... Vi runder fullgåtte 24 uker i morgen
Godt å høre at alt er bra med dine to! Det var veldig rørende å se de to knøttene... De lå begge med hodet ned og de lå kinn mot kinnHei. Jeg har visst også hatt litt ferie herfra.
Jeg har vært på ul i og alt er bra med de to små. Jeg er nå 24 uker og begynner å merke det på kroppen, så fra i dag er jeg sykemeldt og skal prøve så godt jeg kan å slappe av.
Hvordan gikk det på ul Tvillingmor2B?
Hehe, glemte visst detFår vel ikke prøvd den før du skal kjøpe den dessverre:/ vi er nesten like langt på vei24fullgåtte uker på fredag
Men alle jeg har snakket med, har vært veldig fornøyd da![]()
Hei! Fikk høre fra en jordmor at hun håper alle som ikke er fornøyde med jordmor sier i fra og ber om en annen. Hun sa at det er normalt at man ikke klikker like godt med alle. De ønsker bare at du og mannen din skal få en topp opplevelse og det er nedtur for dem hvis de i ettertid forstår at man ikke har vært helt fornøydeHvis man ikke følte at det klaffa helt med jordmor på første kontroll på sykehuset, kan jeg da be om å få gå til ei annen ei? Jeg er satt opp på ny time til samme jordmor, men vurderer veldig sterkt å avbestille for å få ny hos ei annen, hvis det er mulig!
Hehe, glemte visst detFint å høre at du kjenner andre som er fornøyde! Og gratis med kjøpet! Forresten, hva valgte du av farger? Jeg lurer på svart med rød topp. Tror ikke mannen blir med på rosa
Han vil nok ha mest mulig nøytral farge
Så bra det så fint ut på ULHei. Jeg har visst også hatt litt ferie herfra.
Jeg har vært på ul i og alt er bra med de to små. Jeg er nå 24 uker og begynner å merke det på kroppen, så fra i dag er jeg sykemeldt og skal prøve så godt jeg kan å slappe av.
Hvordan gikk det på ul Tvillingmor2B?
Så bra det så fint ut på ULalltid godt med bekreftelse
Jeg skal på kontroll på tirsdag, og spent på om jeg får UL da, eller om det bare er "vanlig time"
Var det jordmor/lege som anbefalte deg å bli helt sykemeldt? Begynner å kjenne det veldig på kroppen selv, så regner med jeg også må inn i "hvilemodus" etter neste uke![]()
Helt sant!Fastlegen min sa jeg kunne jobbe så lenge jeg orket og vi hadde en avtale på at jeg bare kunne ringe når jeg ikke orket mer. Så jeg bestemte det egentlig selv, men da jeg kom til legen på sykehuset og litt spak fortalte at jeg var sykemeldt fra i dag reagerte hun med å si "Så bra, nå er det på tide å ta det med ro og ta vare på seg selv." Det gjorde at samvittigheten overfor jobben lettet et par hakk
Jeg tenker at når kroppen sier stopp,så er det av en grunn.
Ja, det går unna dette her! Jeg håper alle sammen får ha sine friske og raske tvillinger i magen frem til uke 38!Vi nærmer oss 30 uker! Det blir så spennende når sommeren kommer å se hvem som føder når![]()
Da har jeg vært på kontroll, og begge ligger nå med hodet ned, og ble estimert til å være ca. 900g begge to. Blir spennende å se hvor store tvillinger jeg skal føde![]()
Jeg er 27 fullgåtte uker. Så de ligger jo helt på gjennomsnittet til en enling, men jeg har forstått det som at de gjerne flater litt ut etterhvert. Litt redd for 4kg babyerDet er alltid like deilig å se at alt står bra til i magen. Her ligger tv1 med rumpa ned, men hun har fått beskjed om å snu seg i Juli
Hvor langt er du på vei? På sist kontroll fikk ikke lege estimert vekt pga dataproblemer og hun var ikke akkurat et teknisk geni heller![]()