Tvillingtråd

Godt å høre ;) Jm sa at det er lurt å ligge så mye som mulig på dagtid for å lette trykket på åpningen. Flott å høre at det har hjulpet så bra på så kort tid! Bra jobbet!
 
Jeg er også veldig avslappet merker jeg, men istad spurte min ellers så bedagelige samboer på om jeg har pakket bagen...Bagen??? Den har jeg ikke ofret en tanke engang..o_O Jeg er mer opptatt av at det er gulv på rommet og sånne trivielle ting. Tror han får litt hetta av å tenke på at han må pakke for meg om det plutselig skulle skje noe. Han ville antageligvis ikke funnet noe av det jeg ville ha:)
De får holde seg inne i magen en god stund til, så skal jeg nok bli ferdig med alt som skal gjøres.
Enig med å ha et avslappet forhold til alt man "skal" ha. Det går seg nok til... Vi har nå fått vogn. Det ble tfk på oss og alt i helsvart... Får kose meg med rosa dynetrekk :)

Det jeg lurer litt på er stellebag. Jeg har sett litt i dag, men Har bare funnet en som sier den er tilpasset tvilling/søskenvogn. Det virker litt stor... Noen andre med gode forslag.
http://lilleprinsen.no/epages/Lille...prinsen/Categories/TVILLINGER.../Stellevesker
 
Enig med å ha et avslappet forhold til alt man "skal" ha. Det går seg nok til... Vi har nå fått vogn. Det ble tfk på oss og alt i helsvart... Får kose meg med rosa dynetrekk :)

Det jeg lurer litt på er stellebag. Jeg har sett litt i dag, men Har bare funnet en som sier den er tilpasset tvilling/søskenvogn. Det virker litt stor... Noen andre med gode forslag.
http://lilleprinsen.no/epages/Lille...prinsen/Categories/TVILLINGER.../Stellevesker
Ja stelleveske har jeg også tenkt en del på..må jo ha litt størrelse på den, siden det skal være utstyr til to i den:rolleyes: men de er jo sååå dyre:eek: finnes det alternativer til skip hop?:cool:
 
Hei.
I dag harnjeg vært til kontroll. Alt er bra med barna.xsmile9 Det er 100 gram som skiller gutten fra jenta, men vi kan jo ikke forvente at de er helt like i vekst.

Når det gjelder stellebag tror jeg jeg bruker den jeg har fra før. Det er en teutoniabag som er romslig også legger jeg den bare under vogna. Det gjorde jeg sist også for jeg synes ofte den var i veien når den hang på vogna:)
 
Til dere som vil spare litt penger så anbefaler jeg Facebook "tvillingutstyr kjøp og salg
;)
Var på ul i går og jentene var rundt 1100 og 1200 så alt er bra:) livmorhalsen var nærmere 5 cm så Bere velstand:):)
Ca 8 uker igjen; )
 
Jeg var på kontroll i går, uke 29+4. Guttene er estimert til å være akkurat like store, ca. 1300g. Livmorhalsen var 4 cm. Gleder meg sånn til fremtiden, nå nærmer det seg! Snart uke 30, og da starter nedtellingen for fullt!
 
Jeg var på kontroll i går, uke 29+4. Guttene er estimert til å være akkurat like store, ca. 1300g. Livmorhalsen var 4 cm. Gleder meg sånn til fremtiden, nå nærmer det seg! Snart uke 30, og da starter nedtellingen for fullt!
Så flott at alt ser bra ut!
Ja, nå er det ikke så lenge igjen... Tiden går veldig fort nå! Det blir så flott å få jentene ut i verden :)
 
Snart uke 30, og nå begynner folk virkelig å kommentere magestørrelsen:p litt nysgjerrig bare; er det mange av dere andre som venter tvillinger som resultat av ivf? Og dere som ikke har det, ligger det i familien?
Selv har jeg tvillinger på både mor- og farssiden, så mest sannsynlig er det derfor jeg har blitt heldig utvalgt "tvillingmor to be":)
 
Snart uke 30, og nå begynner folk virkelig å kommentere magestørrelsen:p litt nysgjerrig bare; er det mange av dere andre som venter tvillinger som resultat av ivf? Og dere som ikke har det, ligger det i familien?
Selv har jeg tvillinger på både mor- og farssiden, så mest sannsynlig er det derfor jeg har blitt heldig utvalgt "tvillingmor to be":)
Jeg har blitt tvillinggravid helt tilfeldig. Oldefar var tvilling, men det skal jo ikke ha noe å si på min sjangse til å få tvillinger, eller? Ellers er det ingen flere tvillinger i familien!
 
Snart uke 30, og nå begynner folk virkelig å kommentere magestørrelsen:p litt nysgjerrig bare; er det mange av dere andre som venter tvillinger som resultat av ivf? Og dere som ikke har det, ligger det i familien?
Selv har jeg tvillinger på både mor- og farssiden, så mest sannsynlig er det derfor jeg har blitt heldig utvalgt "tvillingmor to be":)

Ivf her ja, men siden det er eneggede så er det bere tilfeldig:) stor lykke:):)
Noen som skal føde i Haugesund?
 
Snart uke 30, og nå begynner folk virkelig å kommentere magestørrelsen:p litt nysgjerrig bare; er det mange av dere andre som venter tvillinger som resultat av ivf? Og dere som ikke har det, ligger det i familien?
Selv har jeg tvillinger på både mor- og farssiden, så mest sannsynlig er det derfor jeg har blitt heldig utvalgt "tvillingmor to be":)


Ingen Ivf her. Pappa er tvilling og bestefaren til mannen er tvilling, så vi har vel noe å slekte på:)

Når det gjelder magestørrelsen får jeg ofte kommentarer på at den er liten til å ha tvillinger. Kanskje noen vil legge ut bilde? Jeg kan prøve å få det til.
 
Så fin mage:)

Jeg får ikke til å legge ut bilde.
 
Kanskje noen vil forklare meg hvordan jeg gjør det? Jeg er visst ikke et teknisk geni:)
 
Du må legge ved bilde ved å trykke på den "firkanten" som er ved siden av smiley-fjeset når du skriver et innlegg:) når jeg skriver dette, ligger disse knappene over det jeg skriver:) evt velger du "Last opp fil(er)", som står ved siden av "Send svar", under det feltet du skriver i;)
 
Hvor ofte har dere kontroller nå? Jeg er annenhver uke på kontroll. Lege hver 4. Uke, og jordmor hver 14. Dag


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvor ofte har dere kontroller nå? Jeg er annenhver uke på kontroll. Lege hver 4. Uke, og jordmor hver 14. Dag


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har nå akkurat hatt siste time hos lege (sykmeldt frem til permisjon) og har nå bare sykehus og jm. Sykehus hver 3-4 uke. Jm har jeg hatt ca hver 4 uke. Jeg antar ting blir hyppigere om ikke så lenge.

Er 30+1 i dag :) Hurra! Bare 5-8 uker igjen!!!
 
Back
Topp