Tvillingtråd

Da fortsetter ventetiden... Alt går bra med jentene så de får lov til å bli i magen enda litt til. Livmorhals er fortsatt 2cm...

Det planlegges ks rundt termin 15/8 hvis de ikke har kommet før. Fødsel settes ikke i gang siden det blir setefødsel så det blir enten spontanfødsel eller planlagt ks.

Jeg får være tålmodig litt lengre...



Hvordan går det med deg?
 
Hvordan går det med dere andre? Regner med det er kommet noentvillingpar til?:)
Etter at vi kom hjem, har vi hatt det veldig fint! Guttene vokser og trives:) de har blitt 3,6 og 3,3 kg nå:D snille gutter, selv om det er mye "arbeid" med mating og bleieskift;) merker at det er to ja! :p
Håper dere andre har det bra!
 
Hvordan går det med dere andre? Regner med det er kommet noentvillingpar til?:)
Etter at vi kom hjem, har vi hatt det veldig fint! Guttene vokser og trives:) de har blitt 3,6 og 3,3 kg nå:D snille gutter, selv om det er mye "arbeid" med mating og bleieskift;) merker at det er to ja! :p
Håper dere andre har det bra!

Hei. Så bra at det går bra med dere:)
Her går det også bra. Vi prøver å finne litt ut av matinga siden jeg ikke får nok melk til de. Nå ammer jeg de først, så får de flaske etterpå. Med mme kommer mageproblemene og vi prøver oss fram med malt.
pappaen er hjemme fortsatt og vi koser oss veldig. Jeg er litt spent på å være alene med de når han skal tilbake åå jobb, men det skal gå bra:)
Har dere klart å synkronisere de med spising og soving ?
 
Hei. Så bra at det går bra med dere:)
Her går det også bra. Vi prøver å finne litt ut av matinga siden jeg ikke får nok melk til de. Nå ammer jeg de først, så får de flaske etterpå. Med mme kommer mageproblemene og vi prøver oss fram med malt.
pappaen er hjemme fortsatt og vi koser oss veldig. Jeg er litt spent på å være alene med de når han skal tilbake åå jobb, men det skal gå bra:)
Har dere klart å synkronisere de med spising og soving ?
Er ikke lett med den matinga neio_O Jeg har heldigvis nok melk, men pumper meg og gir noen måltid på flaske. Det er for å vite at de spiser noen fulle måltider;) De sovner så fort når jeg ammer dem, så da spiser de ikke noko_O Jeg pleier å vekke den ene etter at jeg har ammet den andre, slik at de sover samtidig:) da vil de som regel våkne ganske likt ved neste måltid, eller med en halvtimes mellomrom;) Våkner de samtidig dobbeltammer jeg dem, men synes det er lettere å amme en og en..
Mannen er hjemme enda her også, så blir spennende å se hvordan hverdagen blir;)
 
Hvordan går det med deg?
Det går strålende! Jentene kom for en uke siden 12.08 kl 20.06 og kl 20.07. Vannet gikk kl 08.45 med rolige rier som fulgte. Da jeg hadde kommet til 5 cm åpning, ble det klart at tv1 (sete/fot) hadde viklet bena inn i navlestrengen. Det ble da besluttet keisersnitt som gikk rolig og kontrollert for seg. En super fødselsopplevelse for min mann og jeg :)
Jentene var 3176g og 2745g. Tv1 ble målt til hode-sete 34cm og tv2 til 49cm. Verdens nydeligste :p:p

Vi kom hjem på søndag og storkoser oss hjemme :)

Håper alt går bra med deg og dine!
 
Det går strålende! Jentene kom for en uke siden 12.08 kl 20.06 og kl 20.07. Vannet gikk kl 08.45 med rolige rier som fulgte. Da jeg hadde kommet til 5 cm åpning, ble det klart at tv1 (sete/fot) hadde viklet bena inn i navlestrengen. Det ble da besluttet keisersnitt som gikk rolig og kontrollert for seg. En super fødselsopplevelse for min mann og jeg :)
Jentene var 3176g og 2745g. Tv1 ble målt til hode-sete 34cm og tv2 til 49cm. Verdens nydeligste :p:p

Vi kom hjem på søndag og storkoser oss hjemme :)

Håper alt går bra med deg og dine!


Gratulerer såååå mye med jentene:) Jeg tar av meg hatten for deg som gikk så lenge som til 3 dager før termin. Bra jobba:gen053

Kos dere hjemme. Det er jo en helt fantastisk tid vi har foran oss nå.:)
 
Er ikke lett med den matinga neio_O Jeg har heldigvis nok melk, men pumper meg og gir noen måltid på flaske. Det er for å vite at de spiser noen fulle måltider;) De sovner så fort når jeg ammer dem, så da spiser de ikke noko_O Jeg pleier å vekke den ene etter at jeg har ammet den andre, slik at de sover samtidig:) da vil de som regel våkne ganske likt ved neste måltid, eller med en halvtimes mellomrom;) Våkner de samtidig dobbeltammer jeg dem, men synes det er lettere å amme en og en..
Mannen er hjemme enda her også, så blir spennende å se hvordan hverdagen blir;)


Jeg synes også det er lettest å amme en og en, men jeg prøver så langt det lar seg gjøre og dobbeltamme dem. Nå begynner de å være mer våkne her,så det er lettere å amme de. Vi gir dem alltid mat samtidig, men jeg synes ikke det er så lett å samkjøre sovinga. Jeg håper det går seg til når de får litt mer klart sovemønster.
 
Har vi fått det så travelt at det har stilna helt her nå?:p Nysgjerrig jeg da..hvordan går det med dere? Her begynner vi å få ei viss rytme på dagen, men de styrer fortsatt en del selv:) de er en del våken på kveldstid, men tar natta innen kl.23;) kjenner jeg gleder meg til å få igjen voksentid på kvelden:p men er jo ganske deilig at de sover lenge når de først har lagt seg da:D Har dere begynt med faste leggerutiner og legger dere de samtidig? Hvordan gjør dere det? Er liksom litt annerledes med to merker jeg;)
Håper i hvertfall det går bra med dere:)
 
Hei. Jeg er 3to5. Det har bare skjedd et eller annet med innloggingen min, så ble nødt til å bruke en gammel en:)
Hos går det igrunn ganske bra. Vi begynner å få litt rutiner på ting. Det spises på likt og vi prøver hardt å få de til å sove på likt. Det går som regel greit så lenge de får sove ute i vogna. Men noen ganger er det kaos og de sover annenhver gang:rolleyes:
Døgnrytmen kommer seg og ved sjutiden begynner det å bli natt. Vi steller de også får de kveldsmåltidet i dempet belysning på soverommet før vi legger dem i sengen. Det er som regel stille til kl 21. ( bank i bordet:))

Jeg synes det er artig at de begynner å gi oss masse respons på ting og smiler masse. Meeeeen jeg synes det også til tider er veldig slitsomto_O

Hvordan ser deres dager ut?





Har vi fått det så travelt at det har stilna helt her nå?:p Nysgjerrig jeg da..hvordan går det med dere? Her begynner vi å få ei viss rytme på dagen, men de styrer fortsatt en del selv:) de er en del våken på kveldstid, men tar natta innen kl.23;) kjenner jeg gleder meg til å få igjen voksentid på kvelden:p men er jo ganske deilig at de sover lenge når de først har lagt seg da:D Har dere begynt med faste leggerutiner og legger dere de samtidig? Hvordan gjør dere det? Er liksom litt annerledes med to merker jeg;)
Håper i hvertfall det går bra med dere:)
 
Back
Topp